Haber Ekonomi


Haberler > Elektrik Başlıkları

Enerjisa Enerji Sektörünün En Değerli Markası oldu

Güncelleme :22.06.2020

Enerjisa Enerji, Brand Finance tarafından gerçekleştirilen Türkiye’nin En Değerli Markalar sıralamasında ilk 50’ye girerek 34’üncü sırada yer aldı. Türkiye’nin en değerli ve en güçlü markaları arasında marka değeri 175 milyon dolar olarak açıklanan Enerjisa Enerji, raporda elektrik dağıtım sektörünü temsil eden tek marka olarak öne çıkıyor.
 

Sabancı Holding ve E.ON ortaklığında faaliyet gösteren elektrik dağıtım ve satış sektörünün lider oyuncusu Enerjisa Enerji, dünyanın önde gelen bağımsız marka değerlendirme danışmanlık şirketi Brand Finance’in her yıl yayınladığı En Değerli Markalar Turkey 100 raporuna 34’üncü sıradan girme başarısını gösterdi. Yapılan değerlendirmede marka değeri 175 Milyon ABD Doları olarak açıklanan Enerjisa Enerji, raporda elektrik dağıtım ve satış sektörünü temsil eden tek marka olarak öne çıktı. Rapor marka gücü endeksi, pazarlama yatırımları, markanın göreceli ağırlığı ve faaliyet performansı incelemesinden oluşuyor.


Brand Finance, her yıl en büyük 5000 marka sıralaması yaparak ülke ve sektör bazında yılda yaklaşık 100 rapor yayınlıyor.

“Markamıza Güveniyorum”


Enerjisa Enerji A.Ş. CEO'su Murat Pınar
konuya ilişkin yaptığı açıklamada: “Enerjisa Enerji olarak yaptığımız özverili çalışmaların değerinin görülüyor olması bizi onurlandırıyor ve daha da motive ediyor. Enerjisa markasına yaptığımız yatırımların karşılığında büyük bir marka olarak kabul görmek ve bunu korumanın ne kadar önemli olduğunun farkındalığıyla hareket ediyoruz. Bizim en büyük hedefimiz, ülkemizde büyüme potansiyeli yüksek olan elektrik dağıtım ve satış sektöründe, Türkiye’nin en güçlü gruplarından Sabancı Holding ile köklü geçmişe sahip E.ON ‘un gücünü arkamızda hissederek tüm dünyada örnek gösterilecek bir iş modeli, başarı hikayesi yaratmaktır. Enerjisa Enerji olarak bu vizyonla, hem ana iş alanımız olan elektrik dağıtım ve satışına devam edip süreçlerimizi mükemmelleştirmeye odaklanırken, aynı zamanda en yeni teknolojilerden faydalanarak tüm paydaşlara en yüksek faydayı sağlayacak yeni iş modellerini de ilk ve en etkin şekilde ülkemize ve sektörümüze kazandırmayı amaçlıyoruz. Türkiye’nin en değerli markalarının arasında yerini alan şirketime, çalışanlarımıza ve parlak geleceğimize inanıyorum” dedi.

 

Bu haber 5343 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Elektrikli araç şarj soket sayısı mayısta yüzde 4 arttı... 01.07.2025
Osmangazi Köprüsü 9 yılda 108 milyar liralık tasarruf sağladı... 01.07.2025
TP Petrol Dağıtım A.Ş.'den Yönetimsel Değişiklik Açıklaması... 01.07.2025
Atlas Copco, elektrikli araç batarya montajında zorluklara karşı dozajlama çözümleri sunuyor... 01.07.2025
Binalarda enerji verimliliğinde yeni dönem başladı... 01.07.2025
TotalEnergies İstasyonları ve Akbank’tan chip-para kampanyası... 01.07.2025
Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye, Türkiye’nin en çok ihracat yapan 2’inci şirketi oldu... 01.07.2025
Madencilik, Çevre ve Tarım Arasında Siyaset Üstü Bir Denge Arayışı... 01.07.2025
CALL Energy ile hedef 1.000 MW’lık yatırım... 01.07.2025
GÜRİŞ Holding Son İki Yılda 674 Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projesine İmza Attı... 01.07.2025
Shell Filo Çözümleri’nden Türkiye’de Bir İlk: Shell Filo Yıkama Kartı... 01.07.2025
ATSO ve CK Enerji Akdeniz Elektrik’ten, Antalya’nın enerjisi için stratejik buluşma... 01.07.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.