Haberler > Akaryakıt Başlıkları
2019 Yılı Sosyal Medya Ödülü Aytemiz’e Güncelleme :05.05.2019 Sosyal medyaya damgasını vuran markaların ödüllendirildiği Social Media Awards Turkey Ödül Töreni’nde Akaryakıt kategorisinde ‘Sosyal Medyayı En İyi Kullanan Marka’ Aytemiz seçildi.
Marketing Türkiye ve BoomSonar işbirliği ile 2017 yılından bu yana gerçekleştirilen Türkiye’nin en kapsamlı ilk sosyal medya yarışması Social Media Awards Turkey 2019 ödülleri sahiplerini buldu. 1 Mart 2018 – 1 Mart 2019 tarihleri arasında yapılan araştırmalar sonucunda Akaryakıt kategorisinde ‘Sosyal Medyayı En İyi Kullanan Marka’ ödülünü Aytemiz aldı.
Sektörde yenilikçi ve yaratıcı marka anlayışı ile rekabetten sıyrılarak fark yaratan Aytemiz, mutlu müşteri anlayışı ile müşterilerine kişiselleştirilmiş hizmet sunarken sosyal medyadaki performansıyla da akaryakıt sektöründe öne çıkan marka oldu. Aytemiz sosyal medya hesaplarının bir yıllık performansı, toplam etkileşim ve hayran sayıları, hayran artışı, performans istikrarı, etkileşimleri, sektörel performansı, hashtag ve mention kullanımı gibi 30’dan fazla kriter doğrultusunda incelendi. İncelenen kriterler doğrultusunda Aytemiz, sosyal medya performansı ile akaryakıt sektöründe rakiplerini geride bırakarak Social Media Awards Turkey 2019’da ödülün sahibi oldu.
Ödül törenine katılan Aytemiz Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörü Özge Kansu Gökçek, “Social Media Awards Turkey 2019’da akaryakıt kategorisinde ödül almaktan mutluluk duyuyoruz. Aytemiz’in müşteri memnuniyetini en ön planda tutan ve müşterilerini her zaman dinleyen yaklaşımını sosyal medya kanallarımızda da uyguluyoruz. Her zaman hayatın içinden, dinamik ve müşterilerinizin beklentilerini karşılayacak ürün ve hizmetlerimizle ilgili içeriklerle kullanıcılarımızla etkin bir iletişim kurmaya çalışıyoruz. Bundan sonra da sosyal medya kanallarımızda takipçilerimizle etkileşim sağlayacağımız çalışmalarımıza devam edeceğiz. Sosyal medya kanallarındaki tüm takipçilerimize ilgileri için teşekkür ederiz” dedi. Bu haber 3769 kere okunmuştur.
|
|