Haber Ekonomi


Haberler > Elektrik Başlıkları

OEDAŞ müşteri memnuniyetinde zirveyi bırakmıyor

Güncelleme :04.05.2021

 Osmangazi EDAŞ, ELTEMTEK’in Elektrik Dağıtım Hizmet Araştırması’nda Mart 2020-Şubat 2021 dönemini kapsayan bir yıllık süreçte müşteri memnuniyeti en yüksek elektrik dağıtım şirketi oldu. 

 Afyonkarahisar, Bilecik, Eskişehir, Kütahya ve Uşak illerinin elektrik dağıtım hizmetini sağlayan Osmangazi Elektrik Dağıtım Anonim Şirketi (OEDAŞ), hayata geçirdiği yatırımlar ile hizmet verdiği illerde yeni, modern bir altyapı hizmeti sağlarken, teknolojiyi de kullanarak alt ve üst yapı çalışmaları sayesinde hizmet kalitesini daha da üst noktalara taşımayı başardı. OEDAŞ’ın pandemi döneminde dahi soluksuz devam ettirdiği çalışmaları sayesinde müşteri memnuniyetinde sağlanan başarı Türkiye genelinde yapılan araştırmalara da yansıdı.

 Türkiye’nin önde gelen mühendislik, proje yönetim ve danışmanlık şirketi ELTEMTEK’in her ay 21 elektrik dağıtım şirketi için gerçekleştirdiği Elektrik Dağıtım Hizmet Araştırması’nda OEDAŞ zirvedeki yerini korumayı başardı. Osmangazi EDAŞ 2020 Mart-2021 Şubat dönemini kapsayan bir yıllık ortalaması ile Türkiye genelinde elektrik dağıtım hizmeti veren şirketler arasında müşteri memnuniyeti en yüksek firma olarak birinci sırada yerini aldı. Elektrik dağıtım şirketlerinin verdiği hizmetlerden memnuniyeti ölçmek ve hizmet kalitesini artırmak amacıyla gerçekleştirilen araştırmada aynı dönem Türkiye ortalaması 53,2 puan seviyesinde gerçekleşirken OEDAŞ 61,2 seviyesinde puan alarak başarısını kanıtladı.

 Son bir yıllık dönemde müşteri memnuniyetini zirveye taşıyan Osmangazi EDAŞ’ın başarısını değerlendiren Osmangazi EDAŞ Genel Müdürü Fuat Celepci, “2020 ve 2021 yılları pandeminin etkisi altında geçerken şirket olarak çalışanlarımızın büyük özverisi sayesinde faaliyetlerimize hız kesmeden devam ediyoruz. Bu gayretin en somut göstergesi müşterilerimizden aldığımız olumlu geri dönüşler oluyor. Elektrik dağıtım şirketleri özeline Türkiye çapında her ay düzenli yapılan Elektrik Dağıtım Hizmet Araştırması’nda son bir yıllık dönemde zirvede yer alıyor olmamız bize büyük bir mutluluk ve sorumluluk yüklüyor. Gerçekleştireceğimiz çalışmalar sayesinde 2020 Mart-2021 Şubat dönemini kapsayan başarımızı, çok daha yukarılara çıkarmayı, müşteri memnuniyetimizi daha da geliştirmeyi hedefliyoruz” dedi.

Bu haber 1887 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Elektrikli araç şarj soket sayısı mayısta yüzde 4 arttı... 01.07.2025
Osmangazi Köprüsü 9 yılda 108 milyar liralık tasarruf sağladı... 01.07.2025
TP Petrol Dağıtım A.Ş.'den Yönetimsel Değişiklik Açıklaması... 01.07.2025
Atlas Copco, elektrikli araç batarya montajında zorluklara karşı dozajlama çözümleri sunuyor... 01.07.2025
Binalarda enerji verimliliğinde yeni dönem başladı... 01.07.2025
TotalEnergies İstasyonları ve Akbank’tan chip-para kampanyası... 01.07.2025
Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye, Türkiye’nin en çok ihracat yapan 2’inci şirketi oldu... 01.07.2025
Madencilik, Çevre ve Tarım Arasında Siyaset Üstü Bir Denge Arayışı... 01.07.2025
CALL Energy ile hedef 1.000 MW’lık yatırım... 01.07.2025
GÜRİŞ Holding Son İki Yılda 674 Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projesine İmza Attı... 01.07.2025
Shell Filo Çözümleri’nden Türkiye’de Bir İlk: Shell Filo Yıkama Kartı... 01.07.2025
ATSO ve CK Enerji Akdeniz Elektrik’ten, Antalya’nın enerjisi için stratejik buluşma... 01.07.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.