Haberler > Ticari Araçlar Başlıkları
MAN Lion’s Coach “Coach of the Year 2020” ödülü ile taçlandırıldı Güncelleme :23.10.2019MAN Lion’s Coach, küresel yarışmada tüm rakiplerini eleyerek prestijli bir ödül kazandı. Toplam 22 ülkeden çeşitli mecraların ticari araç editörlerinden oluşan jüri, yeni MAN Lion’s Coach’u “Coach of the Year 2020” olarak seçti. Jüri,MAN Lion’s Coach’un kendine özgü tasarımının yanı sıra, düşük maliyet, konfor ve güvenilirliği bir arada sunan uyumlu konseptinden etkilendiğini belirtti. Brüksel’deki Busworld 2019’da düzenlenen ödül töreni ile “Yılın Otobüsü ve Yolcu Otobüsü” jürisi, MAN Truck & Bus’a onuncu kez ödül vermiş oldu.
Yeni MAN Lion’s Coach, resmi lansmanından iki yıl sonra “Coach of the Year 2020” ödülünü kazandı. MAN Lion’s Coach’a, “Coach of the Year 2020” ödülü, Busworld 2019’un Brüksel’deki yeni fuar alanında düzenlenen açılış ve ödül töreninde sunuldu. 22 Avrupalı ticari araç editöründen oluşan jüri, MAN Lion’s Coach’un tüm konseptinden ve kullanışlı yapısından özellikle etkilendiler. 30 yıldır verilen “Coach of the Year” ödülü, yolcu otobüsü pazarının en önemli ödülü olarak kabul ediliyor.
“Ödül, Lion’s Coach ile özel bir şey başardığımızı vurgulamaktadır”
MAN Truck & Bus SE CEO’su Joachim Drees, “Yeni MAN Lion’s Coach’umuzun uzman jüriyi etkileyip bu çok arzulanan ödülü kazanmasından gurur duyuyoruz. ‘Coach of the Year’ ödülü, tüm ekibin yıllar boyu kendilerini işlerine adadıklarının ve sıkı çalıştıklarının mükemmel bir kanıtı oldu. Olağanüstü bir aracı geliştirmek ve başarılı bir şekilde pazara sunmak amacıyla otobüs bölümünde ve tüm bölümlerle birlikte yorulmaksızın çalıştılar. Bu jüri oylaması, Lion’s Coach ile kesinlikle özel bir şey başardığımızı vurgulamaktadır” açıklamasında bulundu.
Lion’s Coach, “Coach of the Year 2020”nin açık ara kazananı oldu
Ödül sürecinde 22 uzman üyeden oluşan büyük jüri, tüm Avrupa’dan beş otobüs üreticisini, Eylül ayı başında Romanya’nın Sibiu kentindeki ‘Coach Euro Test’ine davet etmişti. Jüri, bir hafta süren kapsamlı testler, sayısız test sürüşü ve yoğun teknik tartışmalardan sonra, MAN Lion’s Coach’un “Coach of the Year 2020” ödülünün açık ara kazananı olduğuna karar verdi. Uluslararası uzman jüri, otobüsün inovatif teknolojiyi modern tasarımla eşleştirme biçiminin yanı sıra düşük maliyet, konfor ve kullanışlılığı bir arada sunan uyumlu konseptinden de özellikle etkilendi. Jüri değerlendirmesinde, Lion’s Coach’un iyi kalite sürücü alanı ve süper yol tutuşu, motor bölümündeki yüksek performanslı ve olağanüstü randımanlı güç aktarma sisteminden özellikle bahsedildi. Jüri, aynı zamanda, ön aks üzerindeki tekerlekli sandalye asansörünün, otobüsün bagaj alanı hacmini kısıtlamadan kullanılması konusunda maksimum esneklik sağlayan akıllı entegrasyonuna da atıfta bulundu.
