Haber Ekonomi


Haberler > Ticari Araçlar Başlıkları

Mercedes-Benz Türk’e ODD Gladyatörleri’nden iki ödül

Güncelleme :06.01.2019

Mercedes-Benz Türk, “ODD Satış ve İletişim Ödülleri, 2018 Gladyatörleri” töreninde, Mercedes-Benz Türk StartUP Projesi ile “Jüri Özel Ödülü”ne ve X-Class ile “Yılın Entegre İletişim Kampanyası Ödülü”ne layık görüldü.

Otomotiv Distribütörleri Derneği’nin (ODD) satış ve iletişim başarılarını ödüllendirmek ve sektörel büyümeye ivme katmak amacıyla organize ettiği “ODD Satış ve İletişim Ödülleri, 2018 Gladyatörleri”, 4 Ocak 2019 gecesi Four Seasons Bosphorus İstanbul’da gerçekleşen törenle sahiplerini buldu. Gecede 18 dalda, otomotivin 2018’deki en önemli marka ve etkinlikleri açıklandı. 

Mercedes-Benz Türk, kuruluşunun 50. yılı vesilesiyle 2017 yılında genç girişimcilere destek olmak ve Türkiye’nin geleceğine yatırım yapmak amacıyla başlattığı kurumsal sosyal sorumluluk projesi “Mercedes-Benz Türk StartUP” ile “Jüri Özel Ödülü”ne layık görüldü. Mercedes-Benz Türk ayrıca; hafif ticari araçlar kategorisinde ilk defa Pick-Up segmentine adım attığı X-Class’ın 360° iletişimi kapsamında gerçekleştirdiği entegre iletişim çalışmalarıyla “Yılın Entegre İletişim Kampanyası Ödülü”nü de kazanarak geceden iki “ODD Gladyatör” ile ayrıldı.

Törene Mercedes-Benz Türk Otomobil Grubu İcra Kurulu Üyesi Şükrü Bekdikhan, Hafif Ticari Araçlar Grubu İcra Kurulu Üyesi Tufan Akdeniz, Mercedes-Benz Türk Kurumsal İletişim Müdürü Ezgi Yıldız Kefeli katılırken, satış, pazarlama ve iletişim ekiplerinin yanısıra çalışmalarıyla bu ödüllere katkı sağlayan ajanslar da gecede yerlerini aldılar.

Mercedes-Benz Türk StartUP projesi hakkında:

2018’de “Sürdürülebilir Şehirler ve Yaşam Alanları” temasıyla düzenlendi. Türkiye’nin 62 farklı ilinden 485 girişimcinin başvurduğu yarışmada ilk 10’a kalanlara “StartUp Boost” adı verilen özel bir gelişim programı ve Mercedes-Benz ile Stuttgart gezisi hediye edilirken; “teknoloji”, “sosyal fayda” ve “tema” kategorilerine göre belirlenen üç girişime de toplam 150.000 TL para ödülü verildi.

X-Class entegre iletişim çalışmaları:

Aralık 2017’de Türkiye pazarında satışa sunulan X-Class, segmentindeki tek Premium Pick-Up olarak kısa zamanda müşterilerden kabul görerek bu segmentteki rekabette etkin bir model konumuna geldi. ODD Gladyatörler 2018’de “Yılın Entegre İletişim Kampanyası” kategorisinde Mercedes-Benz Türk, ilk pick-up aracı olan X-Class modeli için başarıyla yürüttüğü reklam, dijital, etkinlik, PR ve outdoor uygulamaları ile ödüle layık görüldü.

Bu haber 2811 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Shell&Turcas’tan motorsiklet sürücülerine “bir kural bir ömür“ kampanyası... 13.03.2025
ABD, 2025 için petrol fiyatı tahminini aşağı yönlü revize etti... 12.03.2025
Türkiye’deki Chery Teknisyenleri Üstün Yeteneklerini Sergilemeye Hazırlanıyor!... 12.03.2025
Enerji sektörü net sıfır hedeflerini erteliyor... 12.03.2025
Petrol hakkına müteallik karar... 12.03.2025
Küresel elektrikli araç satışları ocak-şubat döneminde yüzde 30 arttı... 12.03.2025
Bakan Bayraktar, ABD'de enerjide işbirliği görüşmeleri gerçekleştirdi... 12.03.2025
EPDK, PALGAZ Doğal Gaz Dağıtım Sanayi ve Ticaret AŞ'ye 10 milyon lira ceza verdi... 12.03.2025
BSH Türkiye’den Yenilenebilir Enerji İçin Büyük Adım ... 12.03.2025
IC Enterra Yenilenebilir Enerji, 2024 yılında 3,1 milyar TL gelir elde etti... 12.03.2025
YASED: Türkiye’ye 1,4 Milyar Dolar Değerinde Uluslararası Doğrudan Yatırım Geldi... 12.03.2025
Enerjisa Enerji, ‘Enerjimi Koruyorum Projesi’nin sosyal etkisini artırdı... 12.03.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.