Haberler > Akaryakıt Başlıkları
TURPAK, YETKİLİ SERVİSLERİNE SEÇ-G ALANINDA EĞİTİM VERDİ Güncelleme :30.01.2012Müşterilerine en iyi hizmeti sunmayı ilke edinen Turpak, EPDK’nın getirdiği kurallar sonucu ortaya çıkacak yeni yönetmeliğe göre uygulanması gereken konularla ilgili yetkili servislerini eğitiyor.
Turpak, 14-15 Ocak tarihleri arasında Taksim Feronya Otel’de yetkili servislerini bir araya toplayarak SEÇ-G eğitimi verdi. Yetkili servislere verilen eğitimle ilgili gazetemize açıklama yapan Turpak Genel Müdür Yardımcısı Cumhur Etiz, Türkiye genelinde bulunan tüm montaj ve servis bayilerimizin elemanlarına yönelik SEÇ-G ile ilgili eğitim veriyoruz. EPDK’nın getirdiği kurallar sonucu ortaya çıkacak yeni yönetmeliğe göre uygulanması gereken servis ve montaj sürelerinin kısalması ile istasyonlara verilen servis hizmetlerinin çok daha hızlı, çözüm üreten, verimli, teknolojik altyapıya sahip ve sistemli olması gerekiyor. Bunun doğuracağı bazı emniyet açığı durumlar da söz konusu olacaktır. Genelde sektörde eleman deviniminin fazla olması da ikinci bir riskin oluşmasına neden olmaktadır. Bundan dolayı çalıştığımız petrol şirketlerine daha iyi hizmet verebilmek için yılda en az 2 defa yetkili servislerimizin elemanlarımızı eğitiyoruz. Petrol şirketlerinin istediği dökümantasyon ve prosesleri değerlendirerek bu doğrultuda servislerimizi ve servis çalışanlarımızı eğitmek durumundayız. Bu çerçevede SEÇ, İlk Yardım, Yangın, Yüksekte Çalışma gibi servis elemanlarımızın istasyona verecekleri servis ve montaj alanlarında daima uygulayacakları eğitimleri vererek çalışanlarımızın güvenli ve sağlıklı bir şekilde hizmet vermelerini amaçlamaktayız.
Turpak olarak teknolojik yapımızı tamamen on-line sisteme geçiriyoruz. Bu sayede herhangi bir istasyona servis elemanımız gittiğinde; on-line olarak merkezimize bağlanıp, hızlı bir şekilde veri kaybını azaltacak işlemleri gerçekleştireceklerdir. Bütün bayilerimizin elemanları bu çerçevede Ocak ayı içerisinde eğitilecektir. Turpak olarak eğitime büyük önem verdiğimizden; önümüzdeki aylarda başka konularla ilgili de eğitim çalışmalarımız devam edecek. 2012’nin getirdiği yeni yönetmelik çerçevesinde bayilerimizin çalışanlarını en iyi bir şekilde eğitmeye çalışıyoruz. Nisan-Mayıs aylarında yeni bir eğitimimiz olacak ve bu eğitim daha çok teknolojik alt yapının kullanımı, yeni yazılımlar, bu yazılımların yayılımları alanında olacak. Yaz aylarında ise yeni servis sistemimiz devreye alınacak.İstasyon servis süreleri çok kısaldığından teşhis ve müdahaleyi aynı zaman dilimine oturtacak bir yöntemin oluşturulması gerekiyor. Frekanslar çok artmaya başladığından eskiden bir servis bir istasyona 3-5 günde giderken şimdi bu süreler çok daha aşağılara çekildi. Bunu sağlamak için de teknolojik altyapınızın çok güçlü olması gerekir. Turpak olarak tüm çalışmalarımızı bu güçlü altyapıyı oluşturmak yönünde devam ettiriyoruz.
İstasyonlarda yeni denetimlerin getireceği yönetmelikler çerçevesinde pompa, yazar kasa, otomasyon ve haberleşme alt yapılarının belli noktalarda daha entegreli, koordineli bir şekilde çalışması gerekiyor ki her birinin ayrı servis elemanının harcayacağı zaman, transfer veya teşhis sürekli olarak azalsın.
Turpak’ın Türkiye genelinde 36 tane yetkili servisi bulunuyor ve bugün verdiğimiz eğitimlere bu servislerimizin tümü katıldı. EPDK’nin getireceği yeni kurallar sonucu operasyonel tarafta problem yaşamamak adına bir iki bölgede yeni yetkili servisler oluşturabiliriz ancak genelde mevcut bayilerimizin servis yapılarını geliştirmeleri yönünde bir çalışmayı bu aşamada çok daha uygun görüyoruz.
Bu haber 6493 kere okunmuştur.
|
|