Haberler > Ticari Araçlar Başlıkları
ZF 2018 Yılını Frost & Sullivan’ın Takdim Ettiği “En İyi Avrupa Otomotiv Satış Sonrası Şirketi” Ödülüyle Taçlandırdı Güncelleme :15.11.2018Bu ödül mükemmel liderlik ve ortaklık becerileri, vizyon ve geleceğe yönelik hareketlilik için değişime hazırlıktaki başarılarından dolayı verildi.
Adaylar “Vizyoner İnovasyon ve Performans” ile “Müşteri Etkisi” kriterlerine göre belirlendi.
Sunum, Londra'da Frost & Sullivan En İyi Uygulamalar Ödül Töreni’nde yapıldı.
ZF, Frost & Sullivan’ın 2018 En İyi Avrupa Otomotiv Satış Sonrası Şirketi Olarak Seçildi. ZF Aftermarket, “Vizyoner İnovasyon ve Performans” ve “Müşteri Etkisi” başlıkları altındaki bağımsız kriterlere göre değerlendirilerek, ödül almak için zorlu bir rekabetten geçti. Ödül, 4 Ekim 2018 tarihinde Londra'da Royal Garden Hotel'de Frost & Sullivan'ın En İyi Uygulamalar Ödül Töreni’nde takdim edildi.
Frost ve Sullivan’da Araştırma Uzmanı Benson Augustine’e göre “ZF Aftermarket, rekabetçi ve zorlu bir pazar ortamında sektörel liderlik ve ilerici hareketlilik alanındaki ortaklık becerileri sayesinde ‘Yılın En İyi Avrupa Otomotiv Satış Sonrası Şirketi’ ödülünü almayı hak etti.”
“Yeni çözümlerle pazarda ilkleri gerçekleştirmede kanıtlanmış örnekler sergileyerek, işletmenin, müşteri değerini ve deneyimini en üst düzeye çıkaran büyüme, yenilikçilik ve liderlik anlamında sunduklarını, geleceğe hazırlık sanatıyla ve bilimiyle en iyi uygulamaları uzmanca birleştirdiğini düşünüyoruz.”
Rekabette Muhteşem Standartlar
ZF Aftermarket, bütün Avrupa'dan gelen zorlu rekabetin sonunda ödülü kazandı. Frost & Sullivan analistleri iki temel faktörü bağımsız olarak değerlendirdi: “Vizyoner İnovasyon ve Performans” ile ZF Services Türk San. Ve Tic. A.Ş. Adil Mah. Demokrasi Cad. No:17 34935 Sultanbeyli İstanbul BASIN BÜLTENİ PRESS RELEASE Sayfa 2/3, 15.11.2018 “Müşteri Etkisi”. Bu faktörler, şunları içeren bir dizi kriterle değerlendirildi: karşılanmayan ihtiyaçların ele alınması, Mega Trendler ile vizyoner senaryolar geliştirme, en iyi uygulamaların hayata geçirilmesi, mali performans, fiyat/performans değeri, müşteri ve hizmet deneyimi ve marka değeri.
ZF Aftermarket tüm alanlarda 10 üzerinden 9 puan alırken, diğer şirketlerin en yüksek skorları sırasıyla 8 ve 7 idi.
Frost & Sullivan tarafından hazırlanan ayrıntılı raporda, ZF Aftermarket'in başarılı olduğu düşünülen bazı kilit alanlara özellikle önem verildi. Rekabetçi ve kalabalık bir pazarda, işletmenin ileri görüşlü yaklaşımı takdir gördü. Özellikle, ZF Group'un katma değerli müşteri avantajları değerlendirmesi ve satış sonrası değer zincirindeki distribütör ortaklarını değişen pazar trendlerine uyum sağlamaya yönlendirmesi dikkat çekti.
Yorumlarda ayrıca ZF Aftermarket'in, paylaşımlı hareketlilik kavramları, kentsel hareketlilik platformları, yükselen hibrit teknolojisi, e-hareketlilik ve otonom sürüşle ilgili gelişen bir yaklaşım benimseyerek bunu kabul ettiğine vurgu yapıldı. ZF Aftermarket'in yükselen hibrit teknolojiyi ve elektrikli araçlar ile ve otonom araçların satış sonrası piyasası genelindeki sayısal önemini iyi anladığına ve bu etkiye hazırlıklı olmak için hedeflerini nasıl belirlediğine işaret edildi.
