Haber Ekonomi


Haberler > Akaryakıt Başlıkları

2011’in en çok konuşulan akaryakıt markası OPET

Güncelleme :28.03.2012

 Mediacat dergisi tarafından FikriMühim Word of Mouth Marketing ajansı ile birlikte hazırlanan’2011'in Buzz Yaratan Markaları’ araştırmasında akaryakıt sektörünün en çok konuşulan markası OPET seçildi. 

 Araştırma kapsamında oluşturulan gruplara ’2011’de aşağıdaki kategoriler için en çok hangi marka hakkında sohbet ettiniz veya konuşulduğunu duydunuz?’ diye soruldu. Kullanıcıların diledikleri kategoriye dair birer markayı belirtmelerine olanak tanıyan araştırmaya Türkiye’nin her yerinden 5520 kişi katıldı ve gelen cevaplara göre toplam 23 kategori değerlendirildi. Araştırmadan çıkan sonuçlarla 2011’in en çok konuşulan markalarını belirlendi. OPET, akaryakıt sektörünün en çok konuşulan markası seçilirken genel sıralamada da tüm markalar arasında en çok konuşulan 13.marka oldu. Ağızdan ağıza pazarlama (WOM) markaların bilinirliklerini, tüketiciler arasındaki yaygınlığını artırmak için en etkili pazarlama yöntemlerinden biri. VVOM yoluyla yapılan pazarlama, hedef kitle sementasyonuna odaklanıp, müşterinin ürünle yaşadığı deneyimi ön plana koyuyor.

 

 

Bu haber 3871 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Aksigorta’dan Brisa’nın Lassa ve Bridgestone markalarında geçerli 250 TL indirim fırsatı... 26.12.2024
Brent petrolün varil fiyatı 73,26 dolar... 26.12.2024
Enerji piyasalarında uygulanacak idari para cezalarında artış... 26.12.2024
Vestel’in ürettiği şarj istasyonlarında Plug&Charge dönemi başladı... 26.12.2024
Aytemiz Vaay 4. Yılını Dört Dörtlük Bir Kampanya ile Kutluyor!... 26.12.2024
Petrol hakkına müteallik karar... 26.12.2024

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.