Haberler > Akaryakıt Başlıkları
ALPET Yeni Yatırım Stratejileri ile Emin Adımlarla İlerlemeye Devam Ediyor Güncelleme :28.04.2021 2021 yılına sağlam adımlarla yeni bir başlangıç yapan ALPET; yatırım direktörlüğü ve üst yönetim ekibiyle birlikte, 23 Nisan Cuma günü Altınbaş Üniversitesi’nde covid tedbirleri alınarak gerçekleştirilen toplantı ile yeni dönem yatırım stratejilerini paylaştı.
2021 yılı 1.çeyrek döneminde yapılan yeni yatırım projelerinin değerlendirmesiyle birlikte yeni market konseptinin tanıtımının gerçekleştirildiği toplantıya, Altınbaş Yönetim Kurulu Başkanı İmam Altınbaş, Altınbaş Grubu hissedarlarından Vakkas Altınbaş, ALPET Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Ergi, Genel Müdür Halil Doğan, Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Murat Batmaz, Operasyon ve Tesislerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Cem Sakarya, Mali İşler Genel Müdür Yardımcısı Emel Sayınataç, Yatırımlar Direktörü Murat Beydilli ve Bölge Yatırım Müdürleri katıldı.
YATIRIMLARDA YENİ İSTASYON MODELİ
2021 yılında kurumsal yapılanmanın revize edilmesiyle güçlendirilen ALPET yatırım kanalını temsil eden Türkiye genelindeki 6 bölgeden sorumlu yatırım müdürlerinin, bölge bazındaki çalışmalarının görüşülmesinin akabinde ALPET Genel Müdürü Halil Doğan, sürdürülebilirliği bütünsel bir kavram olarak değerlendirerek tasarladıkları yeni istasyon modelini açıklayarak, yeni dönemde planlanan yatırımlarda, LPG, madeni yağ, market, akaryakıt dışı satışlar ve oto yıkama hizmet alanlarının kalite standartlarına uygun ve entegre olarak yönetilmesinin mutlak bir iş modeli olduğunu ve bayileri ile bu çatı üzerine yeni işbirlikleri inşa edeceklerini belirtti.
YENİ MARKET KONSEPTİ “ALWAYS” HAYATA GEÇTİ
Toplantıda açıklanan yeni istasyon modelinin kalbini oluşturan, yaklaşık 1 senedir üzerinde titizlikle çalışılan market konseptinin ismi ALWAYS olarak belirlenerek, yeni tasarımıyla İstanbul Avcılar ALPET istasyonunda pilot proje olarak hayata geçirildi. Geniş, ferah ve modern tasarımıyla oldukça beğeni toplayan yeni konsept ALWAYS’de kahve ve oturma alanından kişisel bakıma, madeni yağdan oto aksesuarına kadar birçok farklı kategoride ürüne yer veriliyor. Tüketicilerin beklentileri doğrultusunda yenilikçi marka işbirlikleriyle akaryakıt dışı ürün ve hizmetler geliştirilmeye devam edecek. Yeni konseptte, tasarım ve ürün çeşitliği ile birlikte bir diğer önem verilen nokta, tuvalet alanında yer alan temassız ve hijyenik çözümlerle, müşterilerin ziyaretleri boyunca kendilerini rahat ve güvenli hissedeceği bir ortam sunarak hayatlarını daha fazla kolaylaştırmak. 2021 yılında 100’e yakın bayide uygulanması hedeflenen yeni market konsepti ile birlikte, ALPET bünyesindeki bayilere özel uygulanacak teşvik ve eğitim projeleri ile sürdürülebilir bir başarı ortamının oluşması hedeflenirken, müşterilere de güvenle ve keyifle ihtiyaçlarını en kaliteli şekilde karşılayabilecekleri bir alışveriş ortamından ziyade uçtan uca bir müşteri deneyimi tasarlandı.
Toplantıda kapanış konuşmasını gerçekleştiren Altınbaş Yönetim Kurulu Başkanı İmam Altınbaş, en önemli önceliklerinin bayilerinin işlerine daha fazla değer katabilmeleri için destek olmak ve müşterilerinde bu değeri hissedebilmelerini sağlamak olduğunu belirterek, Altınbaş Grubu hissedarlarından Vakkas Altınbaş ile birlikte tüm ekibe başarılar diledi. Bu haber 1419 kere okunmuştur.
|
|