Haber Ekonomi


Haberler > Elektrik Başlıkları

OEDAŞ Çözüm Merkezi’nin hedefi tüketiciye 15 saniyede yanıt vermek

Güncelleme :21.07.2022

 Hayatına dokunduğu 3 milyon kişiye kesintisiz, kaliteli ve sürdürülebilir hizmet vermek amacıyla faaliyetlerini sürdüren Osmangazi Elektrik Dağıtım AŞ (OEDAŞ), “ALO 186 OEDAŞ Çözüm Merkezi”ndeki iyileştirmelerine de aralıksız devam ediyor.

Geçtiğimiz yıl 1,7 milyon kişiyle iletişime geçilen merkezde, müşteri temsilcisine bağlanma süresini 20 saniyeye kadar düşürdüklerini söyleyen OEDAŞ Direktörü Muzaffer Yalçın, bu süreyi 15 saniye civarına çekmek için insan kaynağına ve teknolojik altyapıya yatırım yapmayı sürdürdüklerini dile getirdi.

Afyonkarahisar, Bilecik, Eskişehir, Kütahya ve Uşak illerinin elektrik dağıtım hizmetini sağlayan Osmangazi Elektrik Dağıtım Anonim Şirketi (OEDAŞ), kesintisiz enerji arzının yanı sıra kesintisiz iletişim için de çalışmalarına aralıksız devam ediyor. 1,8 milyon abone ile yaklaşık 3 milyon kişinin hayatına dokunan şirket, 7 gün 24 saat hizmet verdiği “ALO 186 OEDAŞ Çözüm Merkezi” aracılığıyla geçen yıl 1,7 milyon kişiyle görüşüp, taleplerini karşıladı. OEDAŞ Çözüm Merkezi ile müşteri memnuniyetini ve hizmet kalitesini artıran şirket, bu çalışmalarına yeni reklam filminde de yer verdi. OEDAŞ’ın beş ilde yılda 6,33 MİLYAR KWh enerji dağıtımı gerçekleştirdiğinin vurgulandığı filmde, merkezin çözüm odaklı, hızlı ve kullanım kolaylığı sunan yaklaşımına dikkat çekildi.

“Enerjimizi ulaştırdığımız herkesin konforu için çalışıyoruz”

OEDAŞ Çözüm Merkezi’ndeki çalışmalar hakkında bilgi veren OEDAŞ Direktörü Muzaffer Yalçın, “Müşterilerimize kesintisiz, kaliteli ve sürdürülebilir hizmet verme hedefiyle merkezimizdeki parametreleri sürekli olarak takip ediyor, yaptığımız iyileştirmelerle hizmet kalitemizi ve hızımızı her geçen gün artırıyoruz. Bu çerçevede 20 saniyeye kadar düşürdüğümüz müşteri temsilcisine bağlanma süresini 15 saniye civarına çekmeyi hedefliyoruz. İnsan kaynağımıza ve teknolojik altyapımıza yönelik yatırımlarımız sayesinde bu hedefe de kısa sürede ulaşacağımıza inanıyoruz. OEDAŞ Çözüm Merkezi’nde görev alan 203 çalışma arkadaşımızla birlikte, enerjimizi ulaştırdığımız herkesin konforu için çalışmaya devam edeceğiz” dedi.

Bu haber 1454 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Elektrikli araç şarj soket sayısı mayısta yüzde 4 arttı... 01.07.2025
Osmangazi Köprüsü 9 yılda 108 milyar liralık tasarruf sağladı... 01.07.2025
TP Petrol Dağıtım A.Ş.'den Yönetimsel Değişiklik Açıklaması... 01.07.2025
Atlas Copco, elektrikli araç batarya montajında zorluklara karşı dozajlama çözümleri sunuyor... 01.07.2025
Binalarda enerji verimliliğinde yeni dönem başladı... 01.07.2025
TotalEnergies İstasyonları ve Akbank’tan chip-para kampanyası... 01.07.2025
Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye, Türkiye’nin en çok ihracat yapan 2’inci şirketi oldu... 01.07.2025
Madencilik, Çevre ve Tarım Arasında Siyaset Üstü Bir Denge Arayışı... 01.07.2025
CALL Energy ile hedef 1.000 MW’lık yatırım... 01.07.2025
GÜRİŞ Holding Son İki Yılda 674 Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projesine İmza Attı... 01.07.2025
Shell Filo Çözümleri’nden Türkiye’de Bir İlk: Shell Filo Yıkama Kartı... 01.07.2025
ATSO ve CK Enerji Akdeniz Elektrik’ten, Antalya’nın enerjisi için stratejik buluşma... 01.07.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.