Haber Ekonomi


Haberler > Ticari Araçlar Başlıkları

Renault Trucks T, C, K Serilerinin Değişimi: Tasarımın Doğuşu

Güncelleme :08.07.2021

 Renault Trucks, T, T High, C ve K modellerinin dış tasarımını daha iddialı ve güncellenen bir tarz ile değiştiriyor. Renault Trucks Tasarım Direktörü Paul Daintree, daha fazla konfor ve verimlilik sunan bu yeni modellerin doğuşunu açıklıyor.  

Paul Daintree yönetimindeki Renault Trucks tasarım ekipleri, 2018'den bu yana T, T High, C ve K serilerinin değişimleri üzerinde çalışıyor. Bu yenilikler, müşterilerle yakın iş birliği içinde geliştirildi.

Kullanıcı deneyimini daha da optimize etmek için müşterilerle yakın iş birliği

Renault Trucks Tasarım Direktörü Paul Daintree, açıklamasında; "Tasarımcıların fikir geliştirme ve karar verme süreçlerinin merkezinde son kullanıcının olması çok önemli. Bu nedenle müşterilerimizle tasarım stüdyosunda ortak çalışma oturumları düzenledik. Taşımacılık profesyonelleri ve sürücülerin ihtiyaçlarını anlamak ve karşılamak için kamyon duraklarını ve müşteri depolarını ziyaret ettik" diye belirtti. Tasarım ekiplerinin gerçekleştirdiği bu saha çalışması, bayi ağından toplanan bilgiler ve Renault Trucks mühendislerinin uzmanlığı, araçlarda stil ve konfor açısından yapılan değişikliklerin temelini oluşturdu.

Cesur, şık bir dış tasarım 

Paul Daintree, "Araçların ön kısmı, müşterilerimizin logo ve grafikleri için daha fazla alan sağlamak üzere yeniden tasarlandı" dedi. Ön aydınlatma, daha iyi aydınlatma sağlama avantajının yanı sıra tasarımcıların far ünitesinin yüksekliğini azaltmasına ve daha küçük bir alana daha fazla özellik sığdırmasına olanak tanıyan LED teknolojisi ile tamamen yenilendi. Işıkların üstüne bir deflektör eklendi. Paul Daintree; "Ön tasarımdaki oranlar, tamamen yenilendi. Araçlar, daha farklı duruşa, daha farklı bir  tarza ve anında tanınabilir bir  görünüme sahip" diye ekledi. 

Ön ızgara da yeniden tasarlandı ve daha sofistike bir görünüm yaratıldı. Izgaranın bir koltuğa veya basamağa dönüştürülebildiği öne doğru açılma işlevi, sürücüler arasındaki popülerliği nedeniyle aynı şekilde bırakıldı.

Son olarak, ön ızgaradaki Renault Trucks logosunun boyutu büyütüldü. Renault Trucks Tasarım Direktörü; "Harika araçlarımız var ve bu yeni tasarımla gerçekten gurur duyuyoruz. Bu nedenle logomuzla da bunu göstermek istedik" dedi. 

Rahat, pratik bir iç mekan

İç mekanda sürücü konforuna odaklanılıyor. Paul Daintree, açıklamasına; "Sürüş konforu açısından, müşterilerimizin taleplerinden biri, kamyonlarımızın otomobil benzeri bir sürüş pozisyonuna sahip olmasıydı" diyerek devam ediyor. Yeni Renault Trucks T, T High, C ve K,  ayakla kumanda edilerek 3 yönlü ayarlanabilen ve anahtarsız çalıştırılabilen bir düğmeye sahip. Bu da sürücülerin sürüş pozisyonlarını kişisel vücut şekillerine ve tercihlerine göre uyarlamalarını kolaylaştırıyor.

Kabindeki yaşam konforunda da iyileştirmeler yapıldı. Daintree; "Yatağın konforunu iyileştirmeye, kalınlığını ve yoğunluğunu artırmaya ve yay sayısını iki katına çıkarmaya karar verdik" diyor. Ayrıca optimum konfor için bir yatak şiltesi de eklendi.

Renault Trucks tasarımcıları, yeni araçlarda daha büyük depolama alanları yarattı ve telefonlar veya tabletler için yakınlarında USB şarj noktaları bulunan özel depolama alanı eklediler. A4 boyutunda bir dizüstü bilgisayar veya tabletin güvenli bir şekilde saklanmasına olanak tanıyan yeni bir çekmece ile görünmeyen bir depolama alanı da oluşturuldu. 

Son olarak, mükemmel rahatlıkta bir araç içi atmosferi için kumaşlar ve renkler, kontrastları yumuşatmak ve sürüş sırasında büyük baskı altında olan sürücülerin gözlerini rahatlatmaya yardımcı olmak üzere değiştirildi. Paul Daintree, konu ile ilgili olarak; "Mevcut koltuklarımız gerçekten takdir edilse de özellikle geleneksel tam deri koltuğu kabartmalı bir kumaşla değiştirerek malzemeleri güncelleme fırsatını yakaladık. Renault Trucks olmaktan gurur duyuyoruz, bu nedenle dış tasarımda olduğu gibi koltuklarda da logonun yeri gurur verici” açıklamasında bulundu. 

Bu haber 2023 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Mercedes-Benz Türk, Dünya Şoförler Günü’nü Kutladı!... 11.12.2024
TPAO personel yönetmeliğinde değişikliğe gidildi... 11.12.2024
ABB, Engineering Software Steyr'e (ESS) yatırım yapıyor... 11.12.2024
#TekEldenUTTS İstasyon TİM ve TTO Montajları Hız Kesmeden Devam Ediyor!... 11.12.2024
Brisa’nın hızlı bakım servis zinciri Otopratik’ler, UTTS montajı yetkisi aldı... 11.12.2024
TPAO, yurt dışında 6 ülkede 15 proje yürütüyor... 11.12.2024
Türkiye’de Elektrikli Araç Devrimi Hızlanıyor... 11.12.2024
Petrol Ofisi, Tokat’ta ilk bp istasyonunun dönüşümünü gerçekleştirdi ... 11.12.2024
Frigo Nevnak’ın filosu Renault Trucks T520 ile verimliliğini artırıyor... 11.12.2024
Sanayi Sektörü, GES Yatırımları ile AB’nin ‘Sınırda Karbon Engeli’nin Mali Yükümlülüklerini Azaltabilir... 11.12.2024
Metalog’da verimlilikten taviz yok, 29 yeni Tırsan yatırımı... 11.12.2024
SEDAŞ’tan, Adapazarı’nın elektrik altyapısına 166 milyon TL yatırım... 11.12.2024
Elektrikli araçların konutlarda gerekli altyapı olmadan şarj edilmesi risk oluşturuyor... 11.12.2024
Petrol devlerinin karı bu yılın ocak-eylül döneminde yüzde 15,1 düştü... 11.12.2024
OPEC'in petrol üretimi kasım ayında günlük 104 bin varil arttı... 11.12.2024
ABD, 2025 için petrol fiyatı tahminini aşağı yönlü revize etti... 11.12.2024

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.