Haber Ekonomi


Haberler > Akaryakıt Başlıkları

Kalder'den OPET'e 3 büyük ödül birden

Güncelleme :05.06.2013

KalDer’in 2006’den beri gerçekleştirdiği Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi araştırmasında akaryakıt sektörünün yıldızı her yıl olduğu gibi bu yıl da OPET oldu. OPET, 2012 yılı müşteri memnuniyetinde Sektör Birincisi ödülünü, bu başarıyı sürdürülebilir kıldığı için Sürdürülen Başarı ödülünü, üst üste elde ettiği birincilikleri için de Üstün Başarı ödülünü kazandı. 

  OPET, Türkiye Kalite Derneği’nin (KalDer) 2012 yılı Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi (TMME) sonuçlarına göre, yoğun rekabetin yaşandığı akaryakıt sektöründe üç büyük ödüle birden layık bulundu. Üst üste 7’nci kez sektöründe müşteri memnuniyeti en yüksek

şirket unvanının sahibi olan OPET; TMME Sektör Birincisi Ödülü, TMME Sürdürülen Başarı Ödülü ve TMME Üstün Başarı Ödülü’ne layık bulundu. Swissotel Bosphorus’ta düzenlenen törende OPET Pazarlama ve İletişim Grup Müdürü Timuçin Güler; Gümüş Heykeli KalDer Yönetim Kurulu Üyesi Hakan Öker’in elinden,

Altın Heykel ve Siyah Heykeli ise KalDer Başkanı Hamdi Doğan ve KA Araştırma Başkanı Bülent Kılıçarslan’ın elinden aldı.  

 2012 yılında sektöründe müşteriler nezdinde en yüksek puanı alan OPET’e “TMME Sektör Birincisi Ödülü” olarak Gümüş Heykel verilirken, son üç yılda üst üste en yüksek puanı aldığı için “TMME Sürdürülen Başarı Ödülü” olarak da Altın Heykel verildi. OPET’in üçüncü ödülü ise ölçümlenmeye başladığı yıldan bu yana her yıl birinciliği elinde bulundurduğu için “TMME Üstün Başarı Ödülü” oldu ve bu ödülle de OPET, Siyah Heykel’i kucakladı.

 Timuçin Güler: Kusursuz hizmet anlayışımız sürecek

OPET Pazarlama ve İletişim Grup Müdürü Timuçin Güler, “Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi’nde üst üste 7. kez müşterilerini en fazla memnun eden marka olmaktan ve başarımızı kalıcı hale getirdiğimiz için tekrar ödüllendirilmekten gurur duyuyoruz” dedi ve sözlerini şöyle sürdürdü: “Sektörümüzün 20 yıllık genç bir markası olarak bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmayı hedefliyoruz. Tüketicinin ilk tercih ettiği ve en beğendiği marka olarak her alanda yükselişimizi daha yukarılara taşımak için çalışıyoruz. Sektördeki büyük oyuncular içinde tek yerli şirket olarak da ülkemize olan sorumluluğumuzu yerine getirebilmek amacıyla bizi farklı kılan bütün sosyal sorumluluk projelerimize de hız kesmeden devam edeceğiz. KalDer gibi saygın kurumların değerlendirmeleri bize daha iyiye ulaşmak için güç veriyor. Yenilikçi yaklaşımımız, ürün ve hizmetlerimizin yüksek kalitesi ve müşteri memnuniyetine verdiğimiz büyük önemle, önümüzdeki dönemde de kusursuz hizmet anlayışımızla müşterilerimizin yanında olacağız.” 

 Opet’le “Kusursuza Yolculuk”

 OPET, “Kusursuza Yolculuk” başlığı altında çağrı merkezi hizmetleri, istasyon hizmetleri ve online hizmetlerden oluşan koşulsuz müşteri memnuniyeti anlayışı ile fark yaratmaya devam ediyor. OPET Çağrı Merkezi, 444 OPET (6738) hattında 7/24 hizmet sunarak tüm çağrılar titizlikle değerlendiriliyor ve eksiksiz teknik altyapı ile tüm müşterileri için çözüm üretiyor.

