Haber Ekonomi


Haberler > Elektrik Başlıkları

Enerjisa Enerji Uluslararası Ödüllerine Yenilerini Ekledi

Güncelleme :17.12.2019

Enerjisa Enerji’nin Perakende Çağrı Merkezi, çağrı merkezi sektörünün küresel ölçekte en büyük organizasyonlarından biri olan Contact Center World 2019’da, “En İyi Çağrı Merkezi” “En İyi Müşteri Hizmetleri” kategorilerinde dünya çapında gümüş madalyanın sahibi oldu.
 

Türkiye'nin lider enerji şirketi Enerjisa Enerji, Çağrı Merkezi ile Müşteri Hizmetleri alanlarında sektörün en büyük global organizasyonlarından biri konumundaki Contact Center World tarafından, Perakende Çağrı Merkezi (444 4 372) ile Orta Ölçekteki Çağrı Merkezleri arasında “Dünyanın En İyi Çağrı Merkezi” ve “Dünyanın En İyi Müşteri Hizmetleri” kategorilerinde gümüş madalyayla onurlandırıldı.

1999 yılında kurulan ve o günden beri faaliyetlerini sürdüren Contact Center World, 20. Yılında gerçekleştirdiği ve 50’den fazla ülkenin katıldığı ödül töreninde, çağrı merkezi ve müşteri hizmetlerinin en iyi şirketleri ve çalışanları arasında Enerjisa Enerji’nin müşteri ve çalışan odaklı çalışma prensibini ve bugüne kadarki çabalarını ödüle değer buldu.

“Müşteri memnuniyeti için en yeni teknolojileri kullanıyoruz”


Enerjisa Enerji A.Ş. CEO’su Murat Pınar
ödülle ilgili olarak: “Enerjisa Enerji olarak artan nüfus ve kentleşmeyle birlikte enerjiye ve elektriğe talebin yükselen trendini günümüz teknolojilerinden faydalanarak, kalite ve müşteri odaklılık anlayışıyla karşılıyoruz. Bunun bir sonucu olarak hizmet kanallarımızı ihtiyaçlar paralelinde şekillendiriyor, farklı kanallar geliştirmenin yanı sıra, çağrı merkezlerimizi, müşterilerimizin en çabuk ve etkin şekilde kullanabilecekleri kanal haline getirmek için var gücümüzle çalışıyoruz. Bu sayede bugün, yılda 2,5 milyona yakın çağrıyı ortalama 14 saniyede 7/24 aktif bulunan Çağrı Merkezimizde karşılıyor ve interaktif IVR hizmeti sayesinde müşterilerimizin işlemlerinin bir kısmını self-servis olarak gerçekleştirmelerini sağlıyoruz. Bu çabalarımızın uluslararası çapta ödüle layık görülmesinden büyük bir memnuniyet duyuyoruz.” açıklamasında bulundu.

 

 

Bu haber 6166 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Elektrikli araç şarj soket sayısı mayısta yüzde 4 arttı... 01.07.2025
Osmangazi Köprüsü 9 yılda 108 milyar liralık tasarruf sağladı... 01.07.2025
TP Petrol Dağıtım A.Ş.'den Yönetimsel Değişiklik Açıklaması... 01.07.2025
Atlas Copco, elektrikli araç batarya montajında zorluklara karşı dozajlama çözümleri sunuyor... 01.07.2025
Binalarda enerji verimliliğinde yeni dönem başladı... 01.07.2025
TotalEnergies İstasyonları ve Akbank’tan chip-para kampanyası... 01.07.2025
Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye, Türkiye’nin en çok ihracat yapan 2’inci şirketi oldu... 01.07.2025
Madencilik, Çevre ve Tarım Arasında Siyaset Üstü Bir Denge Arayışı... 01.07.2025
CALL Energy ile hedef 1.000 MW’lık yatırım... 01.07.2025
GÜRİŞ Holding Son İki Yılda 674 Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projesine İmza Attı... 01.07.2025
Shell Filo Çözümleri’nden Türkiye’de Bir İlk: Shell Filo Yıkama Kartı... 01.07.2025
ATSO ve CK Enerji Akdeniz Elektrik’ten, Antalya’nın enerjisi için stratejik buluşma... 01.07.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.