Haber Ekonomi


Haberler > Elektrik Başlıkları

Sepaş Enerji’de online randevu dönemi başladı

Güncelleme :13.04.2022

 Sepaş Enerji Müşteri Hizmetleri Merkezlerinde online randevu ile sıra beklemeden hizmet alma dönemi başladı. Aboneler Sepaş Cebinde mobil uygulaması, çağrı merkezi veya Sepaş Enerji web sitesinden kolayca online randevu alabilecekler.

Sepaş Enerji, abonelik işlemlerini kolaylaştıran yeni bir uygulamayı daha hayata geçirdi. Yaklaşık 4 milyon kişiye elektrik tedarik hizmeti sunan Sepaş Enerji, müşterileri memnuniyeti ve hizmet kalitesini yükseltmek için bölgesindeki tüm Müşteri Hizmetleri Merkezlerini kapsayacak şekilde online randevu imkânı getirdi. 

Yoğun bölgelerde hizmet çıtasını yükseltecek

Müşteri deneyimini iyileştirme çalışmalarına tüm hızıyla devam eden Sepaş Enerji, Kocaeli, Sakarya, Bolu ve Düzce’deki 26 adet Müşteri Hizmetleri Merkezinin tamamında, yoğunluk durumlarına göre açık olacak online randevu seçeneği ile daha kolay ve hızlı hizmet sunacak. Online randevu sistemine geçişle birlikte günlük işlem sayısının fazla ve nüfusun yoğun olduğu lokasyonlarda, Sepaş Enerji müşterilerinin aldığı hizmetin çıtasını yükseltmesi hedefleniyor.

Sepaş Enerji müşterileri abonelikleriyle ilgili tüm işlemleri için Sepaş Cebinde mobil uygulaması, 444 5 186 telefon numaralı çağrı merkezi veya www.sepas.com.tr web sitesini aracılığıyla randevu oluşturabilecek. Ayrıca oluşturulan randevularla ilgili düzenlemeler de kolayca yapılabilecek. 

Abonelik işlemleri evden çıkmadan yapılabiliyor

Sepaş Enerji müşterileri, online randevu imkanının yanı sıra abonelikleriyle ilgili tüm işlemlerini fiziksel olarak müşteri hizmetleri merkezlerini ziyaret etmeden de dijital kanallar aracılığıyla gerçekleştirebiliyor. Sepaş Enerji’den hizmet alan her iki müşterisinden biri web sitesinde bulunan online işlemler menüsü, Sepaş Cebinde mobil uygulaması, çağrı merkezi veya e-Devlet platformunu kullanarak günün her saati abonelik işlemlerini hızlı ve kolay bir şekilde gerçekleştirebiliyor. Şirketin teknolojik altyapı yatırımları konusundaki istikrarlı çalışmaları sayesinde 2021’deki dijital müşteri oranı yüzde 52 olarak ölçüldü.

Bu haber 2548 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Elektrikli araç şarj soket sayısı mayısta yüzde 4 arttı... 01.07.2025
Osmangazi Köprüsü 9 yılda 108 milyar liralık tasarruf sağladı... 01.07.2025
TP Petrol Dağıtım A.Ş.'den Yönetimsel Değişiklik Açıklaması... 01.07.2025
Atlas Copco, elektrikli araç batarya montajında zorluklara karşı dozajlama çözümleri sunuyor... 01.07.2025
Binalarda enerji verimliliğinde yeni dönem başladı... 01.07.2025
TotalEnergies İstasyonları ve Akbank’tan chip-para kampanyası... 01.07.2025
Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye, Türkiye’nin en çok ihracat yapan 2’inci şirketi oldu... 01.07.2025
Madencilik, Çevre ve Tarım Arasında Siyaset Üstü Bir Denge Arayışı... 01.07.2025
CALL Energy ile hedef 1.000 MW’lık yatırım... 01.07.2025
GÜRİŞ Holding Son İki Yılda 674 Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projesine İmza Attı... 01.07.2025
Shell Filo Çözümleri’nden Türkiye’de Bir İlk: Shell Filo Yıkama Kartı... 01.07.2025
ATSO ve CK Enerji Akdeniz Elektrik’ten, Antalya’nın enerjisi için stratejik buluşma... 01.07.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.