“Artan pazar payı ve aldığı ödüllerlesıra şampiyonların da tercihi”
Otobüs Ürün & Satış Başkanı ve Otobüs Ticari Faaliyet Alan Sözcüsü Rudi Kuchta ise, “Bu ödül, MAN Lion’s Coach’u, otobüs işletmecilerinin hayatını kolaylaştıran güvenilir ve düşük maliyetli bir araç olarak, gerek müşteriler gerekse uzmanlar tarafından da tescillemektedir. Sonuç olarak, yeni Lion’s Coach, lansmanından bu yana aldığı sayısız ödülün yanı sıra Avrupa’da pazar payını da önemli ölçüde artırmayı başarmıştır. Lion’s Coach’un MAN’ın en çok ödül alan otobüs modeli olmasının ve FC Bayern Munich, Paris Saint-Germain ve Alman Milli Futbol Takımı gibi önde gelen takımların, Lion’s Coach’u tur otobüsleri olarak seçmesinin haklı bir nedeni var. Yine de, uluslararası ‘Coach of the Year’ ödülünü kazanmak, gerçek bir onur ve kesinlikle bizi heyecanlandırıyor” şeklinde konuştu.
Aslanın damgası: MAN Lion’s Coach
Yeni MAN Lion’s Coach ilk kez Kortrijk’te Busworld 2017’de görücüye çıktı. Piyasaya ilk çıkışından bu yana, otobüsün ön, arka ve yan taraflarında, MAN’ın araca modern ama zamansız çizgiler kazandıran özgün tasarımı ön plana çıkıyor. Lion’s Coach dört ayrı uzunlukta sunuluyor: 2 akslı 12.101 mm ve 13.091 mm ve 3 akslı 13.361 mm ve 13.901 mm.
12 metrelik versiyona ek olarak Coach Euro Test’e sunulan 2 akslı 13 metrelik versiyonda yer alan fazladan altı koltuk, otobüsü ekonomik bakış açısından özellikle cazip hale getiriyor. 19.5 tona kadar çıkabilen izin verilmiş toplam maksimum ağırlığı, otobüsün işletmecilerinin olası kullanımları için getirdiği esnekliğe de katkıda bulunuyor. Bu versiyonda opsiyonel tekerlekli sandalye asansörü, aksa binen ideal yük dağıtımında önemli bir rol oynuyor, ön aks üzerine yerleştirilerek hem arka aksın yükünü azaltmakta hem de bagaj bölümünü daraltmıyor. Üç yıldızla ödüllendirilen yolcu otobüsü ısıtma sistemi ile birlikte yeni MAN Lion’s Coach modellerinde,tuvalet hariç, maksimum 53, 57, 59 ya da 63 yolcu için farklı alan alternatifleri bulunuyor. Bagaj hacimleri ise modeline göre 11.7 ile 14.3 m3 arasında değişiyor. Ödüllü model, birçok konfigürasyonu ile müşterilerin farklı ihtiyaçlarının tümü için mükemmel çözüm sunmaktadır.
Yüksek performans, etkileyici yakıt tasarrufu
Kaputun altına bakıldığında ise, MAN Lion’s Coach’un her zamankinden daha ekonomik olduğu görülüyor. Otobüs, optimize edilmiş Euro 6 güç aktarma sistemiyle, i=2.73 uzatılmış aks oranına ve arttırılmış güç çıktısına (önceki modellerine oranla 30 hp ve 300 Nm) sahip. 470 hp (346 kW) ve daha üst modellere standart olarak konulan MAN TipMatic Coach otomatik şanzıman, MAN’ın D26 motorlarına en yararlı olacak şekilde uygulanan yeni hareket ve vites değiştirme stratejisine sahip. Yeni güç aktarma sisteminde, bileşenlerin birlikte çalışma şekli aracı özellikle verimli yapıyor. Nitekim TÜV Bavyera, MAN Lion’s Coach’un 100 km’lik mesafeyi, 19.4 litre gibi gerçekten de etkileyici bir düşük yakıt sarfiyatı alabildiğini kısa süre önce onayladı.
