Haberler > Akaryakıt Başlıkları
Kadoil 2021’i Tüm Bölge Ekibi ile Değerlendirdi Güncelleme :20.10.2021 Kadoil, 2021 yılı hedeflerinin değerlendirildiği “Satış Gücü” toplantısını 02- 04 Ekim tarihlerinde BH Conference & Airport Hotel’de ülke genelinde hizmet veren 16 bölge müdürü ve genel merkez çalışanlarının katılımıyla gerçekleştirdi.
Akaryakıt pazarının en güçlü yerli markalarının başında gelen Kadoil, 2021’de gerçekleştirdiği yatırımlarıyla sektörde doğru ve güçlü pozisyonunu korumaya devam ediyor. Kadoil, 2021 yılı hedeflerinin değerlendirildiği “Satış Gücü” toplantısını 02- 04 Ekim tarihlerinde BH Conference & Airport Hotel’de ülke genelinde hizmet veren 16 bölge müdürü ve genel merkez çalışanlarının katılımıyla gerçekleştirdi. Toplantıda 2021 yılı değerlendirilirken ve 2022 yılı hedefleri için de düğmeye basıldı.
Kadoil Yönetim Kurulu Başkan Vekili Sayın Nergiz Kadooğlu Çifçi, Yönetim Kurulu Üyeleri Sayın Ziya Gündüz ve Fettah Kadooğlu, Genel Müdür Yardımcısı Alper Karaeminoğlu’nun tam gün katılım gösterdiği toplantılara tüm birim müdürleri de kendi sorumluluklarındaki konular hakkında sunumlar gerçekleştirdi.
'Satış Gücü' toplantısında 2021 yılının pandemi gündemi ve genel analizleri göz önünde bulundurularak 2022 yılında gerçekleştirilmesi planlanan satış hedefi, istasyon yatırımları ve bayi ilişkileri ile iletişim planları üzerinde duruldu. Sektöre öncülük yapabilecek yeni projeler değerlendirilirken, bireysel başarının ekip sinerjisine dönüşmesi .
Kadoil Genel Müdür Yardımcısı Alper Karaeminoğulları’nın açılış konuşması ile başlayan toplantı Yatırım Müdürü Ozan Okan’ın 3. çeyrek değerlendirmeleri ve başarılı anlaşmaları paylaşması ile devam etti. Bölge müdürlerinin proje ve grup çalışmalarının proje sunumları ile renklenen toplantının ilk iki günü interaktif bir ortamda geçti.
Toplantıda bölge müdürlerinin genel merkez ekibi ile beş farklı gruba ayrılarak hazırlandığı atölye çalışmaları büyük ilgi gördü. Sahada aktif olan kişilerin gözünden yaratıcı çalışmaların paylaşıldığı atölye çalışmaları hayata geçirilecek yeni projelere ışık tuttu. Akaryakıt Dışı Gelirler ekibinin sunumu ile başlayan ikinci bölüm Yönetim Kurulu Üyesi Ziya Gündüz’ün sunumu ile son buldu.
Toplantının ikinci gününde Kadogaz markasının kısa sürede yakaladığı başarılar paylaşılırken yeni dönem stratejileri de değerlendirildi. Kadooğlu Holding gücünün bölge ekibi ile paylaşıldı toplantı Yönetim Kurulu Başkan Vekili Nergiz Kadooğlu Çifçi’nin son 3 ay için güncellediği strateji planını paylaşması ile son buldu.
Bu Bir Uyanış Hamlesidir
Kadoil Yönetim Kurulu Başkan Vekili Nergiz Kadooğlu Çiftçi, bölge müdürleri ile 2021 yılı sektör değerlendirmelerini paylaşırken son üç ayın bir uyanış hamlesi olacağını sözlerine ekledi. Çifçi ayrıca 2021 yılının sadece akaryakıt sektörünün değil, bütün dünyanın ezberinin bozulduğu, öngörülü olmanın çok zor olduğu bir yılı tecrübe ettiklerini söyledi. “Tam bir değişim-dönüşüm süreci geçirdik. Farkımız bürokraside kaybolmadan hızlı aksiyon alabilmek oldu. Bazı ezberler kalıcı olarak değişti. Bizde değiştik, stratejilerimizi günün koşullarına uygun hale getirdik. Bu yıl hedeflerimizi yıl ortasında gerçekleştirmiş olmamıza rağmen durmadık, daha iyisini yapma misyonu ile yolumuza devam ediyoruz.” dedi.
2021 Kadoil için Değişim Yılı
Kadoil Genel Müdür Yardımcısı Alper Karaeminoğulları gerçekleştirdiği konuşmada 2021’in Kadoil için bir değişim yılı olduğunu söyledi ve hayata geçirdiği bütün operasyonlarda mükemmeliyeti yakalama hedefinde olduklarını ifade etti. Sadece ticari araç kullanıcılarına yönelik değil, binek araç kullanıcıları için de yeni projeleri hayata geçireceklerine değindi.
2021’i Hedeflerin Üzerinde Kapatıyoruz
Yatırım hedeflerini belirlerken gözde lokasyonlar ile İl ve ilçe merkezlerindeki istasyonların göz önünde bulundurduklarının altını çizen Yatırım Müdürü Ozan Okan, yeni satış stratejilerini ülkemizin içinde bulunduğu durumu göz önünde bulundurarak gerçekleştirdiklerini belirtti. Sayın Okan, araç sürücülerinin ihtiyacı olan birçok farklı noktada tüketicilerle buluşmayı hedeflediklerini önceliklerinin şehir merkezleri ve olmadıkları iller olduğunu söyledi. Okan; 2021 yılında perakende gücümüzü ön planda tutacağımız projeleri hayata geçirdik. Hedeflerin çok üzerinde bir noktadayız dedi.
Başarı Tesadüf Değil
Toplantının ikinci gününde bölge ekibine bir sunum gerçekleştiren Kadooğlu Holding Kurumsal İletişim Koordinatörü Uyum Varol, holdingin finansal gücüne değinirken Capital, Fortune 500 gibi başarılı yayın kurumlarının hazırladığı araştırma raporlarında her yıl üst sıralarda yer alıyor olmanın gururunu yaşadıklarını ifade etti. Varol, “Bu başarının asla bir tesadüf olmadığını, Kadooğlu isminin altında binlerce çalışanın alın teri, inanç ve emeğinin bulunduğunda dikkat çekti.
Bu haber 1899 kere okunmuştur.
|
|