Haber Ekonomi


Haberler > Elektrik Başlıkları

Enerjisa Enerji, 222 milyon dolarlık marka değeri ile Türkiye’nin en değerli 21. Markası oldu

Güncelleme :09.06.2022

 Elektrik dağıtım ve perakende satış sektöründe Türkiye'nin lider şirketi Enerjisa Enerji, her yıl güçlü markaların listelendiği dünyanın önde gelen bağımsız marka değerleme danışmanlık şirketi olan Brand Finance listesine geçtiğimiz seneye göre 9 sıra yükselerek Türkiye’nin en değerli 21. Markası oldu. Enerjisa Enerji’nin marka notu marka notu A+ olarak belirlenirken marka değeri ise 222 milyon dolara yükseldi.

 Sabancı Holding ve E.ON ortaklığında faaliyet gösteren elektrik dağıtım ve satış sektörünün lider oyuncusu Enerjisa Enerji, dünyanın önde gelen bağımsız marka değerlendirme danışmanlık şirketi Brand Finance’in her yıl yayınladığı En Değerli Markalar Turkey 100 listesinde geçtiğimiz seneye göre dokuz sıra birden yükselerek büyük bir atılımla yirmi birinci sıraya yükseldi. Geçtiğimiz yıla oranla sıralamada büyük bir sıçrama gösteren Enerjisa Enerji, marka değerini de 181 milyon USD’dan 222 USD’a yükseldi. Enerji sektöründe ilk 100 içinde yer alan tek marka olan Enerjisa Enerji’nin marka notu ise  A+’a yükseldi.  Enerjisa aynı zamanda bu yıl ilk 10 içerisinde güçlerini artıran 5 şirketten biri oldu.

 Teknoloji ve sürdürülebilirlik temelli bir strateji ile ilerliyoruz

 Brand Finance listesinde büyük bir yükseliş kaydetmekten  gurur duyduğunu belirten Enerjisa Enerjisa CEO’su Murat Pınar ise “Brand Finance listesinde bu yıl büyük bir atılım gerçekleştirerek 30. Sıradan 21. Sıraya yükseldik. Bu sonuç müşterilerimizin ve paydaşlarımızın bize duyduğu güven ve gerçekleştirdiğimiz yatırımların piyasalar nezdinde olumlu karşılanmasının bir sonucudur. Enerjisa Enerji olarak ülkemizin büyüme potansiyeli yüksek olan elektrik dağıtım ve satış sektöründe teknoloji ve sürdürülebilirlik merkezli bir strateji değer üreterek ilerliyoruz. Daha yeşil ve akıllı bir gelecek için sürekli olarak kendimizi geliştirmeye adayarak yaşadığımız çevreye ve topluma fayda sağlarken ve müşterilerimizin hayatını kolaylaştıracak ürünler geliştirmeye ve yatırımlarımızı hayata geçirmeye devam edeceğiz” dedi.

 Her yıl en büyük 5000 marka sıralaması yaparak ülke ve sektör bazında yaklaşık 100 rapor yayınlayan Brand Finance, en başarılı markalar listesini oluştururken markaların güçlerini arttırması için gerekli yatırımları yapması, paydaşlar nezdinde olumlu ve talebi tetikleyici algı oluşturması ve oluşan algıyı finansal sonuçlara yansıtma başarısı göstermesi kıstaslarını gözetiyor.

Bu haber 1339 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Elektrikli araç şarj soket sayısı mayısta yüzde 4 arttı... 01.07.2025
Osmangazi Köprüsü 9 yılda 108 milyar liralık tasarruf sağladı... 01.07.2025
TP Petrol Dağıtım A.Ş.'den Yönetimsel Değişiklik Açıklaması... 01.07.2025
Atlas Copco, elektrikli araç batarya montajında zorluklara karşı dozajlama çözümleri sunuyor... 01.07.2025
Binalarda enerji verimliliğinde yeni dönem başladı... 01.07.2025
TotalEnergies İstasyonları ve Akbank’tan chip-para kampanyası... 01.07.2025
Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye, Türkiye’nin en çok ihracat yapan 2’inci şirketi oldu... 01.07.2025
Madencilik, Çevre ve Tarım Arasında Siyaset Üstü Bir Denge Arayışı... 01.07.2025
CALL Energy ile hedef 1.000 MW’lık yatırım... 01.07.2025
GÜRİŞ Holding Son İki Yılda 674 Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projesine İmza Attı... 01.07.2025
Shell Filo Çözümleri’nden Türkiye’de Bir İlk: Shell Filo Yıkama Kartı... 01.07.2025
ATSO ve CK Enerji Akdeniz Elektrik’ten, Antalya’nın enerjisi için stratejik buluşma... 01.07.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.