OptiView ve inovatif güvenlik çözümleri ile ileri düzeyde güvenlik
Lion’s Coach, Coach Euro Test’ine sunulan araçta yer alan ve otobüsler için ilk ayna ikame sistemi olan OptiView’in yanı sıra sürücüler, yolcular ve diğer yol kullanıcıları için sunduğu inovatif güvenlik çözümleriyle de öne çıktı. OptiView sisteminde, aracın her iki yanındaki kameralar sürücünün rahatlıkla görebileceği iki göstergede gerçek zamanlı görüntü sağlayarak, kör nokta problemini ortadan kaldırıyor. MAN’ın 2020’den itibaren, hem fabrika teslimi hem de donanım iyileştirme çözümü olarak sunacağı yeni sürücü ve dönüş asistanı sistemleri de, daha yüksek düzeyde bir güvenliği garanti ediyor. Aktif uyarı sinyalleriyle dönüş yardım sistemi, yaya tanıma sistemi, hız sınır göstergesi ve otomatik trafik işareti tanıyıcı, güvenlik konusunda yeni standartlar oluşturuyor. Yeni Premium Comfort Valve (PVC) şok emici teknoloji ve optimize araç konfigürasyonu da gelişmiş bir sürüş konforu, araç kontrolü ve daha yüksek koruma sağlıyor.
Yarışma jürisi kullanışlılığı öne çıkardı ve merkeze koydu
Uzmanlardan oluşan uluslararası jüri, 1989’dan beri çeşitli otobüs ve yolcu otobüslerine “Bus of the Year” ve “Coach of the Year” ödülleri veriyor. Avrupalı ticari araç gazetecileri, bu yarışmada, ilk olarak üreticilerin karşılaştırma testleri için sağladığı araçların kullanışlılığına ve tasarım konseptine odaklanıyor.
Yarışma jürisinin MAN Truck & Bus’a verdiği onuncu ödül
MAN Lion’s Coach’un aldığı bu yeni ödül, aynı değerlendirmede jürinin MAN Truck & Bus’ın otobüs markalarından verdiği MAN için beşinci ve NEOPLAN ile birlikte ise onuncu ödül oldu.
(Beş kez “Coach of the Year” ödülü – 2020, 2006, 2004, 2000, 1994.
Beş kez de “Bus of the Year” ödülü – 2015, 2005, 1999, 1995, 1990)
Bu haber 2894 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar |
Mercedes-Benz Türk, Dünya Şoförler Günü’nü Kutladı!... 11.12.2024 |
TPAO personel yönetmeliğinde değişikliğe gidildi... 11.12.2024 |
ABB, Engineering Software Steyr'e (ESS) yatırım yapıyor... 11.12.2024 |
#TekEldenUTTS İstasyon TİM ve TTO Montajları Hız Kesmeden Devam Ediyor!... 11.12.2024 |
Brisa’nın hızlı bakım servis zinciri Otopratik’ler, UTTS montajı yetkisi aldı... 11.12.2024 |
TPAO, yurt dışında 6 ülkede 15 proje yürütüyor... 11.12.2024 |
Türkiye’de Elektrikli Araç Devrimi Hızlanıyor... 11.12.2024 |
Petrol Ofisi, Tokat’ta ilk bp istasyonunun dönüşümünü gerçekleştirdi ... 11.12.2024 |
Frigo Nevnak’ın filosu Renault Trucks T520 ile verimliliğini artırıyor... 11.12.2024 |
Sanayi Sektörü, GES Yatırımları ile AB’nin ‘Sınırda Karbon Engeli’nin Mali Yükümlülüklerini Azaltabilir... 11.12.2024 |
Metalog’da verimlilikten taviz yok, 29 yeni Tırsan yatırımı... 11.12.2024 |
SEDAŞ’tan, Adapazarı’nın elektrik altyapısına 166 milyon TL yatırım... 11.12.2024 |
Elektrikli araçların konutlarda gerekli altyapı olmadan şarj edilmesi risk oluşturuyor... 11.12.2024 |
Petrol devlerinin karı bu yılın ocak-eylül döneminde yüzde 15,1 düştü... 11.12.2024 |
OPEC'in petrol üretimi kasım ayında günlük 104 bin varil arttı... 11.12.2024 |
ABD, 2025 için petrol fiyatı tahminini aşağı yönlü revize etti... 11.12.2024 |
|
|