Haber Ekonomi


Haberler > Elektrik Başlıkları

Uludağ Elektrik’ten Tüketici Dostu Uygulamalar

Güncelleme :08.04.2022

 Uludağ Elektrik, enerji kesintisi gibi müşterilerin mağdur olabilecekleri durumlarla karşı karşıya kalınmaması için pek çok projeyi entegre olarak yürütüyor. Şirket, müşteri segmentasyonu ve esnek ödeme planları ile müşterilerinin hayatını kolaylaştırıyor. 

Kesintisiz enerji için entegre projeler

3 milyon müşteriye hizmet veren Uludağ Elektrik, enerji kesintisi gibi müşterilerin mağdur olabilecekleri durumlarla karşı karşıya kalmaması için pek çok projeyi birlikte yürütüyor. Şirket müşteri segmentasyonuyla, müşterilerini ödeme alışkanlıklarına göre bir puanlamaya tabi tutuyor. Bu puanlamaya göre zamanında ödeme performansı yüksek olan müşterilere ilk fatura ödenmese dahi enerji kesintisi uygulanmıyor. Bu uygulama sayesinde müşterilerin yüzde 94’ünün ilk ay faturasını ödemese dahi enerjileri kesintiye uğramıyor. 

Fatura son ödeme tarihini müşteriler belirleyebiliyor

Diğer bir müşteri memnuniyeti projesi olan Esnek Fatura ile de mevzuat müşteriler lehine pozitif bir şekilde esnetiliyor. Bu uygulama sayesinde tüketiciler fatura son ödeme tarihlerini kendileri belirleyerek, istediği tarihte ödeme yapabilme imkanı elde ediyor. Kişiye özel ödeme tarihi belirleme özelliğiyle mesken müşterileri kendileri için en ideal dönemi seçerek, fatura ödemelerini yapabiliyor. Mevzuata göre verilen 10 günlük ödeme süresinin memur, emekli ve diğer ücretli çalışanların maaş ödeme tarihi ile uyuşmamasından yola çıkan uygulama gecikme zammı, elektriğin kesilmesi gibi sıkıntıları ortadan kaldırıyor. Uygulamanın sunduğu diğer bir avantaj ise tüm müşterilerin, faturalarının oluşmasını istedikleri alt limit tutarını da belirleyebilmesi. Bu özellik ile de müşterilerin kendi belirledikleri tutara kadar faturaları oluşmuyor ve küçük faturalar sebebiyle oluşan sıkıntılar yaşanmıyor. 

Uludağ Elektrik, bu uygulamaların yanı sıra müşterilerine kredi kartsız olarak ödemelerini 4 aya kadar taksitlendirebilme imkanı da sağlıyor. Taksit uygulaması kapsamında bugüne kadar 69 milyon TL tutarındaki 58 bin adet faturanın yapılandırılmasına destek olundu. Müşterilerine fiziki olarak en yakın lokasyonlarda hizmet vermek için gerekli yatırımları yapan şirket, zaman tasarrufu sağlatacak uygulamalarıyla da tüm işlemlerin çok kısa sürelerde yapılmasına olanak sağlıyor. Şirket, 7 gün 24 saat hizmet veren online işlem merkezi ile müşterilerinin elektrik işlemlerinin dakikalar içinde tamamlanmasına olanak tanıyor. Teknolojiyi sosyal anlamda dezavantajlı gruplara elektrik hizmetine ulaşmada kolaylık sağlamak için kullanan şirketin işaret dili görüşme hattı üzerinden işitme ve konuşma engelli müşteriler, elektrikle ilgili işlemlerini görüntülü şekilde gerçekleştirebiliyor. 

Bu haber 1962 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Elektrikli araç şarj soket sayısı mayısta yüzde 4 arttı... 01.07.2025
Osmangazi Köprüsü 9 yılda 108 milyar liralık tasarruf sağladı... 01.07.2025
TP Petrol Dağıtım A.Ş.'den Yönetimsel Değişiklik Açıklaması... 01.07.2025
Atlas Copco, elektrikli araç batarya montajında zorluklara karşı dozajlama çözümleri sunuyor... 01.07.2025
Binalarda enerji verimliliğinde yeni dönem başladı... 01.07.2025
TotalEnergies İstasyonları ve Akbank’tan chip-para kampanyası... 01.07.2025
Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye, Türkiye’nin en çok ihracat yapan 2’inci şirketi oldu... 01.07.2025
Madencilik, Çevre ve Tarım Arasında Siyaset Üstü Bir Denge Arayışı... 01.07.2025
CALL Energy ile hedef 1.000 MW’lık yatırım... 01.07.2025
GÜRİŞ Holding Son İki Yılda 674 Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projesine İmza Attı... 01.07.2025
Shell Filo Çözümleri’nden Türkiye’de Bir İlk: Shell Filo Yıkama Kartı... 01.07.2025
ATSO ve CK Enerji Akdeniz Elektrik’ten, Antalya’nın enerjisi için stratejik buluşma... 01.07.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.