Haber Ekonomi


Haberler > Elektrik Başlıkları

Schneider Electric, mySchneider’ı tanıttı

Güncelleme :31.08.2021

 Şirketin web sitesi se.com’a dünyanın dört bir yanından bağlanan bir milyondan fazla müşteri ve iş ortağına artık tercihlerine göre sadeleştirilmiş, kişiselleştirilmiş ve uçtan uca bir deneyim sunuluyor

Müşteriler özelleştirilmiş Tek Oturum Açma portalı sayesinde farklı iş hizmetleri ve araçlarını tek bir yerde konsolide ederek ve günlük operasyonlarını kolay ve verimli hale getirerek işlerini büyütebiliyor

 Enerji yönetimi ve otomasyonun dijital dönüşümünde lider olan Schneider Electric, se.com adresinde oturum açan müşteri ve iş ortaklarına tek bir kullanıcı adı ve şifre ile, bütün Schneider Electric araç ve yazılımlarına kolayca ulaşırken, tercihlerine ve iş alanlarına göre kişiselleştirilmiş bir çevrimiçi deneyim yaşayacakları yeni dijital platformu mySchneider’ı tanıttı.

 Bu yeni deneyimin tasarımı 2020’de başladı ve Schneider’ın müşteri ve iş ortaklarının aşağıdakiler sayesinde piyasada bugün fark yaratmasına ve günlük operasyonlarını sadeleştirmesine yardımcı olan bir dizi geliştirme ve beceriler tetikledi:

 • Müşterilerin tüm bilgilerini yönetebileceği bütünsel bir müşteri profiline tek bir oturum açarak erişim sağlama

En çok kullanılan iş hizmetlerine özelleştirilmiş bir portal aracılığıyla özel erişim sağlama

Artık tek bir yerden erişilebilen farklı iş hizmet ve araçlarını konsolide etme

Müşterilerin ziyaret etmesi gereken platform sayısını azaltmak için Schneider’ın çevrimiçi araç ve kaynaklarının yeniden düzenlenmesi

 Müşterilerinin dijital ihtiyaç ve önceliklerini karşılayacak ve 7 gün 24 saat verimli bir çevrimiçi deneyim yaşamalarını sağlayacak yeni online platformunu ve amaçlarını, Schneider Electric Pazarlamadan Sorumlu Başkan Yardımcısı   Chris Leong ve Dijital Süreçlerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Peter Weckesser anlattı. Leong ve Weckesser, öncelikle Covid-19 pandemisi ile dijital ürün ve servislerde çok ciddi bir gelişme yaşandığının ve tüketicilerin dijital ürün ve servislere adaptasyon ve taleplerinin hızla evrildiğinin altını çizdi.

 Tüm bu adımlar sayesinde, müşterilerin dijitalleşme ve verimlilik konusundaki ihtiyaçları karşılanıp daha fazla dijital katılımlarına olanak sağlanarak, önemli bir başarı yakalayan Schneider Electric ayrıca, müşterilerinin dijital deneyimlerini hızlandırmak için yeni yöntemler geliştirmek amacıyla belirlediği 3 hedefi de açıkladı. Schneider Electric e-ticarete odaklanmak, dijital altyapısının kapsamını iletişim iş ortaklarını ve son kullanıcıları kapsayacak şekilde genişletmek ve müşterilerini, ihtiyaçlarını dijital araçlarla bizzat karşılamaları konusunda teşvik etmek olarak belirlediği üç kritik hedefe giden yolda yeni tanıttıkları ‘Kişiselleştirilmiş Dijital Deneyim’in dijital altyapının en önemli bileşeni olduğunu vurguladı.

 Dijital dönüşümün Schneider Electric’in önceliği olduğunu belirten Leong ve Weckesser, “Müşterilerimize mümkün olan en iyi ve verimli dijital araçları sunma konusunda da Schneider Electric bünyesindeki Schneider Dijital, Global Pazarlama,  Operasyon birimlerinin ortak çalışma kültürü ve adanmışlıkları kaçınılmaz rol oynayacak.” şeklinde konuştu.

 Müşteriler mySchneider sayesinde kullanıcıya özel kontrol panellerine erişebiliyor ve yeni ürün, yazılım sürümü, web semineri, yayımlanan teknik makale ve teknik dokümantasyon güncellemeleri takip edebiliyor. Ek olarak, proje tasarım ve danışman iş ortaklarının yararlanabileceği çeşitli hesaplama araçları, referans dizaynlar, güncel şartnameler ve elektrik tesisat rehberleri mySchneider platformunda mevcut. Distribütörler ise iş fırsatları, ürün bilgileri, fiyat teklifleri, siparişler, sipariş takibi, finansal raporlar, eğitim ve iş ortaklığı programlarından faydalanabiliyor. Varlıklar, sözleşmeler, yaşam döngüleri ve planlanan servislerin görselleştirilmesi sayesinde tesis müdürleri tesislerine dair optimum bir görünüm elde edebiliyor. Kullanıcıya özel ana sayfada ise profillerine göre araç ve kaynaklardan ürün ve uygulamalara ve ek hizmetlere kadar günlük olarak ihtiyaç duydukları içerikler öne çıkarılıyor.

Bu haber 1420 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Elektrikli araç şarj soket sayısı mayısta yüzde 4 arttı... 01.07.2025
Osmangazi Köprüsü 9 yılda 108 milyar liralık tasarruf sağladı... 01.07.2025
TP Petrol Dağıtım A.Ş.'den Yönetimsel Değişiklik Açıklaması... 01.07.2025
Atlas Copco, elektrikli araç batarya montajında zorluklara karşı dozajlama çözümleri sunuyor... 01.07.2025
Binalarda enerji verimliliğinde yeni dönem başladı... 01.07.2025
TotalEnergies İstasyonları ve Akbank’tan chip-para kampanyası... 01.07.2025
Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye, Türkiye’nin en çok ihracat yapan 2’inci şirketi oldu... 01.07.2025
Madencilik, Çevre ve Tarım Arasında Siyaset Üstü Bir Denge Arayışı... 01.07.2025
CALL Energy ile hedef 1.000 MW’lık yatırım... 01.07.2025
GÜRİŞ Holding Son İki Yılda 674 Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projesine İmza Attı... 01.07.2025
Shell Filo Çözümleri’nden Türkiye’de Bir İlk: Shell Filo Yıkama Kartı... 01.07.2025
ATSO ve CK Enerji Akdeniz Elektrik’ten, Antalya’nın enerjisi için stratejik buluşma... 01.07.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.