Haber Ekonomi


Haberler > Otomotiv-Lastik Başlıkları

Brisa’nın Lastik Para uygulaması bayi ve müşteri deneyimini geliştiriyor

Güncelleme :12.06.2021

 Brisa, sektördeki öncü uygulamalarından biri olan Lastik Para ile bayilerine ve dolayısıyla müşterilerine değer katan yaklaşımını sürdürüyor, müşteri deneyimini geliştiriyor. Bayiler için lastik satın aldıkça hak edişlerinin arttığı bir fon oluşturan bu uygulama ile Brisa, yüksek performans gösteren bayilerinin çabalarının karşılık bulmasını ve işlerini kolaylaştırmayı hedefliyor. Lastik Para  kaynağı ile bayiye özel ya da bölgesel hediye çeki, promosyon kampanyaları, kurumsal kimlik iyileştirme, dijital pazarlama yatırımı, mobil araç alımı gibi uygulamalar gerçekleştirilmesi hedefleniyor.

Türkiye lastik sektörü lideri Brisa, müşterilerine, iş ortaklarına ve sektöre lastiğin ötesinde hizmetler sunmaya devam ediyor. Bu kapsamda 2020 yılında başlattığı, lastik aldıkça hak edişlerin arttığı Lastik Para uygulaması ile iş ortaklarına değer katmayı, müşteri deneyimini geliştirmeyi hedefliyor. Ayrıca LastikPara’nın yüklendiği Brisalıyız kartlarla Brisa bayileri farklı markalarda ve sektörlerde avantajlı fiyatlarla satın alma faydası sağlayıp, Brisa çatısı altında olmanın ayrıcalığını yaşıyor. 

2020 yılında, 200 Brisa bayisi Lastik Para uygulamasına katıldı; oluşturulan fonlarla son tüketiciye yönelik hediye çeki, Covid önlemleri, promosyon kampanyası, dijital pazarlama yatırımı, kurumsal kimlik iyileştirme gibi başlıklarda 750’nin üzerinde Lastik Para uygulaması gerçekleşti. Bunlar haricinde bayiler, mobil araç alımı, müşteri bekleme alanı iyileştirme, kurumsal kimlik iyileştirme uygulamaları yapabiliyorlar. Lastik Para uygulamasının 2021 ajandasında ise bölgesel ve merkezi kampanyalar var. 

Bayilerinin işine değer katan bu uygulama ile ilgili Brisa Pazarlama ve Uluslararası Pazarlar Genel Müdür Yardımcısı Evren Güzel, “Günümüz koşullarında müşteri beklentilerindeki hızlı bir değişim ile karşı karşıyayız. 1300’ü aşkın satış noktasından oluşan bayi ağımızla birlikte değişen ihtiyaçlara yönelik yenilikçi uygulamaları hayata geçirmek için çalışıyoruz. Lastik Para uygulamamızla birlikte, iş ortaklarımızı müşteri deneyimini iyileştirecek uygulamalar tasarlama konusunda teşvik ediyoruz. Lastik Para aynı zamanda mağazalarımızda sunduğumuz hizmet kalitesini yükseltmek, yüksek performans gösteren ürünlerimizi tanıtmak, müşteri nezdinde değer yaratan kampanyalar tasarlamak, dijital yatırımlarımızı artırmak ve hizmet noktalarımızın kurumsal kimliklerini yenilemek için de çok önemli bir araç. Bu uygulamamızı genişleterek bayilerimize değer katarken, sektörümüze müşteri deneyimi alanında da öncülük etmeyi hedefliyoruz” dedi. 

Bu haber 1463 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
ZF Aftermarket bauma´da: İş Makineleri için Çalışma Süresini En Üst Seviyeye Çıkaran Çözümler... 07.04.2025
Mobil Oil Türk A.Ş., Marble İzmir - Uluslararası Doğaltaş ve Teknolojileri Fuarı’na Katılıyor!... 07.04.2025
Alpet, 7 ilde düzenlenen iftar yemeklerinde bayileri ile buluştu... 07.04.2025
Türkiye ve Azerbaycan'ın enerji alanındaki örnek işbirliğinde yeni safha açılıyor... 07.04.2025
WindEurope 2025 rüzgar enerjisi etkinliği yarın Kopenhag'da başlıyor... 07.04.2025
Brent petrolün varil fiyatı son 4 yılın en düşük seviyesinde... 07.04.2025
Akkuyu NGS Projesi, Atomskills-2025’te Başarıyla Temsil Edildi ... 07.04.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.