Haber Ekonomi


Haberler > Akaryakıt Başlıkları

TOTAL Oil Türkiye’ye Viyana’da 5 Ödül birden

Güncelleme :22.10.2019

Türkiye’nin lider akaryakıt şirketlerinden Total Oil Türkiye, pazarlama dünyasının saygın iş ödüllerinden biri olan Stevie Uluslararası İş Ödülleri’nde 5 ödül birden kazandı. “İki Elin Enerjisi Güzel” ve “Türkiye’nin Enerjisi Güzel” projeleriyle katıldığı her kategoride ödül kazanan Total Oil Türkiye, Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Marka Yenileme kategorilerinde birinci seçilerek “Altın Stevie” ödüllerinin sahibi oldu.
 

Total Oil Türkiye, 2002’den bu yana düzenlenen ve iş dünyasının en saygın organizasyonlarından biri olan Stevie Uluslararası İş Ödülleri’nde, 2 ayrı projesi ile 5 ödül birden kazandı.

Avusturya’nın Viyana şehrinde düzenlenen ve bu yıl 74 farklı ülkeden katılımın gerçekleştiği törende Total’in ödüllerini Total Oil Türkiye Yönetim Kurulu Üyesi Begüm Egesel ve Total Oil Akaryakıt Pazarlama ve Kurumsal İletişim Müdürü Beril Cabı Günermengi aldı.

TOTAL Oil Türkiye Yönetim Kurulu Üyesi Begüm Egesel
ödüller hakkında şu sözleri kaydetti, “Total Oil Türkiye olarak, Demirören Grubu’nun tüm şirketlerinde olduğu gibi bizler, ülkemize değer katmak ve insanımıza hak ettiği en iyi ürün ve hizmetleri sunmak için  çalışıyoruz. “Türkiye’nin Enerjisi Güzel” kampanyası ve devamında işitme engellilere yönelik gerçekleştirdiğimiz “İki Elin Enerjisi Güzel” projeleriyle kazandığımız bu ödüller için başta çalışanlarımız olmak üzere emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.”

Total Oil Türkiye’nin 2018 yılında hayata geçirdiği, işitme engellilere yönelik “İki Elin Enerjisi Güzel” projesi, Topluluk İletişimi alanında “Yılın PR ve İletişim Kampanyası” seçildi ve Altın Stevie Ödülü kazanmaya layık görüldü. Proje ayrıca Kurumsal Sosyal Sorumluluk alanında Yılın PR ve İletişim Kampanyası kategorisinde Gümüş Stevie Ödülü ve Kurumsal Sosyal Sorumluluk Video kategorisinde Bronz ödüle layık görüldü.

Total Oil Türkiye’nin Altın Stevie Ödülü kazanan diğer projesi ise 2018 Aralık ayında hayata geçirilen “Türkiye’nin Enerjisi Güzel” imaj kampanyası oldu. “Marka Yenileme / Rebranding” kategorisinde birinci seçilen ve Altın Stevie Ödülü kazanan kampanya, Total markasının yenilenme sürecini temsil ediyor. Proje ayrıca, “Yılın Pazarlama Kampanyası – Otomotiv kategorisinde Bronz Stevie Ödülü’ne de layık görüldü.

 

Bu haber 7768 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
IVECO’dan Kışa Özel Bakım Fırsatı: Ücretsiz Check-Up ve Tüm Modellerde İndirim... 02.12.2025
BOTAŞ, Silivri'deki tesisinde kontrollü gaz çıkışı ve yanma işlemi yapıldığını bildirdi... 02.12.2025
Shell Türkiye, Engelsiz Yaşam Vizyonuyla Hayatın Her Alanında Eşitlik ve Kapsayıcılık İçin Çalışıyor... 02.12.2025
Platinum Rent, Çözüm Ortağınız!... 02.12.2025
CDA Lojistik Üst Yönetimine Transfer... 02.12.2025
Goodyear, Avrupa genelinde kış lastiği performansında zirveye yerleşti... 02.12.2025
Yeni Citroën Ë-C3 Aircross’un “Uzun Menzil” Versiyonu Türkiye’de!... 02.12.2025
FIAT Professional’dan Büyük Bir Adım Daha!... 02.12.2025
ZF Aftermarket, Lemförder Markası ile Cam Kaldırma Krikolarını Pazara Sunuyor... 02.12.2025
Mercedes-Benz Vito Mixto modeli yeniden Türkiye’de... 02.12.2025
UND, Albayrak Grubu ve KTZ Arasında Mutabakat Zaptı İmzalandı... 02.12.2025
Rosatom Mısır'daki El Dabaa NGS’ye Ekipman Sevk Etmeye Devam Ediyor... 02.12.2025
Türkiye Pakistan'da petrol ve doğal gaz arayacak... 02.12.2025
Hizmet İhracatının Şampiyonu Yine Mars Logistics... 02.12.2025
Otomobil ve hafif ticari araç pazarı ocak-kasım döneminde yüzde 10,16 büyüdü... 02.12.2025
Elektrik santrallerine 1,4 milyar liralık kapasite mekanizması desteği... 02.12.2025
Allison donanımlı Isuzu Novociti Life midibüsler, Siirt yollarında fark yaratıyor... 02.12.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.