Haber Ekonomi


Haberler > Akaryakıt Başlıkları

Total istasyonları ve Spotify’dan yenilikçi iş birliği

Güncelleme :30.12.2019

Türkiye’nin lider akaryakıt şirketlerinden TOTAL istasyonları, dünyanın en çok tercih edilen streaming müzik platformu Spotify ile Türkiye’de ilk defa kullanılan bir çalışmaya imza attı.
 

TOTAL istasyonları, dünyanın en çok tercih edilen streaming müzik platformu Spotify ile reklam alanında önemli bir çalışmaya imza attı. Total istasyonları, markanın reklam spotlarının, Spotify üzerinden araç sürücülerine ulaşmasını sağlayacak olan araç içi hedefli reklam çalışması ile Türkiye’de bir ilke imza attı. Bu çalışma ile birlikte Total istasyonları, sadece otomotivle ilgili kullanıcıları hedeflemekle kalmadı, o sırada otomobil içinde olduğunu bildiği sürücülere de bu çalışma ile erişti.

TOTAL istasyonlarının, 2 milyardan fazla çalma listesi ve 217 milyon aylık aktif kullanıcısı ile dünyanın en çok tercih edilen streaming müzik platformu olan Spotify ile yaptığı bu özel çalışma kapsamında Total reklamları, araç içinde o anda Spotify’dan müzik dinleyen yaklaşık 1 milyon araç sürücüsüne ulaştı. Total, bu çalışma sayesinde, otomobil içerisinde olduğunu bildiği sürücüleri teklif ve fırsatlarından haberdar etti. Daha önceki reklam modellerinde, o anda sürücünün araç içerisinde olup olmadığı bilinemiyorken, bu reklam model ile sürücülere araç içerisindeyken erişim sağlandı.

Müzik endüstrisi ve müzik dinleme araçları teknoloji sayesinde gün geçtikçe değişiyor. Ancak insanların otomobillerinde müzik dinleme alışkanlığı hala devam ediyor. Günümüzde pek çok kişi, yolda ve trafikte kişiselleştirilmiş dinleme deneyimi sunan müzik platformu Spotify’ı tercih ediyor. Yapılan araştırmalara göre, araç kullananların %87’si arabada müzik dinliyor ve % 55’i müzik dinleme platformu olarak Spotify’ı tercih ediyor. Son beş yılda otomobilinde en az bir kez çevrimiçi yayın hizmeti kullanan kişilerin sayısı yüzde 26'dan yüzde 44'e kadar yükselmiş durumda. Spotify kullananların yüzde 34’ü ise uygulamayı otomobillerinde kullanıyor ve kişisel tercihlerine göre müzik dinliyorlar.

Türkiye, Spotify’ı en fazla kullanan ülkelerden biri. Bugün Türkiye’de Spotify kullanıcıları günde aktif olarak ortalama 2 saatten fazla zaman geçiriyor.

Total istasyonları, pazarlama ve reklam alanında dünyada yükselen trendler arasında yer alan bu reklam çalışmasını, Türkiye’de ilk kez hayata geçiren marka olarak yine bir ilke imza attı.

Bu haber 3731 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
UND Başkanı Şerafettin Aras: “Lojistik Dünyasını Atlas Lojistik Ödülleri’ne Katılmaya Davet Ediyorum” ... 15.10.2025
Küresel elektrikli araç satışlarında eylülde 2 milyon eşiği aşılarak rekor kırıldı... 15.10.2025
FIAT Küresel Ürün Gamının İlk Modeli “Grande Panda” Türkiye’de... 15.10.2025
Enerji ve Sanayi sektörleri III. Yeşil Enerji Zirvesi’nde buluştu... 15.10.2025
Enerjisa Üretim Agrivoltaik Tarım Uygulamaları ile 5 Ton Hasat Yaptı... 15.10.2025
Rosatom, Çin ile Kuzey Denizi Rotası Üzerindeki İşbirliğini Geliştiriyor... 15.10.2025
Castrol Ford Team Türkiye, Ali Türkkan ile WRC’de Şampiyonluk Yarışına Çıkıyor... 15.10.2025
ABB, ETUK 2025’te Enerjinin Geleceğini Şekillendiren Çözümleriyle Yerini Alacak ... 15.10.2025
2026’da 350 Adet Elektrikli Araç Şarj İstasyonu Açacak... 15.10.2025
“Aklın yolu” elektrikli araçları EN YAKIT’a çıkarıyor... 15.10.2025
CHARGE Europe 2025, SOCAR Türkiye Ev Sahipliğinde İstanbul’da Gerçekleşti... 15.10.2025
MAN Lion’s Coach E, “2026 Yılının Sürdürülebilir Otobüsü” seçildi... 15.10.2025
EPDK, enerji piyasalarında şeffaflığa ilişkin yönetmelik taslağını görüşe açtı... 15.10.2025
Raylı sistemlerin enerji geleceği ASPİLSAN'da konuşuldu... 15.10.2025
Chery Marka Kullanıcı Zirvesi, Marka Gecesi ve Küresel Kullanıcı Hikayeleriyle Güçleniyor! ... 15.10.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.