Makalede, marka portföyündeki çözümler ve parça uzmanlığından da övgüyle söz edildi: Lemförder, Sachs, TRW ve Boge. Üstelik; şirketin rüzgar teknolojisi, demiryolu kentsel hareketliliği ve inşaat gibi farklı sektörlerdeki kapsamlı etkinliği ile farklı sektörlerden satış odaklılıkla ilgili edindiği teknolojiler ve bunun yanı sıra dikey anlamda en iyi uygulamaları paylaşma ve bunlardan yararlanma yöntemine de dikkat çekildi. Frost & Sullivan; bu geniş kapsamlı taktiklerin, şirketin niş yetenekler sunarak ve geniş iş portföyünü stratejik olarak yönlendirmek suretiyle geleceğe yatırım yaparak Avrupa satış sonrası pazarında kilit bir tedarikçi olarak öne çıktığını ifade ediyor.
ZF Services Türk San. Ve Tic. A.Ş. Adil Mah. Demokrasi Cad. No:17 34935 Sultanbeyli İstanbul BASIN BÜLTENİ PRESS RELEASE Sayfa 3/3, 15.11.2018 ZF Aftermarket Global Pazarlama ve İletişim Direktörü Ben Smart, ödülü aldıktan sonra şunları söyledi: “Bu ödülle son derece gurur duyuyoruz. Global satış sonrası ekibimizin yoğun gayretleri, vizyonu ve özverisi bu ödülle yerini bulmuştur.
“Günlük tercihleri ile organizasyona destek veren ve böylece geleceklerine anlamlı bir katkıda bulunan müşterilerimizi de alkışlıyoruz.” Bu haber 2928 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar |
Zorlu Holding’ten açıklama... 02.03.2025 |
2024 yılını güçlü bir performansla kapatan Naturelgaz, temettü kararını açıkladı ... 01.03.2025 |
Petrol Ofisi, “İste Olsun” mottosunda bayileri ile Antalya’da bir araya geldi ... 01.03.2025 |
AB, elektrikli araç talebini artırmak için harekete geçiyor... 01.03.2025 |
ODAŞ, DEİK Webinar’ında Özbekistan yatırımını anlattı... 28.02.2025 |
2024’ün Hızlı Büyüyen Markası Aytemiz, Bayileriyle Bir Araya Gelerek “Güçlü Gelecek, Birlikte Gelecek” Dedi ... 28.02.2025 |
TORA olarak, tüm Türkiye'de Ulusal Taşıt Tanıma Sistemi (UTTS) montajlarımıza devam ediyoruz!... 28.02.2025 |
Karsan İtalya’nın Campania Bölgesinde Toplu Ulaşımı Elektriklendirecek!... 28.02.2025 |
Ford Türkiye’den Sıra Dışı Ford Evreninde Sıra Dışı Bir Etkinlik... 28.02.2025 |
Türkiye’nin Elektrikli Araç Fuarı “Go Green Türkiye” Mayıs’ta Kapılarını Açıyor! ... 28.02.2025 |
En Yakıt Seyahat Özgürlüğünü İstanbul-İzmir Otoyolu'na Taşıdı... 28.02.2025 |
Volvo Trucks, Sürdürülebilirliği Bir Yaşam Biçimi Olarak Değerlendiriyor!... 28.02.2025 |
Shell, Madeni Yağlar Stratejilerini Türkiye’deki Distribütörleriyle Paylaştı... 28.02.2025 |
Türkiye'nin petrol ithalatı geçen yıl aralıkta yüzde 3,4 azaldı... 28.02.2025 |
LPG ithalatı geçen yıl aralıkta yıllık bazda yüzde 29,9 azaldı... 28.02.2025 |
Doğal gazda mart tarifesinde değişikliğe gidilmedi... 28.02.2025 |
ZF’den otobüs ve raylı sistemler için yenilikçi çözümler... 28.02.2025 |
|
|