Haber Ekonomi


Haberler > Akaryakıt Başlıkları

Tüketici, “Shell ClubSmart’tan vazgeçmem” dedi

Güncelleme :18.11.2019

Tüketicilerin, sadakat programları konusunda tercih ve alışkanlıklarını ortaya koyan Türkiye Sadakat Programları Araştırması’nın beşincisi tamamlandı. Ketchup Loyalty Marketing tarafından gerçekleştirilen araştırma sonuçlarına göre, Shell’in ClubSmart sadakat programı akaryakıt kategorisinde “En Çok Kullanılan Sadakat Programı”, “Tüketicinin Vazgeçmem Dediği Program” ve “Programların Mobil Uygulama Kullanım Oranları” kategorilerinde birinci oldu.
 

AKARYAKIT sektörünün ilk sadakat programı olan Shell ClubSmart, Ketchup Loyalty Marketing tarafından yapılan Türkiye Sadakat Programları Araştırması’nda üç kategoride birincilik ödülünü aldı.


Tüketicilerin, sadakat programları konusunda tercih ve alışkanlıklarını ortaya koyan Türkiye Sadakat Programları Araştırması, bu yıl beşinci kez yapıldı. Ketchup Loyalty Marketing tarafından gerçekleştirilen araştırma sonuçlarına göre, Shell ClubSmart uygulaması akaryakıt kategorisinde “En Çok Kullanılan Sadakat Programı”, “Tüketicinin Vazgeçmem Dediği Program” ve “Programların Mobil Uygulama Kullanım Oranları” kategorilerinde birinciliğe layık görüldü.


SHELL ClubSmart sadakat programı, akaryakıt sektörünün ilk sadakat programı olarak Shell & Turcas tarafından Türkiye’de 2002 yılında hizmete sunuldu. Her yakıt alımında Smart Puan kazandıran, kazanılan puanlarla hediye yakıt alma fırsatı sunan programın halihazırda 4,3 milyon üyesi bulunuyor.

Shell ClubSmart programı, istasyona gelen misafirlerin beklenti ve taleplerini önceden öngörerek, sunduğu en doğru çözüm, en iyi ürün ve hizmet ile öne çıkıyor. Shell istasyonlarını ziyaret eden her 4 bireysel müşteriden biri Shell ClubSmart programı üyesi. Program üyeleri, ayda ortalama yaklaşık 3,5 kez istasyonları ziyaret ediyor.Her ay yaklaşık 1,8 milyon kişi de düzenli olarak Shell ClubSmart kartları ile Shell istasyonlarından yakıt alımı gerçekleştiriyor. Bunun karşılığı olarak avantajlı Shell ClubSmart dünyasından yararlanıyor ve bedava yakıt kazanıyor. Programın, marka iş birlikleri ve kampanyalardan faydalanarak yılda bir depo bedava benzin hakkı kazanan üyeleri bulunuyor.

Shell ClubSmart’tan özel günlerde kişiye özel teklifler


Shell & Turcas, sadakat programı ile tüketicilerle doğrudan temas gerçekleştirerek farklı iletişim kanalları ile etkin ve sağlıklı bir müşteri iletişimi yürütüyor. Örneğin; Shell ClubSmart müşterilerine, her ay düzenli olarak VOC (müşterinin sesi) anketi gönderiliyor ve müşterilerin görüşleri alınıyor. Shell & Turcas’ın, tüketicilerden aldığı geri dönüşler doğrultusunda ihtiyaç ve talepleri en doğru biçimde incelenerek farklı teklif ve ayrıcalıklar sunuluyor.


Shell ClubSmart programının, satışlara ve mağaza trafiğine olan etkisi düzenli olarak takip ediliyor. Shell & Turcas, CRM aktivitelerini geliştirerek müşterilerinin alım sıklığına göre onların kendilerini ayrıcalıklı hissettirecek çalışmalarını sürdürüyor. Shell & Turcas’ın sadakat programı kapsamında gerçekleştirdiği iletişim aktiviteleri ve kampanyalar, müşterilerin memnuniyetini artırıyor ve marka ile arasındaki bağı güçlendiriyor. Programa katılan tüketicilerden alınan geri bildirimler, yine yenilikçi ve fark yaratan proje ve teklifler için fikir veriyor. Kart sahiplerinin harcama alışkanlıklarına göre kişiye özel teklifler sunuluyor. Özel günlerde yine kişiye özel teklifler yapılıyor.


Shell ClubSmart, üyelerine yıl boyunca Carrefoursa, Allianz, Borusan, Hyundai, Hotels.com, Jolly Tur, Tekzen gibi farklı sektörlerden farklı markalar ile ortaklaşa yapılan projelerle ayrıcalıklar kazandırıyor. Shell & Turcas’ın Shell ClubSmart programı kapsamında THY ve Zubizu ile iki önemli stratejik iş birliği öne çıkıyor. Shell & Turcas’ın Türk Hava Yolları ile 5. yılını kutladığı iş birliğinde ise Shell ClubSmart ve Miles&Smiles kartlarını eşleştirenler, Miles&Smiles üyelik statülerine göre 5 kata varan Smart Puan kazanıyor. Plakasını ve Shell ClubSmart kartını uygulamaya kaydeden Zubizu üyeleri ise, yaptıkları yakıt alışverlerinden düzenli olarak Smart Puan kazanabiliyor.

Shell Mobil Uygulaması, sektörde en çok kullanıcıya sahip uygulama


Dijital platformları da etkin şekilde kullanan Shell & Turcas, Shell Mobil Uygulaması üzerinden kullanıcılarına, en güncel haberleri, kampanyaları takip etme olanağı sağlıyor. Shell Mobil Uygulaması da sektörde en çok kullanıcı sayısına sahip uygulama konumunda yer alıyor. Uygulamayı telefonuna indirenlerin sayısı 1,6 milyona ulaşmış bulunuyor ve bu sayıya her ay yaklaşık 40 bin kişi daha ekleniyor.

 

Bu haber 6157 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Türkiye, Suriye'ye enerji tedarikini artıracak... 13.01.2025
Bakan Bayraktar TÜREB İstişare Toplantısı’nda sektör temsilcileri ile bir araya geldi... 13.01.2025
Kontek Enerji 30. yılında globalleşme yolunda büyük adım atıyor... 13.01.2025
Enerjisa Dağıtım Şirketleri’nin Mobil Eğitim Tırı 2025’te Deprem Bölgesini Ziyaret Edecek... 13.01.2025
Eksim Genç Enerji Programı’na Başvurular Açıldı... 13.01.2025
Enerji verimliliği yatırımları, ekonomik ve çevresel faydalar sağlıyor... 13.01.2025
Mercedes-AMG PETRONAS F1 Takımı, adidas ile Uzun Süreli Ortaklığa İmza Attı... 13.01.2025
YASED: 2024’ün İlk 11 Ayında 9,6 Milyar Dolar Doğrudan Yatırım Geldi... 13.01.2025
Gazprom merkez ofisindeki personeli yaklaşık yüzde 40 azaltmayı planlıyor... 13.01.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.