Haber Ekonomi


Haberler > Ticari Araçlar Başlıkları

Mercedes-Benz Otomotiv, 4 farklı kategoride ödül kazandı

Güncelleme :04.03.2020

Mercedes-Benz, Türkiye’nin En Teknolojik Markaları Araştırması sonuçlarına göre verilen TechBrands Turkey’de “2019 Yılının En Teknolojik Otomotiv Markası” ödülü kazandı.

Mercedes-Benz, A-Serisi Sedan’ın pazarlama faaliyetleriyle MarTech 2020’de “En İyi Programatik Kullanımı” ödülüne de layık görüldü.

MIXX Awards’tan da “Marka Konumlandırma/Farkındalık Yaratma Kampanyaları” ve “Kampanya Etkililiği” kategorilerinde ödül alarak, toplam 4 yeni ödüle sahip oldu.

 Mercedes-Benz, Pazarlamasyon ve Nielsen iş birliği ile düzenlenen, Türkiye’nin en teknolojik markalarının ödüllendirildiği “Tech Brands Turkey”nin otomotiv kategorisinde “2019 Yılının En Teknolojik Markası” seçildi. Türkiye’nin 12 ilinde 1.000 kişiyle gerçekleştirilen “Türkiye’nin En Teknolojik Markaları Araştırması” sonuçlarına göre Mercedes-Benz otomotiv kategorisindeki en teknolojik marka seçildi.

Şirket, A-Serisi Sedan’ın pazarlama alanlarında gerçekleştirdiği faaliyetlerle de üç yeni ödüle layık görüldü. 2019 yılında satışa sunulan yeni A-Serisi Sedan için OMD ile birlikte gerçekleştirdiği kampanyayla “En İyi Programatik Kullanımı” ödülünü kazandı. Mercedes-Benz ayrıca A-Serisi Sedan için yıl boyunca gerçekleştirdiği kampanyalar kapsamında, MIXX Awards’ın “Marka Konumlandırma/Farkındalık Yaratma Kampanyaları” ve “Kampanya Etkililiği” kategorilerinden ödül almaya hak kazandı.  

Benzersiz pazarlama kampanyalarına imza atıldı

Mercedes-Benz, ZUBİZU iş birliği ile gerçekleştirdiği kampanya kapsamında MarTech 2020’de “En İyi Programatik Kullanımı” ödülünü kazandı. A-Serisi Sedan’da sunulan Mercedes-Benz Kullanıcı Deneyimi (MBUX)’in vurgulandığı kampanyada, aracın ‘öğrenen’ yapay zekasını ve “Hey Mercedes” sesli komut sistemini vurgulamak için, sesle devreye giren mesajları içeren birçok format geliştirdi. Kullanıcılar akıllı telefonları üzerinden sesli komutla aracın özelliklerini deneme şansı buldular. Bu kampanyayla potansiyel kitleye ek olarak yaklaşık 1.2 milyon tekil erişim yakalandı. 

Mercedes-Benz, dijital reklamcılığı geliştiren ekiplerin ve markaların ödüllendirildiği MIXX Awards 2020’den de iki ödülle ayrıldı. Şirket, “A-Serisi Sedan Kutlamaları” ile “Kampanya Etkililiği” kategorisinde reklam ajansı Publicis Emil ile gerçekleştirdiği çalışmada Gümüş MIXX ve “A-Serisi Sedan Lansman Kampanyası” ile “Marka Konumlandırma/Farkındalık Yaratma Kampanyaları” kategorisinde medya ajansı OMD ile gerçekleştirdiği çalışmada Bronz MIXX ödüllerini kazandı. A-Serisi Sedan’ın Türkiye’ye gelişini güçlü bir şekilde duyurma ve hedef kitlenin dikkatini çekecek bir iletişime imza atma hedefiyle başlatılan kampanya ilgiyle karşılandı. Sosyal medyada sıkça gördüğümüz özel gün iletişimlerine esprili bir yaklaşım getirildi ve kullanıcılara sunuldu. A-Serisi Sedan’ın Türkiye’ye gelişi, hiç kutlanmayan, enteresan günlerle beraber kutlandı.

Mercedes-Benz A-Serisi Sedan’ın bu kapsamdaki kampanyaları toplamda Facebook ve Instagram’da 2.2 milyon izlenirken, paylaşımlar 8.4 milyon etkileşim yarattı. A-Serisi Sedan’ın test sürüşü randevuları yaklaşık 5 kat arttı. A-Serisi’nin site ziyaretçi trafiği %264 artarken aracın %60’ı lansman döneminde satıldı.

Bu haber 5258 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
IVECO’dan Kışa Özel Bakım Fırsatı: Ücretsiz Check-Up ve Tüm Modellerde İndirim... 02.12.2025
BOTAŞ, Silivri'deki tesisinde kontrollü gaz çıkışı ve yanma işlemi yapıldığını bildirdi... 02.12.2025
Shell Türkiye, Engelsiz Yaşam Vizyonuyla Hayatın Her Alanında Eşitlik ve Kapsayıcılık İçin Çalışıyor... 02.12.2025
Platinum Rent, Çözüm Ortağınız!... 02.12.2025
CDA Lojistik Üst Yönetimine Transfer... 02.12.2025
Goodyear, Avrupa genelinde kış lastiği performansında zirveye yerleşti... 02.12.2025
Yeni Citroën Ë-C3 Aircross’un “Uzun Menzil” Versiyonu Türkiye’de!... 02.12.2025
FIAT Professional’dan Büyük Bir Adım Daha!... 02.12.2025
ZF Aftermarket, Lemförder Markası ile Cam Kaldırma Krikolarını Pazara Sunuyor... 02.12.2025
Mercedes-Benz Vito Mixto modeli yeniden Türkiye’de... 02.12.2025
UND, Albayrak Grubu ve KTZ Arasında Mutabakat Zaptı İmzalandı... 02.12.2025
Rosatom Mısır'daki El Dabaa NGS’ye Ekipman Sevk Etmeye Devam Ediyor... 02.12.2025
Türkiye Pakistan'da petrol ve doğal gaz arayacak... 02.12.2025
Hizmet İhracatının Şampiyonu Yine Mars Logistics... 02.12.2025
Otomobil ve hafif ticari araç pazarı ocak-kasım döneminde yüzde 10,16 büyüdü... 02.12.2025
Elektrik santrallerine 1,4 milyar liralık kapasite mekanizması desteği... 02.12.2025
Allison donanımlı Isuzu Novociti Life midibüsler, Siirt yollarında fark yaratıyor... 02.12.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.