Haber Ekonomi


Haberler > Elektrik Başlıkları

Sepaş Enerji, salgın döneminde hayata geçirdiği uygulamalarla takdir topladı

Güncelleme :26.08.2020

 Çalışan sağlığını koruyarak, memnuniyeti üst düzeye taşımayı hedefleyen Sepaş Enerji, bu alanda başarısını ispatladı. Çalışanların yüzde 98’i, şirketin insan sağlığına öncelik verdiğini düşünüyor.

Dünya Sağlık Örgütü’nün pandemi ilan ettiği koronavirüs salgınında, normalleşme süreci hızla devam ediyor. Tedbirli sosyal yaşam kuralları çerçevesinde başlayan “yeni normal” isimli dönemde, çalışan sağlığı ve memnuniyetine verilen önem bir kat daha arttı. Sepaş Enerji, salgın döneminde hayata geçirdiği uygulamalarla insan sağlığına verdiği önemi ortaya koydu.

 Kocaeli, Sakarya, Bolu ve Düzce’de 1,8 milyon aboneye kesintisiz ve kaliteli enerji hizmeti sunan Sepaş Enerji, salgın döneminde devreye aldığı uygulamalarla sağlıklı ve güvenli iş ortamı oluşturdu. Salgının Türkiye’ye ulaştığı resmi makamlarca doğrulandığı andan itibaren sağlık önlemlerini uygulanmaya başlayan şirkette, çalışanların yüzde 80’lik kısmı ev-ofis modeliyle uzaktan hizmet vermeeye devam ediyor. Salgın dönemiyle devreye alınan “Çalışan Destek Hattı”yla, tüm çalışanlara ve ailelere psikolojik danışmanlık desteği sunuldu. Şirket içi motivasyonu artırma amacıyla online buluşmalar ve videolu mesajlara başvurulurken, istihdamı korumaya yönelik önlemler de alındı.

 Sepaş Enerji, salgın döneminde sosyal mesafe kurallarına göre çalışma ortamını tekrar düzenleyerek, online hizmet kanallarıyla her an abonelerinin tüm işlemlerini yerine getirdi. Dijital dönüşüm stratejisiyle online platformları güçlendiren şirket, çalışan ve vatandaş sağlığı için gerekli tüm hijyenik tedbirlerle müşteri hizmetleri merkezlerini açık tutarak kamu hizmetinin kesintiye uğramamasını sağladı.

 Sepaş Enerji çalışanlarının yüzde 98’ine göre sağlığa öncelik verildi

 Sepaş Enerji’nin salgın dönemindeki uygulamalarının, çalışanların mutluluğuna katkı sağladığı görüldü. Türkiye’nin en iyi işveren şirketlerini araştıran Great Place to Work’ün koronavirüs salgını döneminde şirketlerin aldığı önlemleri ve çalışanlara yaklaşımlarını ölçen anket, Sepaş Enerji’nin başarılı olduğunu ortaya koydu. Katılımcılara yöneltilen 18 sorunun tamamında, 

 Sepaş Enerji’nin diğer şirketlerin ortalamasına göre daha iyi puana sahip olduğu dikkat çektir. Ayrıca, Sepaş Enerjinin, “Şirket tarafından dinlendiğini hissetme ve ihtiyaç olunan desteği alma” konularında diğer şirketlere oranla yaklaşık yüzde 30 daha yukarıda olduğu gözlemlendi.

 Yaklaşık 10 bin çalışanın katıldığı anket sonuçlarını değerlendiren Sepaş Enerji Genel Müdürü Hakan Çağrı Poyraz, şunları kaydetti: “Salgın süreci herkes adına oldukça hassas bir dönemdi. Biz de böylesi kritik bir konuda hayata geçirdiğimiz uygulamalarımızla daima çalışanlarımızın yanında olduk. Arkadaşlarımızın yüzde 98 oranında Sepaş Enerji’nin insan sağlığını birinci plana aldığını düşünmesi bizler için mutluluk verici.  Yüzde 95 oranında, çalışanların birbirlerine destek oldukları yönünde düşünce belirtmeleri, uygulamalarımızın başarıya ulaştığının bir diğer göstergesi oldu.” Öte yandan anket sonuçlarına göre, Sepaş Enerji çalışanlarının yüzde 96’sı sürecin şirket içinde etkili biçimde yönetildiğini ve müşteri beklentilerinin karşılandığını düşünürken, yüzde 95 oranında çalışan, sürecin şirkete etkileri hakkında bilgilendirildiklerini belirtti. 

 Great Place to Work® Türkiye Genel Müdürü Eyüp Toprak, araştırmanın şirketlerin iç iletişim süreçlerini geliştirmede oldukça önemli olduğunu vurguladı. Toprak: “Koronavirüs sürecinde şirketleri değerlendirdiğimiz araştırmamızın, çalışan beklentilerini anlayabilme ve yeni normale hazırlanabilme adına oldukça faydalı olduğunu düşünüyor ve gözlemliyorum” dedi.

Bu haber 5366 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Elektrikli araç şarj soket sayısı mayısta yüzde 4 arttı... 01.07.2025
Osmangazi Köprüsü 9 yılda 108 milyar liralık tasarruf sağladı... 01.07.2025
TP Petrol Dağıtım A.Ş.'den Yönetimsel Değişiklik Açıklaması... 01.07.2025
Atlas Copco, elektrikli araç batarya montajında zorluklara karşı dozajlama çözümleri sunuyor... 01.07.2025
Binalarda enerji verimliliğinde yeni dönem başladı... 01.07.2025
TotalEnergies İstasyonları ve Akbank’tan chip-para kampanyası... 01.07.2025
Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye, Türkiye’nin en çok ihracat yapan 2’inci şirketi oldu... 01.07.2025
Madencilik, Çevre ve Tarım Arasında Siyaset Üstü Bir Denge Arayışı... 01.07.2025
CALL Energy ile hedef 1.000 MW’lık yatırım... 01.07.2025
GÜRİŞ Holding Son İki Yılda 674 Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projesine İmza Attı... 01.07.2025
Shell Filo Çözümleri’nden Türkiye’de Bir İlk: Shell Filo Yıkama Kartı... 01.07.2025
ATSO ve CK Enerji Akdeniz Elektrik’ten, Antalya’nın enerjisi için stratejik buluşma... 01.07.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.