Haberler > Akaryakıt Başlıkları
Shell Club Smart'ın 10.uncu Yıl Mutluluğu, 10'ların Mutluluğu Oldu! Güncelleme :03.08.2012Türkiye’nin akaryakıt sektöründeki ilk ve en büyük sadakat programı Shell Club Smart’ın 10’uncu yılında düzenlediği ve yoğun ilgi gören “10’ların Mutluluğu” kampanyasında kazananlar belli oldu. Shell Club Smart Card ile çekilen mutluluk fotoğraflarını paylaşan 10 kişi 5 yıldızlı tatil, 100 kişi ise hediye yakıt kazandı. Toplamda 70 bin kez ziyaret edilen kampanya sitesi üzerinden 4 bin kart sahibi, birbirinden keyifli fotoğraflarını paylaştı.
Türkiye’de akaryakıt sektörünün öncü ve güçlü sadakat programı Shell Club Smart, 10’uncu yılına özel olarak düzenlediği “10’ların Mutluluğu” kampanyası ile yine çok kazandırdı. Haziran ayı boyunca Shell Club Smart Card ile çekilmiş mutluluk fotoğrafını paylaşanlar arasında yapılan çekilişle 10 kart sahibi ODEON Tur’dan çift kişilik bir tatil, 100 kart sahibi ise 50 TL tutarında bedava yakıt kazandı. Milli Piyango İdaresi Genel Müdürlüğü’nün izniyle gerçekleştirilen çekilişte aşağıda açıklanan üyeler 5 yıldızlı tatil kazandı.
Paloma Renaissance Antalya Beach Resort: Emin Tutar (Sakarya), Ayhan Özdemir (İstanbul)
Paloma Sultan Özdere Otel İzmir: Arslan Can Balkız (İzmir), Cengiz Beşli (Kocaeli)
Sentido Perissa Antalya Otel: Ahmet Karabudak (İstanbul), Kerim Hürcan (İzmir)
Sentido Sultan Beldibi Antalya Otel: Oğuz Gürsel (İstanbul)
Paloma Grida Village & Spa Antalya Otel: Osman Sinan Bayram (Zonguldak)
Paloma Oceana Resort Antalya Otel: Orhan Özyazıcı (Bursa), Hüseyin Gören (Edirne)
Kampanyanın tüm asil ve yedek talihlilerinin isimleri www.10larinmutlulugu.com adresinde yer almaktadır.
Müşteriler Shell Club Smart Card ile her zaman kazançlı
Türkiye’nin ilk ve en büyük akaryakıt sadakat programı olan Shell Club Smart Card’ın 7 milyon kullanıcısı bulunuyor. Programda hediye yakıt uygulaması başladığından bugüne kadar 85 milyon TL’nin üzerinde yakıt dağıtıldı. Shell Club Smart Card’ın 10. yılı kapsamında Mayıs ve Haziran aylarında gerçekleştirdiği 10 kat Smart Puan kampanyası da üyelerinden yoğun ilgi gördü.
Bu haber 4011 kere okunmuştur.
|
|