Haber Ekonomi


Haberler > Akaryakıt Başlıkları

BP’nin “Ayyıldızın Çocukları” kampanyasına TÜHİD’den “Sponsorluk İletişimi Ödülü”

Güncelleme :06.07.2013

 

 
Güncelleme :06.07.2013

 BP Türkiye’nin Londra 2012 Olimpiyatları sırasında gerçekleştirdiği ve Türk sporcularına olan desteği vurguladığı “Ayyıldızın Çocukları” kampanyası 12. Altın Pusula  Halkla İlişkiler Ödülleri Yarışması’nda spor alanında Sponsorluk İletişimi Ödülü kazandı.

BP Türkiye, Londra 2012 Olimpiyatları sırasında gerçekleştirdiği “Ayyıldızın Çocukları” kampanyası ile Türkiye Halkla İlişkiler Derneği (TÜHİD) tarafından verilen 12. Altın Pusula Halkla İlişkiler Ödülleri Yarışması’nda spor alanında Sponsorluk İletişimi Ödülü’ne layık görüldü. Haliç Kongre Merkezi’nde, 27 Haziran Perşembe günü düzenlenen gecede ödülü BP Türkiye adına BP Türkiye Akaryakıt Pazarlama Müdürü Deniz Güloğlu ve Kurumsal İletişim Koordinatörü Göksu Fırıncı Ardane aldı.

12. Altın Pusula Halkla İlişkiler ödülüyle ilgili konuşan BP Türkiye Akaryakıt Pazarlama Müdürü Deniz Güloğlu yaptığı değerlendirmede bu ödülü kazanmaktan büyük bir mutluluk duyduklarını belirterek,  “BP Türkiye olarak,  Türkiye’deki faaliyetlerimizin 100. yılını kutladığımız ve Olimpiyatların Londra’da düzenlendiği 2012 yılında, Türkiye Olimpiyat Komitesi ile Türkiye Milli Paralimpik Komitesi’ne uzun vadeli destek sağlayan anlaşmaların tarafı olmak bizim için son derece gurur ve heyecan vericiydi. Sporun toplumlara sağladığı katkıya, sporcu sayısının artmasının önemine çok inanıyoruz. Engelli sporunun gelişmesi, bu alanda farkındalık oluşması en önemli hedefimiz. Ödül alan “Ayyıldızın Çocukları” kampanyamızı da bu çerçevede gerçekleştirerek kamuoyunda bu farkındalığı ve bilinci  geliştirmeyi amaçladık. Kampanyanın sizleri etkilediği kadar, toplumu da etkilemiş ve farkındalığı arttırmış olmasından büyük gurur ve mutluluk duyuyoruz” dedi.

Türkiye’deki faaliyetlerinin 100. yılı kutlamaları çerçevesinde Türkiye Milli Olimpiyat Komitesi ve Türkiye Milli Paralimpik Komitesi’nin sponsoru olan BP Türkiye, bu kapsamda desteklediği, ülkemizi Londra 2012 Olimpiyat  ve Paralimpik Oyunları’nda temsil eden 13 milli sporcuyada destek sağlamıştı. BP Türkiye’nin “Ayyıldızın Çocukları” kampanyası, Türkiye’de Olimpiyat ruhunun yaygınlaşması, Türk sporunun gelişmesi ve engelli gençlerin spora yönelmelerine katkı sağlamayı hedefliyordu.

12. Altın Pusula Halkla İlişkiler Ödülleri’nin sahiplerini bulduğu ve özel sektör, kamu kuruluşları, sivil toplum kuruluşları ve genç iletişimcilerin projelerinin yarıştığı 12. Altın Pusula ödül töreni, kamu ve iş dünyası temsilcileri, iletişimciler ve medya mensuplarının yoğun katılımı ile gerçekleşti. 12. Altın Pusula Halkla İlişkiler Ödülleri’ne bu yıl, 16 ana kategori ve 12 alt kategoride toplam 126 proje başvurdu. Seçici Kurul’un değerlendirmeleri sonucunda  en başarılı halkla ilişkiler projelerinin ödüllendirildiği gecede ayrıca Jüri Özel Ödülü, Büyük Ödül ve UNDP Özel Ödülü de verildi.

Bu haber 4793 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Kontek Enerji 30. yılında globalleşme yolunda büyük adım atıyor... 13.01.2025
Enerjisa Dağıtım Şirketleri’nin Mobil Eğitim Tırı 2025’te Deprem Bölgesini Ziyaret Edecek... 13.01.2025
Eksim Genç Enerji Programı’na Başvurular Açıldı... 13.01.2025
Enerji verimliliği yatırımları, ekonomik ve çevresel faydalar sağlıyor... 13.01.2025
Mercedes-AMG PETRONAS F1 Takımı, adidas ile Uzun Süreli Ortaklığa İmza Attı... 13.01.2025
YASED: 2024’ün İlk 11 Ayında 9,6 Milyar Dolar Doğrudan Yatırım Geldi... 13.01.2025
Bakan Bayraktar TÜREB İstişare Toplantısı’nda sektör temsilcileri ile bir araya geldi... 13.01.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.