Haberler > Akaryakıt Başlıkları
OPET’in Yeni Karakteri “ OPEDO ” Kusursuza Yolculuk İçin Yollarda… Güncelleme :21.09.2012 OPET’in “Kusursuza Yolculuk” serüveni artık OPEDO ile devam edecek. OPEDO’nun OPET’in Ultra Force ürünü için süperstar Ajda Pekkan ile kamera karşısına geçtiği ilk filmi bu akşam ulusal televizyon kanallarında yayınlanmaya başlıyor. “Opedo Yollarda” sloganı ile maceradan maceraya koşacak olan OPET’in yeni karakteri OPEDO, bir kahraman değil içimizden biri.
Akaryakıt dağıtım sektörünün genç, dinamik ve yenilikçi kuruluşu OPET’in, ürün ve hizmetlerini tanıtmak üzere yarattığı yeni karakteri OPEDO, yardımınıza koşmak, yenilikler getirmek ve sizi gülümsetmek için yollarda... OPEDO ilk reklam filminde süperstar Ajda Pekkan ile birlikte kamera karşısına geçti. OPEDO, 20 Eylül tarihinden itibaren, ayrılmaz bir ikili olduğu tek tekerlekli aracı Motopet ile “OPEDO Yollarda” sloganıyla maceradan maceraya koşacak, her yeniliği takip edecek, OPET’in ürün ve hizmetlerini tüketicilere tanıtacak.
Maslak Venue’de düzenlenen basın toplantısında, dünyada şimdiye kadar kullanılan en uzun holografik sahne sistemi ile kamuoyuna tanıştırılan OPEDO, bir süper kahraman değil, aksine halktan biri: Sıcakkanlı, dürüst, hazırcevap, samimi ve aynı zamanda çok da esprili. OPEDO’nin teknolojiyle arası da en az OPET kadar iyi.
Karakter özelliklerini OPET’in marka değerlerinden, sesini ise Türk tiyatrosunun değerli sanatçısı Olgun Şimşek’ten alan OPEDO, ilk reklam filminde OPET’in yüksek performans ve düşük tüketim sunan Ultra Force ürünü için süperstar Ajda Pekkan ile kamera karşısına geçti.
OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca: “Teknolojik altyapımız ve yeniliklerimizle büyüyeceğiz”
Basın toplantısında konuşma yapan OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, 20 yıldan bu yana akaryakıt dağıtım sektöründe var olan anlayışı değiştiren bir marka olduklarını vurgulayarak şunları söyledi: “Hepimizin bildiği gibi akaryakıt zorunlu bir ihtiyaçtır ve akaryakıt alışverişi genelde en yakın veya yol üzerindeki istasyondan yapılır. OPET, akaryakıt dağıtım sektöründe bu anlayışı değiştiren ve marka bağlılığı yaratan bir şirket olma yolunda çok önemli bir mesafe kat etti. Sektörümüzde, yedi yıldır aralıksız müşteri memnuniyeti en yüksek marka seçilerek yolumuza hız kesmeden devam ediyoruz. Hedefimiz; 1300’den fazla istasyonumuzla, yeni ürün ve hizmetlerimizle, teknolojik altyapımız ve sektöre getirdiğimiz yeniliklerle, tutarlı büyümemize devam etmek ve sektörümüzde daha yukarılara yükselmek.”
Yaşadığımız dijital çağda tüketiciyle iletişimin OPET için öncelikli olduğunu da belirten Ağca, 7/24 hizmet veren bir marka olarak iletişimin her mecrasını kullandıklarını ve Çağrı Merkezi, Facebook, Twitter, i-Phone, i-Pad uygulamalarıyla OPET tüketicileriyle buluştuklarını sözlerine ekledi. Ağca, “ Tüketicilerimizle iletişimizi sürdürürken bugün hayatımıza yepyeni bir karakter giriyor. Adı: OPEDO. Tüketicilerimizin OPEDO’yu seveceklerini umut ediyoruz. OPET’in “Kusursuza Yolculuk” serüvenini bundan sonra bizden biri olan OPEDO sürdürecek” dedi.
Toplantıda konuşan süperstar Ajda Pekkan ise “OPET’le gerçekleştirdiğimiz bu proje beni çok heyecanlandırdı. Çekimlerimiz çok eğlenceli geçti. Herkesin çok beğeneceği bir projeye imza attık” dedi.
OPEDO tanıtımı bir dünya rekoruna da imza attı
OPEDO tanıtımı, kullandığı görsel teknolojiyle bir dünya rekoruna imza attı. Animatik OPEDO karakteri, dünyada şimdiye kadar kullanılan en uzun holografik sahne sistemiyle canlandırıldı. Dünyanın ünlü sanatçı ve konuşmacılarının da kullandığı holografik sahne teknolojisinde kullanılan 10 metrelik sahnenin de üzerine çıkılarak 16 metrelik holografik sahne sistemi kullanıldı, sistemi 30 kişilik bir ekip iki günde tamamladı.
OPEDO YOLLARDA
OPEDO, maceradan maceraya koşarak OPETin ürün ve hizmetlerini insanlara anlatan, onların derdini çözen bir kahraman.
Kahraman dediysek öyle bildiğimiz süper kahramanlar gibi üstün güçleri olan, başka bir gezegenden gelmiş bir kahraman değil. Bizden biri... Bizim gibi, sokakta karşılaştığımız insanlar gibi biri. Reklam karakteri olmak yerine halktan biri olmayı tercih etmiş biri.
Tanıyanlar onun komik biri olduğunu söyler. Leb demeden leblebiyi anlar. Hazır cevaptır ve bir o kadar da dobradır. Gizlisi saklısı, hesabı kitabı yoktur bu yüzden. İçi neyse dışı da odur.
Sıcak kanlı biridir OPEDO... O kadar ki birisiyle aşırı derecede samimi olması için aradan 0.5 saniye geçmesi yeterli. Yemek de seçmez insan da... Ajda Pekkan’la neyse Ali-Veli’yle de odur. Harbi çocuktur. Yapaylıktan, özentilikten hoşlanmaz.
Bizden biridir, teknolojiyle arası acayip iyidir. Her yeniliği takip eder, araştırır bulur getirir. Kılık kıyafetinden motorundan da bu kolayca görülebilir.
Tek tekerlekli çok fiyakalı bir araç kullanır. Adı Motopet... Motopet konuşmaz ama her şeyi anlar. Duruma uygun hareket eder ve ne gerekirse ona dönüşebilir. İkisi ayrılmaz bir ikilidir.
Yardımınıza koşmak, yenilikler getirmek ve sizi gülümsetmek için OPEDO şimdi yollarda...
Künye
Reklamveren: Opet
Reklam Ajansı: Rafineri
Adı: Opet Ultraforce
Yaratıcı Yönetmen: Ufuk Uslu, Orkun Demirelli, Ayşe Bali
Yaratıcı Ekip: Can Erdoğan, Can Güven
Marka Takımı: Gökhan Öziş, Rida Kıraşı, Gizem Gürzoğlu
Stratejik Planlama: Canan Pehlivanoğlu
Ajans Prodüktörü: Kerem İlbeyli
Yapım Şirketi: Soda Film
Yönetmen: Walky Talky
Yapımcı: Cenk Varcan
Müzik: Emre Irmak
Animasyon Ve Post Prodüksiyon: Anima İstanbul
Post Prodüksiyon Yapımcısı: Gizem Ergezgin
Bu haber 5222 kere okunmuştur.
|
|