Haberler > Akaryakıt Başlıkları BP’nin “Ayyıldızın Çocukları” kampanyasına TÜHİD’den “Sponsorluk İletişimi Ödülü”Güncelleme :06.07.2013
Güncelleme :06.07.2013
BP Türkiye’nin Londra 2012 Olimpiyatları sırasında gerçekleştirdiği ve Türk sporcularına olan desteği vurguladığı “Ayyıldızın Çocukları” kampanyası 12. Altın Pusula Halkla İlişkiler Ödülleri Yarışması’nda spor alanında Sponsorluk İletişimi Ödülü kazandı.BP Türkiye, Londra 2012 Olimpiyatları sırasında gerçekleştirdiği “Ayyıldızın Çocukları” kampanyası ile Türkiye Halkla İlişkiler Derneği (TÜHİD) tarafından verilen 12. Altın Pusula Halkla İlişkiler Ödülleri Yarışması’nda spor alanında Sponsorluk İletişimi Ödülü’ne layık görüldü. Haliç Kongre Merkezi’nde, 27 Haziran Perşembe günü düzenlenen gecede ödülü BP Türkiye adına BP Türkiye Akaryakıt Pazarlama Müdürü Deniz Güloğlu ve Kurumsal İletişim Koordinatörü Göksu Fırıncı Ardane aldı.12. Altın Pusula Halkla İlişkiler ödülüyle ilgili konuşan BP Türkiye Akaryakıt Pazarlama Müdürü Deniz Güloğlu yaptığı değerlendirmede bu ödülü kazanmaktan büyük bir mutluluk duyduklarını belirterek, “BP Türkiye olarak, Türkiye’deki faaliyetlerimizin 100. yılını kutladığımız ve Olimpiyatların Londra’da düzenlendiği 2012 yılında, Türkiye Olimpiyat Komitesi ile Türkiye Milli Paralimpik Komitesi’ne uzun vadeli destek sağlayan anlaşmaların tarafı olmak bizim için son derece gurur ve heyecan vericiydi. Sporun toplumlara sağladığı katkıya, sporcu sayısının artmasının önemine çok inanıyoruz. Engelli sporunun gelişmesi, bu alanda farkındalık oluşması en önemli hedefimiz. Ödül alan “Ayyıldızın Çocukları” kampanyamızı da bu çerçevede gerçekleştirerek kamuoyunda bu farkındalığı ve bilinci geliştirmeyi amaçladık. Kampanyanın sizleri etkilediği kadar, toplumu da etkilemiş ve farkındalığı arttırmış olmasından büyük gurur ve mutluluk duyuyoruz” dedi.Türkiye’deki faaliyetlerinin 100. yılı kutlamaları çerçevesinde Türkiye Milli Olimpiyat Komitesi ve Türkiye Milli Paralimpik Komitesi’nin sponsoru olan BP Türkiye, bu kapsamda desteklediği, ülkemizi Londra 2012 Olimpiyat ve Paralimpik Oyunları’nda temsil eden 13 milli sporcuyada destek sağlamıştı. BP Türkiye’nin “Ayyıldızın Çocukları” kampanyası, Türkiye’de Olimpiyat ruhunun yaygınlaşması, Türk sporunun gelişmesi ve engelli gençlerin spora yönelmelerine katkı sağlamayı hedefliyordu.12. Altın Pusula Halkla İlişkiler Ödülleri’nin sahiplerini bulduğu ve özel sektör, kamu kuruluşları, sivil toplum kuruluşları ve genç iletişimcilerin projelerinin yarıştığı 12. Altın Pusula ödül töreni, kamu ve iş dünyası temsilcileri, iletişimciler ve medya mensuplarının yoğun katılımı ile gerçekleşti. 12. Altın Pusula Halkla İlişkiler Ödülleri’ne bu yıl, 16 ana kategori ve 12 alt kategoride toplam 126 proje başvurdu. Seçici Kurul’un değerlendirmeleri sonucunda en başarılı halkla ilişkiler projelerinin ödüllendirildiği gecede ayrıca Jüri Özel Ödülü, Büyük Ödül ve UNDP Özel Ödülü de verildi. |
Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ. |