Haberler > Akaryakıt Başlıkları
Shell ve Migros'un 'Tıkla-Kazan' Kampanyasına Rekor İlgi Güncelleme :29.02.2012Shell ve Migros’un müşterilerine birbirinden cazip fırsatlar yaratan işbirliğinin son kampanyası da rekor ilgi gördü. Shell Club Smart ve Money Club üyeleri arasında toplam 900 kişiye bedava yakıt kazanma şansı sunan “Tıkla Kazan” kampanyası 90 saniyede tamamlanarak, tüm hediyeler sahiplerini buldu.
Türkiye’nin en beğenilen akaryakıt şirketi* Shell ve Migros’un işbirliğiyle gerçekleşen “Tıkla Kazan” kampanyası, rekor sürede tamamlandı. Shell Club Smart ve Money Club özellikli kart sahiplerinin 10 Ocak 2012 – 15 Ocak 2012 tarihleri arasında internet üzerinden katılabildiği kampanyada, 50 kişiye 50 TL’lik, 100 kişiye 30 TL’lik, 250 kişiye 20 TL’lik, 500 kişiye 10 TL’lik hediye akaryakıt sunuldu. Kampanya çok büyük bir ilgi görerek sadece 90 saniye içinde tüm hediyeler sahiplerini buldu.
Toplam 900 kişinin hediye yakıt kazandığı kampanyanın internet sayfasını yaklaşık 32 bin kişi ziyaret ederken, 375 bin sayfa görüntülenmesi de, rekor ilgiyi yansıtan sonuçlardan biri oldu.
Shell ve Migros’un ödüllü güç birliği
Shell ve Migros’un güçlerini birleştirerek gerçekleştirdiği kampanyalar, bugüne kadar müşterilerine benzersiz fırsatlar yarattı. Shell Club Smart Card ve Migros Money Club Kart kullanan yaklaşık 11 milyon müşteri, sağlanan işbirliğiyle Türkiye’nin en büyük sadakat programını oluşturdular. Bu işbirliği, Royal Dutch Shell tarafından üçer aylık dönemlerde, faaliyette olduğu 90 ülke arasındaki en başarılı uygulamalara verilen “Executive Vice President” ödülüne layık görüldü.
*Shell&Turcas, aylık iş ve ekonomi dergisi Capital’in gerçekleştirdiği araştırmada 9 kez “Akaryakıt Sektörünün En Beğenilen Şirketi” seçildi.
Bu haber 3880 kere okunmuştur.
|
|