Haber Ekonomi


Haberler > Elektrik Başlıkları

Zorlu Enerji aboneleri, faturalarını en hızlı ve en kolay yoldan ödeyebiliyor

Güncelleme :08.10.2021

 Geleceğin enerji şirketi olma vizyonuyla faaliyetlerini sürdüren Zorlu Enerji, abonelerine en hızlı ve en kolay yoldan fatura ödemelerini ve talimat işlemlerini sağlayacak uygulamayı başlattı. Uygulama sayesinde Zorlu Enerji aboneleri artık fatura ödeme ve talimat işlemlerini bankalardaki işletme kodu ve abone numarası yerine sözleşme hesap numarası ile gerçekleştirebilecek. 

 Müşterilerinin hayatını kolaylaştıran uygulamaları ile sektöründe fark yaratmaya devam eden Zorlu Enerji, müşterilerine fatura ödemelerini ve talimat işlemlerini, sözleşme ve faturalardaki sözleşme hesap numarası ile kolay ve hızlı bir şekilde gerçekleştirebilme imkanı sağlayan uygulamasını devreye aldı. 

 Zorlu Enerji aboneleri artık fatura ödeme işlemlerini 21 haneden oluşan işletme kodu ve abone numarası ile ödemek yerine faturada yer alan 10 haneli sözleşme hesap numarasını girerek kolayca gerçekleştirebilecek. Müşteri memnuniyetini artırmak amacıyla hayata geçirilen uygulama ile tüketicilerin faturalarını kolayca ödemesi ve talimat işlemlerini en kolay şekilde verebilmesi amaçlanıyor. Ayrıca “Son ödeme tarihi sizden sorulur “kampanyası ile otomatik ödeme talimatı veren müşteriler fatura son ödeme tarihini çağrı merkezini arayarak diledikleri bir tarih olarak belirleyebiliyorlar.

 Dijital abonelikle evden abonelik ve fatura oluşturma imkanı sağlıyor

 Zorlu Enerji’nin üç ay önce başlattığı çağrı merkezi üzerinden dijital endeks ve fatura oluşturma uygulaması tüketicilerin hayatına büyük kolaylık sağladı. Uygulama sayesinde, elektrik saatleri erişilemeyecek yerlerde olması nedeniyle okunamayan her müşteri için anlık bilgilendirme sms’i gönderiliyor. Çağrı merkezinden tam otomasyon ile müşterilerin bildirdiği endeksler işleniyor ve otomatik olarak fatura oluşuyor. İlgili faturalar sms ve mail yolu ile dijital ortamda kullanıcılara iletiliyor.  Yıl sonuna kadar yaklaşık 100 bin faturanın çağrı merkezi kanalı ile oluşturulmasının öngörüldüğü, faturaların aboneler tarafından oluşturulmasına da imkan tanıyan uygulamada, uygulamanın başlatıldığı ilk üç ayda 21 bin adet fatura çağrı merkezi kanalı ile oluşturuldu. 

Hayata geçirdiği farklı dijital kanallarla müşterilerine dijital deneyim yaşatmayı amaçlayan Zorlu Enerji, yılsonuna kadar gerçekleşmesi öngörülen abonelik işlemlerinin %80’ini dijital olarak gerçekleştirmeyi hedefliyor.  

Bu haber 1723 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Elektrikli araç şarj soket sayısı mayısta yüzde 4 arttı... 01.07.2025
Osmangazi Köprüsü 9 yılda 108 milyar liralık tasarruf sağladı... 01.07.2025
TP Petrol Dağıtım A.Ş.'den Yönetimsel Değişiklik Açıklaması... 01.07.2025
Atlas Copco, elektrikli araç batarya montajında zorluklara karşı dozajlama çözümleri sunuyor... 01.07.2025
Binalarda enerji verimliliğinde yeni dönem başladı... 01.07.2025
TotalEnergies İstasyonları ve Akbank’tan chip-para kampanyası... 01.07.2025
Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye, Türkiye’nin en çok ihracat yapan 2’inci şirketi oldu... 01.07.2025
Madencilik, Çevre ve Tarım Arasında Siyaset Üstü Bir Denge Arayışı... 01.07.2025
CALL Energy ile hedef 1.000 MW’lık yatırım... 01.07.2025
GÜRİŞ Holding Son İki Yılda 674 Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projesine İmza Attı... 01.07.2025
Shell Filo Çözümleri’nden Türkiye’de Bir İlk: Shell Filo Yıkama Kartı... 01.07.2025
ATSO ve CK Enerji Akdeniz Elektrik’ten, Antalya’nın enerjisi için stratejik buluşma... 01.07.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.