Haber Ekonomi


Haberler > Akaryakıt Başlıkları

Müşteri Memnuniyetinde Üstün Hizmet Ödülü Opet'in

Güncelleme :05.05.2012

Müşteri memnuniyetinde üstün hizmet ödülü Opet’in


KalDer (Kalite Derneği) tarafından ölçümlenen Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi’nde değerlendirmenin yapıldığı altı yıldan bu yana, alanlarında birinci olanlara verilen “Üstün Hizmet Ödülü”nü akaryakıt sektöründe OPET aldı. Müşteri beklentilerini en üst seviyede karşılayan ve sürdürülebilir kılan markalara verilen “Üstün Hizmet Ödülü”nün simgesi siyah heykelcik, dün akşam gerçekleştirilen gala gecesi ile KalDer Başkanı Hamdi Doğan tarafından OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca’ya takdim edildi.  Cüneyt Ağca,  “Başarımızı kalıcı hale getirmekten gurur duyuyoruz” dedi.

Akaryakıt sektöründe altı kez müşteri memnuniyeti en yüksek marka seçilen OPET, KalDer tarafından üst üste aldığı birincilikleri nedeniyle “Üstün Hizmet Ödülü aldı”. Ritz Carlton’da düzenlenen törende OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, Siyah Heykelcik Ödülü’nü KalDer Yönetim Kurulu Başkanı Hamdi Doğan’ın elinden aldı.
 
Cüneyt Ağca: Müşterilerimizin memnuniyetini artırmaya devam edeceğiz
 
OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, bu ödülün aldıkları diğer ödüllerin arasında ayrıcalıklı bir yere sahip olacağını belirterek şunları söyledi: “KalDer’in müşteri memnuniyetini ölçümlemeye başladığı ilk yıldan bu yana aralıksız olarak sektörümüzde müşterilerini en fazla memnun eden marka seçilmekten büyük bir mutluluk ve gurur duyuyoruz. Yenilikçi yaklaşımımız, ürün ve hizmet kalitemizdeki üstünlüğümüz, müşteri memnuniyetine verdiğimiz önemle, OPET olarak başarımızı kalıcı hale getirdik. Önümüzdeki dönemde de yeni istasyonlarımız, güler yüzlü ve çalışkan hizmet ekibimiz, yüksek kaliteli ürünlerimiz, farklı hizmetlerimiz ve topluma karşı görevlerimizi yerine getirmemizi sağlayan sosyal sorumluluk bilincimizle çalışmalarımızı sürdürerek, müşterilerimizin memnuniyetini artırmaya devam edeceğiz.”
 
OPET’le “Kusursuza Yolculuk”

 
2006 yılından bu yana altı yıldır üstüste liderliği elinde bulunduran OPET, “Kusursuza Yolculuk” başlığı altında çağrı merkezi hizmetleri, istasyon hizmetleri ve online hizmetlerden oluşan koşulsuz müşteri memnuniyeti anlayışı ile fark yaratmaya devam ediyor. OPET Çağrı Merkezi, 444 OPET (6738) hattında 7/24 hizmet sunarak tüm çağrılar titizlikle değerlendiriliyor ve eksiksiz teknik altyapı ile tüm müşterileri için çözüm üretiyor.

Araştırma 81 ilde yapılıyor
 
Türkiye Kalite Derneği (KalDer) tarafından altı yıldır ölçümlenen Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi, 81 ilde 8 bin 685 tüketiciyle bilgisayar destekli telefon anketi (CATI) yapılarak tamamlanıyor. Tüketicilerin 34 markanın ürün ve hizmetlerinden memnuniyeti sayısal olarak belirleniyor. Çalışma, müşteri beklentileri, algılanan kalite, algılanan değer ile müşteri memnuniyeti arasındaki nedensel ilişkiyi, diğer taraftan da müşteri memnuniyeti ile müşteri şikayetleri ve müşteri bağlılığı arasındaki sonuç ilişkisini gösteriyor. TMME, Müşteri Memnuniyetinin zaman içindeki eğilimlerinin izlenmesi, müşteri bağlılığı, buna bağlı olarak karlılık ve rekabet edebilirlik hakkında önemli bilgiler veriyor.
 

Bu haber 4073 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Aksigorta’dan Brisa’nın Lassa ve Bridgestone markalarında geçerli 250 TL indirim fırsatı... 26.12.2024
Brent petrolün varil fiyatı 73,26 dolar... 26.12.2024
Enerji piyasalarında uygulanacak idari para cezalarında artış... 26.12.2024
Vestel’in ürettiği şarj istasyonlarında Plug&Charge dönemi başladı... 26.12.2024
Aytemiz Vaay 4. Yılını Dört Dörtlük Bir Kampanya ile Kutluyor!... 26.12.2024
Petrol hakkına müteallik karar... 26.12.2024

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.