Haber Ekonomi


Haberler > Elektrik Başlıkları

Uludağ Elektrik Online İşlem Merkezinin Enerjisi Yenilendi

Güncelleme :13.09.2022

 Bursa, Balıkesir, Çanakkale ve Yalova’da 5 milyon kişiye hizmet veren Uludağ Elektrik’in online işlem merkezi kullanıcı dostu yüzüyle müşterilerle buluştu. Şirketin kolay erişilebilir bu hizmet kanalından elektrik aboneliğiyle ilgili tüm işlemler yapılabiliyor. 

Müşterilerine diledikleri yerden işlem yapma olanağı sunan Uludağ Elektrik, hizmet kanallarını çeşitlendirmeye ve güncellemeye devam ediyor. Şirket, kullanıcı alışkanlıklarını yakından takip ederek, müşterilerinin hayatını kolaylaştırmak adına online işlem merkezini yeniledi. “Elektrik aboneliğinin kolay yolu” mottosuyla yola çıkan Uludağ Elektrik online işlem merkezinde, müşterilere tüm işlemlerini gerçekleştirebilme olanağı ve kullanıcı dostu bir deneyim sunuluyor. Ayrıca online işlem merkezinin güncel yapısında birçok işlem dakikalarla ölçülebilecek sürelere indirilerek, ciddi bir zaman tasarrufu sağlanıyor.

3 dakikada abonelik

Enerjisi yenilenen online işlem merkezinde kullanıcılar, işlem merkezlerinden yapılan tüm işlemleri zaman ve mekan sınırı olmadan saniyeler içerisinde yapabiliyor. Müşteriler, abonelik başlatma ve sonlandırma, fatura ödeme ve taksitlendirme gibi tüm işlemlerini bu kanal üzerinden yapabiliyor. Aboneliklerini 3 dakika içerisinde tamamlayıp, hızlıca işlemlerini gerçekleştirebiliyorlar. Ayrıca fatura oluşturma seçeneği ile tüketim endekslerini girip, faturalarını ödeyebilecekleri gibi tüketim grafiği görüntüleme seçeneğinden önceki aylara ve yıllara dönük elektrik tüketimlerini inceleyebiliyorlar. Bilgilerini online işlem merkezi üzerinden güncelleyebilen kullanıcılar, güvence bedeli işlemlerini de bu kanaldan yürütebiliyorlar. 

Uludağ Elektrik müşterileri, 7 gün 24 saat işlem yapabiliyor

Tüm bu kolaylıklardan yararlanabilmek için web tarayıcısı üzerinden uludagelektrik.com.tr linkinden online işlem merkezine gitmek gerekiyor. Müşteriler, kimlik ve abonelik bilgileriyle tüm işlemlerini online işlem merkezinden 7 gün 24 saat hızlı ve doğru bir şekilde yapabiliyor. 

Şirket, abonelik işlemlerinin yüzde 25’ini online kanallardan yapmayı hedefliyor

Tüm işlemleri dijitalden yapma olanağı sunan şirket, gerçekleştirilen abonelik işlemlerinin  yüzde 25’ini online kanallardan yapmayı hedefliyor. Geçtiğimiz aylarda sürdürülebilirlik temelli yaklaşımını daha da güçlendirecek bir kurumsal kimlik dönüşümü gerçekleştiren Uludağ Elektrik, online işlem merkezinin yanı sıra; e-Devlet, işaret dili görüşme hattı ve 444 6 646 numaralı çağrı merkezi ile de pratik çözümler sunuyor.  

Bu haber 1195 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Elektrikli araç şarj soket sayısı mayısta yüzde 4 arttı... 01.07.2025
Osmangazi Köprüsü 9 yılda 108 milyar liralık tasarruf sağladı... 01.07.2025
TP Petrol Dağıtım A.Ş.'den Yönetimsel Değişiklik Açıklaması... 01.07.2025
Atlas Copco, elektrikli araç batarya montajında zorluklara karşı dozajlama çözümleri sunuyor... 01.07.2025
Binalarda enerji verimliliğinde yeni dönem başladı... 01.07.2025
TotalEnergies İstasyonları ve Akbank’tan chip-para kampanyası... 01.07.2025
Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye, Türkiye’nin en çok ihracat yapan 2’inci şirketi oldu... 01.07.2025
Madencilik, Çevre ve Tarım Arasında Siyaset Üstü Bir Denge Arayışı... 01.07.2025
CALL Energy ile hedef 1.000 MW’lık yatırım... 01.07.2025
GÜRİŞ Holding Son İki Yılda 674 Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projesine İmza Attı... 01.07.2025
Shell Filo Çözümleri’nden Türkiye’de Bir İlk: Shell Filo Yıkama Kartı... 01.07.2025
ATSO ve CK Enerji Akdeniz Elektrik’ten, Antalya’nın enerjisi için stratejik buluşma... 01.07.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.