Haber Ekonomi


Haberler > Akaryakıt Başlıkları

ALPET’in 2021 Yol Haritası Hazır

Güncelleme :23.01.2021

 Akaryakıt sektörünün yüzde yüz yerli sermayeli kuruluşlarından ALPET, 16 Ocak tarihinde İstanbul’da gerçekleştirdiği satış toplantısıyla, önümüzdeki yıla yönelik hedef ve stratejilerini açıkladı.

 ALPET Üst Yönetim kadrosu ile Türkiye genelindeki saha ve bölge müdürlerinden oluşan satış ekibinin bir araya geldiği yılın ilk satış toplantısı, 16 Ocak tarihinde İstanbul’da gerçekleştirildi. Altınbaş Üniversitesi’nde düzenlenen toplantıya, Altınbaş Yönetim Kurulu Başkanı İmam Altınbaş, ALPET Yönetim Kurulu Başkan Vekili Mustafa Ergi, ALPET CEO’su Halil Doğan, Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Vekili Murat Batmaz, Operasyon ve Tesislerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Cem Sakarya, Mali İşler Genel Müdür Yardımcısı Emel Sayınataç ve ALPET Türkiye satış ekibi katıldı. 

2020 yılıyla ilgili değerlendirmelerini paylaşan Altınbaş Yönetim Kurulu Başkanı İmam Altınbaş, geçtiğimiz yıl tüm dünya genelinde ve sektörlerde yaşanan küresel krizi akıllı bir politika ile doğru yönettiklerinin önemini vurgulayarak, “2020 yılı bizim için değişim yılıydı. 2021 yılını ise bir gelişim yılı olarak görüyoruz. Bu geçiş sürecini doğru yöneterek hızla uyum sağladık ve uçtan uca tüm süreçlerimizi ve hedeflerimizi yeniden tasarladık. Markamızı ve işimizi daha güçlü bir noktaya taşıyacak yeni hizmet standartlarımız ve yatırım projelerimiz ile hedefimiz en kaliteli hizmeti sunmak ” dedi. Altınbaş,  konuşmasında sürdürülebilir bir başarıya ulaşmak için, tüm ekibin aynı vizyona ve inanca sahip olması gerektiğine değinerek,  ALPET ekibi için yeni bir dönemin başladığı mesajını verdi.  

ALPET CEO’su Halil Doğan ise konuşmasında, 2021 yılına yönelik hayata geçirilmesi planlanan yenilikçi hizmetler ve satış stratejileri hakkında bilgi vererek, “ Yeni stratejimizin temelini oluştururken bayilerimizin ve müşterilerimizin beklenti ve ihtiyaçlarını odağımıza alarak, mevcut yapımız ve büyüme hedeflerimizde yeni bir yol çizdik. Tüm gücümüz ve enerjimiz ile bu yolda birlikte daha emin ve daha güvenilir adımlarla ilerleyerek hedeflerimize ulaşacağımıza inancımız tam.” dedi.  

Yönetim kadrosu ile saha satış ekibinin 2020 performansı ve 2021 hedefleri, sahadan gelen iş geliştirme önerileri, performans programı ve DOCO yatırımlarına ait güçlendirme projelerinin ele alındığı tüm gün süren toplantıda, madeni yağ, pazarlama ve kurumsal iletişim, teknik işler ve akaryakıt dışı satışlar birimlerinin tanıtımları gerçekleştirildi.

Bu haber 2989 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
UND Başkanı Şerafettin Aras: “Lojistik Dünyasını Atlas Lojistik Ödülleri’ne Katılmaya Davet Ediyorum” ... 15.10.2025
Küresel elektrikli araç satışlarında eylülde 2 milyon eşiği aşılarak rekor kırıldı... 15.10.2025
FIAT Küresel Ürün Gamının İlk Modeli “Grande Panda” Türkiye’de... 15.10.2025
Enerji ve Sanayi sektörleri III. Yeşil Enerji Zirvesi’nde buluştu... 15.10.2025
Enerjisa Üretim Agrivoltaik Tarım Uygulamaları ile 5 Ton Hasat Yaptı... 15.10.2025
Rosatom, Çin ile Kuzey Denizi Rotası Üzerindeki İşbirliğini Geliştiriyor... 15.10.2025
Castrol Ford Team Türkiye, Ali Türkkan ile WRC’de Şampiyonluk Yarışına Çıkıyor... 15.10.2025
ABB, ETUK 2025’te Enerjinin Geleceğini Şekillendiren Çözümleriyle Yerini Alacak ... 15.10.2025
2026’da 350 Adet Elektrikli Araç Şarj İstasyonu Açacak... 15.10.2025
“Aklın yolu” elektrikli araçları EN YAKIT’a çıkarıyor... 15.10.2025
CHARGE Europe 2025, SOCAR Türkiye Ev Sahipliğinde İstanbul’da Gerçekleşti... 15.10.2025
MAN Lion’s Coach E, “2026 Yılının Sürdürülebilir Otobüsü” seçildi... 15.10.2025
EPDK, enerji piyasalarında şeffaflığa ilişkin yönetmelik taslağını görüşe açtı... 15.10.2025
Raylı sistemlerin enerji geleceği ASPİLSAN'da konuşuldu... 15.10.2025
Chery Marka Kullanıcı Zirvesi, Marka Gecesi ve Küresel Kullanıcı Hikayeleriyle Güçleniyor! ... 15.10.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.