 Araştırma 81 ilde, 30 marka hakkında yapıldı

 Araştırmanın sonuçlarına göre Türkiye’de 2011 yılında 76 olan akaryakıt istasyonlarından memnuniyet endeksi, 2012 yılında 1 puanlık artışla 77’ye yükseldi. Aynı oran ABD’de 2011 yılında 74 olarak Türkiye’nin 2 puan gerisinde gerçekleşmişti. OPET’in müşteri memnuniyet endeksi ise Türkiye ortalamasının 4 puan, ABD ortalamasının ise 6 puan üzerinde gerçekleşti ve 2011’deki 81 rakamını korudu.

 Türkiye Kalite Derneği (KalDer) tarafından yedi yıldır ölçümlenen Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi, 81 ilde 8 bin 34 tüketici ile bilgisayar destekli telefon anketi (CATI) yapılarak tamamlanıyor. Tüketicilerin 30 markanın ürün ve hizmetlerinden memnuniyeti sayısal olarak belirleniyor. Çalışma, müşteri beklentileri, algılanan kalite, algılanan değer ile müşteri memnuniyeti arasındaki nedensel ilişkiyi, diğer taraftan da müşteri memnuniyeti ile müşteri şikayetleri ve müşteri bağlılığı arasındaki sonuç ilişkisini gösteriyor. TMME, Müşteri Memnuniyetinin zaman içindeki eğilimlerinin izlenmesi, müşteri bağlılığı, buna bağlı olarak karlılık ve rekabet edebilirlik hakkında önemli bilgiler veriyor. 

 

Bu haber 3726 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Kâmil Koç, Dünya Şoförler Günü’nü Ankara’da kaptanlarıyla kutladı... 03.12.2025
Petlas’tan Motor Sporlarına Tam Destek!... 03.12.2025
FIAT Professional’dan Büyük Bir Adım Daha!... 02.12.2025
Shell Türkiye, Engelsiz Yaşam Vizyonuyla Hayatın Her Alanında Eşitlik ve Kapsayıcılık İçin Çalışıyor... 02.12.2025
Platinum Rent, Çözüm Ortağınız!... 02.12.2025
CDA Lojistik Üst Yönetimine Transfer... 02.12.2025
Goodyear, Avrupa genelinde kış lastiği performansında zirveye yerleşti... 02.12.2025
Allison donanımlı Isuzu Novociti Life midibüsler, Siirt yollarında fark yaratıyor... 02.12.2025
IVECO’dan Kışa Özel Bakım Fırsatı: Ücretsiz Check-Up ve Tüm Modellerde İndirim... 02.12.2025
ZF Aftermarket, Lemförder Markası ile Cam Kaldırma Krikolarını Pazara Sunuyor... 02.12.2025
Mercedes-Benz Vito Mixto modeli yeniden Türkiye’de... 02.12.2025
UND, Albayrak Grubu ve KTZ Arasında Mutabakat Zaptı İmzalandı... 02.12.2025
Rosatom Mısır'daki El Dabaa NGS’ye Ekipman Sevk Etmeye Devam Ediyor... 02.12.2025
Türkiye Pakistan'da petrol ve doğal gaz arayacak... 02.12.2025
Hizmet İhracatının Şampiyonu Yine Mars Logistics... 02.12.2025
Otomobil ve hafif ticari araç pazarı ocak-kasım döneminde yüzde 10,16 büyüdü... 02.12.2025
Elektrik santrallerine 1,4 milyar liralık kapasite mekanizması desteği... 02.12.2025
BOTAŞ, Silivri'deki tesisinde kontrollü gaz çıkışı ve yanma işlemi yapıldığını bildirdi... 02.12.2025
Yeni Citroën Ë-C3 Aircross’un “Uzun Menzil” Versiyonu Türkiye’de!... 02.12.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.