Haber Ekonomi


Haberler > Elektrik Başlıkları

“Enerjik Destek” Projesi enerjisini kadınlardan aldı

Güncelleme :06.05.2021

 Yüksek müşteri memnuniyeti hedefi ile çağrı merkezlerinde yeniden yapılanmaya giden CK Enerji, Enerjik Destek Projesi’ni devreye aldı. CK Enerji Regülasyon Direktörü Fidan Öztürk, 540 kişilik “Enerjik Destek” ekibinde 400 kadının yer aldığını ifade ederek; “Müşterilerimize daha kaliteli hizmet vermenin yanı sıra Anadolu şehirlerinde istihdamın artması ve kadınların iş hayatında daha fazla rol alabilmesi adına kadın çalışanları desteklemeye büyük önem veriyoruz” dedi.

 Türkiye’de enerji sektörünün öncü şirketlerinden CK Enerji, tüketicilere en iyi hizmeti sunmak ve yüksek müşteri memnuniyeti hedefiyle 7/24 çalışan çağrı merkezlerinde yeniden yapılanmaya gitti. CK Enerji, Türkiye’nin farklı illerinde hizmet veren çağrı merkezlerini ortak yönetim çatısı altında toplayarak “Enerjik Destek Projesi”ni devreye aldı. Hizmetlerini klasik çağrı merkezi anlayışının da üzerine taşıyan CK Enerji, yeni yapılanmada özellikle “kadın” çalışanlara öncelik verdi.

 540 KİŞİLİK ENERJİK DESTEK EKİBİNİN 400’Ü KADIN

540 kişilik Enerjik Destek ekibinde 400 kadının yer aldığını dile getiren CK Enerji Regülasyon Direktörü Fidan Öztürk; “Çağrı merkezi hizmetlerimizin yüzde 95’i İstanbul dışında, Anadolu’daki farklı lokasyonlarda bulunuyor. Müşterilerimize kaliteli hizmet vermenin yanı sıra Anadolu şehirlerinde istihdamın artması ve kadın çalışanların iş hayatında daha fazla rol alabilmesini desteklemeye büyük önem veriyoruz. Enerji sektöründe bu denli yüksek kadın çalışan oranını, bu proje aracılığı ile yakaladığımız için çok mutluyuz”  dedi.

 ‘KALİTE, RAPORLAMA VE SOSYAL MEDYA BİRİMİ OLUŞTURULDU’

Fidan Öztürk; Enerjik Destek ekibinin, çağrı merkezi hizmetlerini uçtan uca takip etmenin yanı sıra kök neden analizleri ile birlikte bu hizmeti üst noktaya taşımak adına oluşturulduğunu kaydetti. Öztürk, “Enerjik Destek ekibimizde çağrı merkezi dışında hizmet kalitesinin ölçümlenmesi ve iyileştirilmesi için “Kalite Birimi”, iş gücü planlama, koordinasyon ve izlemenin yapıldığı “Raporlama Birimi”, sosyal medya, web sitesi ve mobil uygulama üzerinden gelen bildirimleri yönetmek için “Sosyal Medya Birimi” oluşturduk. Özetle tüketicilerimizin bizimle ilk temas ettiği noktada “çözüm odaklı” güçlü bir ekip kurduk. Enerjik Destek ekibi, müşterilerimizin yaşadığı problemleri dinleyerek çözüm önerileri sunarken sorunun ortadan kaldırılması için saha ekipleri ile anlık iletişim kuruyor” değerlendirmesinde bulundu.

Bu haber 2125 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Elektrikli araç şarj soket sayısı mayısta yüzde 4 arttı... 01.07.2025
Osmangazi Köprüsü 9 yılda 108 milyar liralık tasarruf sağladı... 01.07.2025
TP Petrol Dağıtım A.Ş.'den Yönetimsel Değişiklik Açıklaması... 01.07.2025
Atlas Copco, elektrikli araç batarya montajında zorluklara karşı dozajlama çözümleri sunuyor... 01.07.2025
Binalarda enerji verimliliğinde yeni dönem başladı... 01.07.2025
TotalEnergies İstasyonları ve Akbank’tan chip-para kampanyası... 01.07.2025
Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye, Türkiye’nin en çok ihracat yapan 2’inci şirketi oldu... 01.07.2025
Madencilik, Çevre ve Tarım Arasında Siyaset Üstü Bir Denge Arayışı... 01.07.2025
CALL Energy ile hedef 1.000 MW’lık yatırım... 01.07.2025
GÜRİŞ Holding Son İki Yılda 674 Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projesine İmza Attı... 01.07.2025
Shell Filo Çözümleri’nden Türkiye’de Bir İlk: Shell Filo Yıkama Kartı... 01.07.2025
ATSO ve CK Enerji Akdeniz Elektrik’ten, Antalya’nın enerjisi için stratejik buluşma... 01.07.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.