Haber Ekonomi


Haberler > Ticari Araçlar Başlıkları

Mercedes-Benz Pop-Up Store, Kristal Elma Festivali’nden iki ödülle döndü

Güncelleme :24.10.2018

Publicis One ajanslarından DataWise ekibi, Skysection ve Adswizz işbirliği ile Mercedes-Benz Türk, farklı lokasyonlarda kurduğu Pop-Up Store’un yakınındaki potansiyel müşterilerini bilgilendirmek, mağazaya davet etmek, test sürüşü ve farklı aktiviteler ile ilgili hedef kitlesine mesajını duyurmak için hedefli dinamik radyo kullanımı ile bir ilke imza attı.

Mercedes-Benz’in yaz aylarında sürdürdüğü Pop-Up Store etkinliklerindeki Programatik Audio projesi Kristal Elma Festivali’nin Dijital Medya Kullanımı/En Yenilikçi Teknoloji ve Veriden Beslenen Yaratıcılık/Verinin Kullanımı kategorilerinden ödüller aldı.   

 Mercedes-Benz Türk farklı lokasyonlarda kurduğu Pop-Up Store’un yakınındaki potansiyel müşterilerini bilgilendirmek, mağazaya davet etmek, test sürüşü ve farklı aktiviteler ile ilgili hedef kitlesine mesajını duyurmak için hedefli dinamik radyo kullanımı ile bir ilke imza attı. Yaz aylarında sürdürülen Pop-Up Store etkinliklerindeki Programatik Audio projesi Kristal Elma Festivali’nden iki ödülle döndü.

Temmuz ve Ağustos aylarında Ege Sahilleri’ni dolaşan Mercedes-Benz Pop-Up Store için belli kilometre aralıkları (5-10-15-20 km) belirlenerek dinleyicilere, bulundukları uzaklığa göre kişiselleştirilmiş spotlar hazırlandı. Mercedes-Benz Pop-Up Store lokasyonlarının maksimum 20, minimum 5 kilometre çapında bulunan dinleyiciler, mesajda Pop-Up Store’a ne kadar uzaklıkta olduğu bilgisini dinamik olarak duyarken, aynı zamanda mesajın arka planındaki müzik de, dinleyicilerin dinlediği müziğe göre dinamik olarak değişti. Bununla beraber reklamın kendisini de ekranda gören dinleyiciler, lokasyon ve müzik türüne göre kişiselleştirilmiş bu spotlarla, Mercedes-Benz Pop-Up Store’lara yönlendirildi.

Türkiye’de lokasyon ve müzik türüne göre kişiselleştirilmiş bu spotlar ilk defa hedefli dinamik radyo spotu olarak kullanıldı. Mercedes-Benz’in Pop-Up Store Programatik Audio projesi, Kristal Elma Festivali’nde “Dijital Medya Kullanımı/En Yenilikçi Teknoloji” dalında Gümüş Elma alırken, “Veriden Beslenen Yaratıcılık/Verinin Kullanımı” dalındaysa Bronz Elma’nın sahibi oldu.

Bu haber 2950 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Mercedes-Benz Türk, Dünya Şoförler Günü’nü Kutladı!... 11.12.2024
TPAO personel yönetmeliğinde değişikliğe gidildi... 11.12.2024
ABB, Engineering Software Steyr'e (ESS) yatırım yapıyor... 11.12.2024
#TekEldenUTTS İstasyon TİM ve TTO Montajları Hız Kesmeden Devam Ediyor!... 11.12.2024
Brisa’nın hızlı bakım servis zinciri Otopratik’ler, UTTS montajı yetkisi aldı... 11.12.2024
TPAO, yurt dışında 6 ülkede 15 proje yürütüyor... 11.12.2024
Türkiye’de Elektrikli Araç Devrimi Hızlanıyor... 11.12.2024
Petrol Ofisi, Tokat’ta ilk bp istasyonunun dönüşümünü gerçekleştirdi ... 11.12.2024
Frigo Nevnak’ın filosu Renault Trucks T520 ile verimliliğini artırıyor... 11.12.2024
Sanayi Sektörü, GES Yatırımları ile AB’nin ‘Sınırda Karbon Engeli’nin Mali Yükümlülüklerini Azaltabilir... 11.12.2024
Metalog’da verimlilikten taviz yok, 29 yeni Tırsan yatırımı... 11.12.2024
SEDAŞ’tan, Adapazarı’nın elektrik altyapısına 166 milyon TL yatırım... 11.12.2024
Elektrikli araçların konutlarda gerekli altyapı olmadan şarj edilmesi risk oluşturuyor... 11.12.2024
Petrol devlerinin karı bu yılın ocak-eylül döneminde yüzde 15,1 düştü... 11.12.2024
OPEC'in petrol üretimi kasım ayında günlük 104 bin varil arttı... 11.12.2024
ABD, 2025 için petrol fiyatı tahminini aşağı yönlü revize etti... 11.12.2024

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.