Haber Ekonomi


Haberler > Ticari Araçlar Başlıkları

Anadolu Isuzu’nun Teknoloji Merkezi, uzaktan canlı destek ve teknik eğitimlerle distribütör ve servis ağına güç takviyesi

Güncelleme :22.09.2021

 Türkiye’nin ticari araç markası Anadolu Isuzu Yetkili Servisleri ve Distribütörleri için özel bir uzaktan öğrenme ve teknik destek projesi geliştirdi. Teknolojiyi en etkili şekilde kullanarak hızlı, kaliteli ve yenilikçi satış sonrası hizmeti sunma hedefiyle hayata geçirilen Anadolu Isuzu Teknoloji Merkezindeki ilk uzaktan eğitim çalışmasını başarıyla gerçekleştirildi.

Anadolu Isuzu, Dünya’nın birçok farklı noktasındaki distribütörleri ve Yurtiçi Yetkili Servislerinin eğitimleri için özel olarak geliştirdiği uzaktan teknik destek ve online eğitim sistemini başarıyla uygulamaya geçirdi. En yeni ve gelişmiş olanakları kullanan Anadolu Isuzu Teknoloji Merkezi, distribütör, servis ve müşterilere hızlı, kaliteli ve teknolojik bilgi ve uygulama desteği sunulmasını sağlıyor. 

Uzman bir teknik destek ekibinin sürekli görev yaptığı Teknoloji Merkezi bünyesinde, uzaktan eğitimlerin düzenlendiği, teknik prosedürlerle ilgili video içeriklerinin hazırlandığı ve online eğitim uygulamalarının yapıldığı stüdyo yer alıyor. Anadolu Isuzu Teknoloji Merkezi üzerinden sunulan eğitimler için kurulan online stüdyoda, gelişmiş kamera sistemleri, özel ses ve ışık düzeni ve büyük ekranların yer aldığı bir altyapı hazırlandı. 

Yurtdışındaki distribütörler ve yetkili servisler için uzaktan eğitimlerin düzenlendiği stüdyoda, distribütör ve teknik servislere yönelik olarak düzenlenen canlı eğitim etkinlikleri sayesinde gerekli prosedürlerin anında ve etkileşimli biçimde uygulanması sağlanıyor. Katılımcılar eğitimlere kamera ve ses sistemleri açık olarak doğrudan katılabiliyor, sorularını anlık olarak yöneltebiliyor ve yapılan teknik işlemleri çok yakından takip edebiliyor. 

Anadolu Isuzu’nun uzman  teknik destek ekibi, teknoloji merkezinde kurulu olan teknolojik ekipmanlar ve yazılım programları sayesinde sahadaki teknisyenlerle görüntülü görüşüp ihtiyacı hızla tanımlıyor ve çözüme kavuşturuyor. Sistemin altyapısı, gerekli tüm doküman ve prosedürlere kolayca erişim ve paylaşım olanağı da sağlıyor. Böylece merkezdeki uzman ekipler en doğru çözüm için nitelikli teknik servis desteğini sağlarken araç başındaki teknisyene de bilgileri detaylı bir şekilde aktarıyor.

Bu haber 1467 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Mercedes-Benz Türk, Dünya Şoförler Günü’nü Kutladı!... 11.12.2024
TPAO personel yönetmeliğinde değişikliğe gidildi... 11.12.2024
ABB, Engineering Software Steyr'e (ESS) yatırım yapıyor... 11.12.2024
#TekEldenUTTS İstasyon TİM ve TTO Montajları Hız Kesmeden Devam Ediyor!... 11.12.2024
Brisa’nın hızlı bakım servis zinciri Otopratik’ler, UTTS montajı yetkisi aldı... 11.12.2024
TPAO, yurt dışında 6 ülkede 15 proje yürütüyor... 11.12.2024
Türkiye’de Elektrikli Araç Devrimi Hızlanıyor... 11.12.2024
Petrol Ofisi, Tokat’ta ilk bp istasyonunun dönüşümünü gerçekleştirdi ... 11.12.2024
Frigo Nevnak’ın filosu Renault Trucks T520 ile verimliliğini artırıyor... 11.12.2024
Sanayi Sektörü, GES Yatırımları ile AB’nin ‘Sınırda Karbon Engeli’nin Mali Yükümlülüklerini Azaltabilir... 11.12.2024
Metalog’da verimlilikten taviz yok, 29 yeni Tırsan yatırımı... 11.12.2024
SEDAŞ’tan, Adapazarı’nın elektrik altyapısına 166 milyon TL yatırım... 11.12.2024
Elektrikli araçların konutlarda gerekli altyapı olmadan şarj edilmesi risk oluşturuyor... 11.12.2024
Petrol devlerinin karı bu yılın ocak-eylül döneminde yüzde 15,1 düştü... 11.12.2024
OPEC'in petrol üretimi kasım ayında günlük 104 bin varil arttı... 11.12.2024
ABD, 2025 için petrol fiyatı tahminini aşağı yönlü revize etti... 11.12.2024

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.