Haber Ekonomi


Haberler > Akaryakıt Başlıkları

Akaryakıtta ‘Yılın İtibarlısı’: Petrol Ofisi

Güncelleme :10.01.2019

Türkiye’de yıl içinde itibarını en çok arttıran marka ve paydaşlarını ödüllendiren ilk ve tek etkinlik olan The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde Petrol Ofisi, halk jürisi tarafından akaryakıt kategorisinde ‘Yılın İtibarlısı’ seçildi.
 

Türkiye’nin önde gelen pazarlama dergisi Marketing Türkiye ile pazar araştırmaları şirketi AKADEMETRE işbirliğinde bu yıl 5’inci kez düzenlenen The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri, düzenlenen törenle sahiplerini buldu. 50’nin üzerindeki kategorilerde ‘Yılın İtibarlısı’nı belirleyen araştırma, ‘Genel Başarı’ ve ‘2018 Yılı Performansı’ olmak üzere iki bölüm altında, Türkiye’de 12 ilde 1.200 kişiyle yüz yüze görüşmelerle gerçekleştirildi. Her iki bölümde de markaların itibarını ve marka değerini belirlemek üzere aralarında marka bilinirliği, güven, tavsiye, sosyal sorumluluk, iletişim, reklam, genel başarı gibi farklı alanlardan oluşan dokuz ana başlık ile bunları belirleyen 16 alt kriter sorgulandı. Yapılan araştırma sonucu 2018 yılı içinde itibarını en çok arttıran markalar ile bu başarının en büyük paydaşı olan reklam ajansları, medya planlama ve halkla ilişkiler şirketleri de ‘Halk Jürisi’ tarafından ödüllendirildi. Araştırma sonucunda halktan en çok oyu alan Petrol Ofisi, kategorisindeki rakipleri geride bırakarak, akaryakıtta ‘Yılın İtibarlısı’ seçildi.

The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri, 8 Ocak 2019 Salı günü düzenlenen törenle sahiplerini buldu. İş dünyasının önde gelen isimlerinin buluştuğu Raffles Otel İstanbul’da düzenlenen törende Petrol Ofisi CMO’su Beril Alakoç, Petrol Ofisi Pazarlama ekibi ve ajanslar, akaryakıtta ‘Yılın İtibarlısı’ ödülünü TÜSİAD Başkanı Erol Bilecik’in elinden aldı.

Petrol Ofisi’nde pazarlama alanındaki yeni yapılanmaya dikkat çeken Beril Alakoç, “Bu yapılanma, Petrol Ofisi’nin daha bilinçli bir şekilde yatırımlarını stratejik olarak planlanarak, orta ve uzun vadeli etkilerini de düşünerek uygulanmasını hedefliyor. Biz de Pazarlama Departmanı olarak, şirketimizin tüm birimlerinin tam kalbinde, birleştirici, yön verici bir çalışma prensibi ile hareket ediyoruz. Bunun şirket içi etkilerini daha şimdiden hissetmeye başladık. Pazarlama departmanının bu birleştirici özelliğini çok önemsiyorum. İş yapış şeklimiz; daha analitik, strateji ve verinin güzel bir harmanıyla ince düşünülmüş ve tüm şirketi aynı amaç ve hedefte birleştirici, motive edici nitelikte. Çalışmalarımızın şirket dışındaki ilk etkilerini ise öncelikle sahada müşterilerimizden ve sektörden aldığımız oldukça olumlu dönüşlerle ölçümledik. Ancak elde edilen kümülatif başarının belki de en güzel, en somut tescili ise The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde aldığımız akaryakıtta ‘Yılın İtibarlısı’ ödülü oldu. Bu programın, alanındaki ilk ve tek ulusal etkinlik olmasının yanı sıra kategorilerinde zirveyi oluşturan markaların ‘Halk Jürisi’ tarafından seçilmesi de bizler için bu ödüle farklı anlamlar yüklüyor, daha da değerli kılıyor” açıklamasında bulundu.

 

Bu haber 3600 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
UND Başkanı Şerafettin Aras: “Lojistik Dünyasını Atlas Lojistik Ödülleri’ne Katılmaya Davet Ediyorum” ... 15.10.2025
Küresel elektrikli araç satışlarında eylülde 2 milyon eşiği aşılarak rekor kırıldı... 15.10.2025
FIAT Küresel Ürün Gamının İlk Modeli “Grande Panda” Türkiye’de... 15.10.2025
Enerji ve Sanayi sektörleri III. Yeşil Enerji Zirvesi’nde buluştu... 15.10.2025
Enerjisa Üretim Agrivoltaik Tarım Uygulamaları ile 5 Ton Hasat Yaptı... 15.10.2025
Rosatom, Çin ile Kuzey Denizi Rotası Üzerindeki İşbirliğini Geliştiriyor... 15.10.2025
Castrol Ford Team Türkiye, Ali Türkkan ile WRC’de Şampiyonluk Yarışına Çıkıyor... 15.10.2025
ABB, ETUK 2025’te Enerjinin Geleceğini Şekillendiren Çözümleriyle Yerini Alacak ... 15.10.2025
2026’da 350 Adet Elektrikli Araç Şarj İstasyonu Açacak... 15.10.2025
“Aklın yolu” elektrikli araçları EN YAKIT’a çıkarıyor... 15.10.2025
CHARGE Europe 2025, SOCAR Türkiye Ev Sahipliğinde İstanbul’da Gerçekleşti... 15.10.2025
MAN Lion’s Coach E, “2026 Yılının Sürdürülebilir Otobüsü” seçildi... 15.10.2025
EPDK, enerji piyasalarında şeffaflığa ilişkin yönetmelik taslağını görüşe açtı... 15.10.2025
Raylı sistemlerin enerji geleceği ASPİLSAN'da konuşuldu... 15.10.2025
Chery Marka Kullanıcı Zirvesi, Marka Gecesi ve Küresel Kullanıcı Hikayeleriyle Güçleniyor! ... 15.10.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.