Haberler > Ticari Araçlar Başlıkları
Mercedes-Benz otomobiller artık 4 yıl geçerli sınırsız kilometre garantisi ile satışa sunuluyor! Güncelleme :08.02.20191 Ocak 2019’dan itibaren satılan tüm Mercedes-Benz otomobiller, Premium segmentte bir ilk olarak “Kilometre sınırı olmadan 4 yıl garanti” kapsamında satılmaya başlandı. İlk 2 yıl, kaporta işlemleri dahil aracın bakım ve onarımlarını düzenli olarak Mercedes-Benz yetkili servislerinde yaptıran araç sahiplerine, 4’üncü yılın sonuna kadar geçerli garanti kapsamı ücretsiz olarak sunuluyor.
Mercedes-Benz, otomobil ürün grubunda müşteri memnuniyetini en üst seviyeye taşımak amacıyla yeni bir uygulamayı devreye aldı. 1 Ocak 2019 ve sonrasında Türkiye’de satılan tüm Mercedes-Benz otomobiller, kilometre sınırı olmaksızın 4 yıllık garanti ile sunulmaya başlandı. Premium segmentte bir ilk olan bu garanti uygulaması kapsamında; 01.01.2019 ve sonrasında trafiğe çıkan araçlar için, ilk 2 yıl boyunca binek otomobillerin kaporta işlemleri dahil bakım ve onarımlarının düzenli olarak Mercedes-Benz yetkili servislerinde yaptırılması halinde, 4’üncü yılın sonuna kadar geçerli garanti kapsamı ücretsiz olarak sunuluyor. Bu hizmet ile yasal garanti süresini takip eden 24 ay boyunca kilometre sınırı olmaksızın Mercedes-Benz marka otomobillerde oluşabilecek, garanti belgesinde ve “Kapsam Dışı Durumlar” haricinde, malzeme ve montaj kaynaklı tüm arızaların onarım bedeli Mercedes-Benz Türk A.Ş. tarafından karşılanıyor.
Hizmet paketinden yararlanmak için Mercedes-Benz marka binek otomobillerin 48’inci ayın sonuna kadar söz konusu bakım ve onarım işlemleri için, garanti belgesindeki koşullar kapsamında, düzenli olarak Mercedes-Benz yetkili servislerine giriş yapmaları gerekiyor.
Garanti kapsamında; malzeme veya montaj kaynaklı teknik arızadan dolayı arızalanan bütün parçalar, işçilik bedeli de dahil olmak üzere kapsam dahilinde olurken, belirlenmiş şartlar dahilinde ücretsiz olarak da onarılıyor. Bu yeni garanti süresi, aracın trafiğe çıkış tarihinin 48’inci ayında ise sona eriyor.
Mercedes-Benz, mükemmel müşteri deneyimi kapsamında maksimum müşteri memnuniyeti için çalışmalarını sürdürmeye ve yeni uygulamaları hayata geçirmeye devam ediyor. Bu haber 3364 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar |
Mercedes-Benz Türk, Dünya Şoförler Günü’nü Kutladı!... 11.12.2024 |
TPAO personel yönetmeliğinde değişikliğe gidildi... 11.12.2024 |
ABB, Engineering Software Steyr'e (ESS) yatırım yapıyor... 11.12.2024 |
#TekEldenUTTS İstasyon TİM ve TTO Montajları Hız Kesmeden Devam Ediyor!... 11.12.2024 |
Brisa’nın hızlı bakım servis zinciri Otopratik’ler, UTTS montajı yetkisi aldı... 11.12.2024 |
TPAO, yurt dışında 6 ülkede 15 proje yürütüyor... 11.12.2024 |
Türkiye’de Elektrikli Araç Devrimi Hızlanıyor... 11.12.2024 |
Petrol Ofisi, Tokat’ta ilk bp istasyonunun dönüşümünü gerçekleştirdi ... 11.12.2024 |
Frigo Nevnak’ın filosu Renault Trucks T520 ile verimliliğini artırıyor... 11.12.2024 |
Sanayi Sektörü, GES Yatırımları ile AB’nin ‘Sınırda Karbon Engeli’nin Mali Yükümlülüklerini Azaltabilir... 11.12.2024 |
Metalog’da verimlilikten taviz yok, 29 yeni Tırsan yatırımı... 11.12.2024 |
SEDAŞ’tan, Adapazarı’nın elektrik altyapısına 166 milyon TL yatırım... 11.12.2024 |
Elektrikli araçların konutlarda gerekli altyapı olmadan şarj edilmesi risk oluşturuyor... 11.12.2024 |
Petrol devlerinin karı bu yılın ocak-eylül döneminde yüzde 15,1 düştü... 11.12.2024 |
OPEC'in petrol üretimi kasım ayında günlük 104 bin varil arttı... 11.12.2024 |
ABD, 2025 için petrol fiyatı tahminini aşağı yönlü revize etti... 11.12.2024 |
|
|