Haber Ekonomi


Haberler > Elektrik Başlıkları

Zorlu Grubu’ndan Orange the World: #HearMeToo kampanyasına turuncu destek!

Güncelleme :21.11.2018

Zorlu Grubu, UN Women’ın (BM Kadın Birimi) tüm dünyada desteklediği “Cinsiyete Dayalı Şiddetle Mücadelede 16 Günlük Aktivizm” kampanyasına; Genel Müdürlük binası Levent 199’u ve Zorlu Center’ı “turuncu” renkle aydınlatarak katılacak.
Bu yıl, Orange the World: #HearMeToo (Dünyayı Turuncuya Boyayalım: #BenideDuyun) temasıyla düzenlenen farkındalık kampanyası, 25 Kasım- 10 Aralık tarihleri arasında gerçekleşecek.

 

Birleşmiş Milletler’in her yıl, Kadınlara Yönelik Şiddete Karşı Uluslararası Mücadele ve Dayanışma Günü olan 25 Kasım’da başlayıp, 10 Aralık İnsan Hakları Günü’nde sona eren “Cinsiyete Dayalı Şiddetle Mücadelede 16 Günlük Aktivizm” kampanyasını Zorlu Grubu bu yıl da destekliyor. Bu sene Orange the World: #HearMeToo (Dünyayı Turuncuya Boyayalım: #BenideDuyun) temasıyla yürütülen kampanyaya, Levent 199 ve Zorlu Center’ı, kampanya süresince “turuncu” renkle aydınlatarak destek verecek.

Birleşmiş Milletler Kadının Güçlenmesi Prensipleri (WEPs) imzacısı olan ve kadınların hayatın her alanında güçlendirilmesi için çalışan Zorlu Grubu; bu kampanyayla toplumsal cinsiyet eşitliği, kadına ve kız çocuklarına yönelik şiddetin önlenmesi ve sona erdirilmesi konularında farkındalığın artırılmasını sağlamayı amaçlıyor.

1991 yılında ilk Kadın Küresel Liderlik Enstitüsü’ndeki aktivistler tarafından başlatılan kampanya, her yıl Kadın Küresel Liderlik Merkezi tarafından koordine ediliyor. Bu sivil toplum inisiyatifini desteklemek için her yıl BM Genel Sekreteri öncülüğünde gerçekleştirilen ve 16 gün boyunca süren, Kadınlara Yönelik Şiddeti Sona Erdirmek için UNITE (BİRLEŞİN) kampanyası; dünya çapında farkındalığı artırmak, savunuculuk çabalarını güçlendirmek, bilgi ve yenilikleri paylaşmak için küresel eylem çağrısında bulunuyor. BM’e bağlı kuruluşlar, sivil toplum, özel sektör, spor kuruluşları, gençlik grupları, üniversiteler ve okullar dahil olmak üzere tüm UNITE ortakları; turuncu rengi, kampanya çerçevesinde tüm dünyada tema ve farkındalığı artırmak için araç olarak kullanıyor.

 

 

 

Bu haber 3167 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Elektrikli araç şarj soket sayısı mayısta yüzde 4 arttı... 01.07.2025
Osmangazi Köprüsü 9 yılda 108 milyar liralık tasarruf sağladı... 01.07.2025
TP Petrol Dağıtım A.Ş.'den Yönetimsel Değişiklik Açıklaması... 01.07.2025
Atlas Copco, elektrikli araç batarya montajında zorluklara karşı dozajlama çözümleri sunuyor... 01.07.2025
Binalarda enerji verimliliğinde yeni dönem başladı... 01.07.2025
TotalEnergies İstasyonları ve Akbank’tan chip-para kampanyası... 01.07.2025
Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye, Türkiye’nin en çok ihracat yapan 2’inci şirketi oldu... 01.07.2025
Madencilik, Çevre ve Tarım Arasında Siyaset Üstü Bir Denge Arayışı... 01.07.2025
CALL Energy ile hedef 1.000 MW’lık yatırım... 01.07.2025
GÜRİŞ Holding Son İki Yılda 674 Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projesine İmza Attı... 01.07.2025
Shell Filo Çözümleri’nden Türkiye’de Bir İlk: Shell Filo Yıkama Kartı... 01.07.2025
ATSO ve CK Enerji Akdeniz Elektrik’ten, Antalya’nın enerjisi için stratejik buluşma... 01.07.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.