Haber Ekonomi


Haberler > Elektrik Başlıkları

OEDAŞ müşteri memnuniyetinde zirveyi bırakmıyor

Güncelleme :04.05.2021

 Osmangazi EDAŞ, ELTEMTEK’in Elektrik Dağıtım Hizmet Araştırması’nda Mart 2020-Şubat 2021 dönemini kapsayan bir yıllık süreçte müşteri memnuniyeti en yüksek elektrik dağıtım şirketi oldu. 

 Afyonkarahisar, Bilecik, Eskişehir, Kütahya ve Uşak illerinin elektrik dağıtım hizmetini sağlayan Osmangazi Elektrik Dağıtım Anonim Şirketi (OEDAŞ), hayata geçirdiği yatırımlar ile hizmet verdiği illerde yeni, modern bir altyapı hizmeti sağlarken, teknolojiyi de kullanarak alt ve üst yapı çalışmaları sayesinde hizmet kalitesini daha da üst noktalara taşımayı başardı. OEDAŞ’ın pandemi döneminde dahi soluksuz devam ettirdiği çalışmaları sayesinde müşteri memnuniyetinde sağlanan başarı Türkiye genelinde yapılan araştırmalara da yansıdı.

 Türkiye’nin önde gelen mühendislik, proje yönetim ve danışmanlık şirketi ELTEMTEK’in her ay 21 elektrik dağıtım şirketi için gerçekleştirdiği Elektrik Dağıtım Hizmet Araştırması’nda OEDAŞ zirvedeki yerini korumayı başardı. Osmangazi EDAŞ 2020 Mart-2021 Şubat dönemini kapsayan bir yıllık ortalaması ile Türkiye genelinde elektrik dağıtım hizmeti veren şirketler arasında müşteri memnuniyeti en yüksek firma olarak birinci sırada yerini aldı. Elektrik dağıtım şirketlerinin verdiği hizmetlerden memnuniyeti ölçmek ve hizmet kalitesini artırmak amacıyla gerçekleştirilen araştırmada aynı dönem Türkiye ortalaması 53,2 puan seviyesinde gerçekleşirken OEDAŞ 61,2 seviyesinde puan alarak başarısını kanıtladı.

 Son bir yıllık dönemde müşteri memnuniyetini zirveye taşıyan Osmangazi EDAŞ’ın başarısını değerlendiren Osmangazi EDAŞ Genel Müdürü Fuat Celepci, “2020 ve 2021 yılları pandeminin etkisi altında geçerken şirket olarak çalışanlarımızın büyük özverisi sayesinde faaliyetlerimize hız kesmeden devam ediyoruz. Bu gayretin en somut göstergesi müşterilerimizden aldığımız olumlu geri dönüşler oluyor. Elektrik dağıtım şirketleri özeline Türkiye çapında her ay düzenli yapılan Elektrik Dağıtım Hizmet Araştırması’nda son bir yıllık dönemde zirvede yer alıyor olmamız bize büyük bir mutluluk ve sorumluluk yüklüyor. Gerçekleştireceğimiz çalışmalar sayesinde 2020 Mart-2021 Şubat dönemini kapsayan başarımızı, çok daha yukarılara çıkarmayı, müşteri memnuniyetimizi daha da geliştirmeyi hedefliyoruz” dedi.

Bu haber 1970 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Continental, Lastik Aşınma Parçacıklarını Analiz Etmek İçin Vakum Teknolojisine Geçiyor... 01.12.2025
Karadeniz'de görev yapacak 6. sondaj gemisi çarşamba günü Mersin'de olacak... 01.12.2025
Eurorepar Car Service 300’üncü Servis Noktasını Hizmete Açtı... 01.12.2025
Mercedes-Benz Türk’ün Bayi Ağı ve Yetkili Servis Yeniden Yapılanma Süreci Koluman Ankara ile Tam Gaz Devam Ediyor ... 01.12.2025
Toyota Pilotu Ogier WRC’deki 9. Dünya Şampiyonluğu’nu İlan Etti... 01.12.2025
Otokar’a 83,6 Milyon USD’lik COBRA II Siparişi... 01.12.2025
CW Enerji Spora Destek Olmaya Devam Ediyor... 01.12.2025
SOCAR Fiber’e TSKB’den Dijital Altyapı Yatırımı İçin 10 Milyon Dolarlık Finansman... 01.12.2025
SEDAŞ Genel Müdürü Gökay Fatih Danacı, Vizyon Buluşmalarında Konuşmacı Olarak Yer Aldı... 01.12.2025
Alparslan Bayraktar, Türkiye Enerji Zirvesi’nde enerji piyasasıyla buluşuyor... 01.12.2025
Schneider Electric, AVEVA ve ETAP "OpenUSD İttifakı"na katıldı... 01.12.2025
Şanlıurfa’da Kaçak Elektrik Denetimleri Sıklaştırıldı: Bir Haftada 2 bin 626 Abone Tespit Edildi ... 01.12.2025
BYD’nin Elektrikli Kompakt Şehirli SUV’u ATTO 2 Rekabetçi Fiyatı ile Aralık Ayında Türkiye’de!... 01.12.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.