Haber Ekonomi


Haberler > Ticari Araçlar Başlıkları

Mercedes-Benz Türk, Koza Merkezi bünyesindeki yenilikçi ve sürdürülebilir fikirlerini İnovasyon Kampı’nda tanıttı

Güncelleme :11.10.2022

 2017 yılında Koza Merkezi’ni kuran Mercedes-Benz Türk, yenilikçi ve sürdürülebilir fikirlerin hayata geçmesine ev sahipliği yapıyor.

Koza Merkezi’nin 3D’sini “Değişim”, “Dönüşüm” ve “Doğa Dostu Teknolojiler” olarak tanımlayan şirket, her yıl binlerce çalışanın dahil olduğu “Fikir Haftaları” etkinliği düzenliyor.

Her sene ortalama 50 fikir sahibinin başvurduğu Koza Merkezi’nde, bu yıl da çalışanların oylarıyla en yüksek puanı alan fikirlerin sahipleri İnovasyon Kampı’nda bir araya gelerek projelerini tanıttı.

Mercedes-Benz Türk 2.El Otobüs & Kamyon Satış Direktörü & Mercedes-Benz Koza Merkezi Direktörü Didem Daphne Özensel, “Koza Merkezi’nde her yıl binlerce çalışanımızın dahil olduğu Fikir Haftaları etkinliğini düzenliyoruz. Böylece, yenilikçilik, sürdürülebilirlik ve dijitalleşme konularında çeşitli çalışmaları hayata geçiriyoruz” dedi.

Mercedes-Benz Türk’ün dünyada hızla değişen dinamiklere uyum sağlamak ve aynı zamanda şirket içi girişimcilik ruhunu yaşatmak hedefiyle hayata geçirdiği Koza Merkezi, hiyerarşiden bağımsız, yenilikçi ve sürdürülebilir fikirlerin hayata geçmesine ev sahipliği yapıyor. 2017 yılında kurulan merkezdeki gönüllü ekip, şirketteki rol ve sorumluluklarının yanı sıra söz konusu girişimi geliştirmek ve daha ileriye taşımak için de çalışmalar yürütüyor.

Koza Merkezi’nin 3D’sini “Değişim”, “Dönüşüm” ve “Doğa Dostu Teknolojiler” olarak tanımlayan şirket, her yıl binlerce çalışanın dahil olduğu “Fikir Haftaları” etkinliği de düzenliyor. Bu yıl düzenlenen Fikir Haftaları’nda 1000’in üzerinde çalışan paylaşılan fikirlere geri bildirimleri ile yönlendirme sağlayarak katkıda bulundu. 

Yenilikçi Fikir Haftaları’nda ana konu başlıkları belirleniyor

Hem şirkete hem topluma ekonomik kalkınmada fayda sağlayacak, toplumun sosyal gelişimini destekleyerek insana dokunacak ve çevreci yaklaşımlarla doğayı koruyacak fikirler için her yıl kapılarını dönüşüm yaratmak isteyen çalışanlara açan Koza Merkezi’nde, Yenilikçi Fikir Haftaları’nda ana konu başlıkları belirleniyor. Şirketin her departmanından çalışanlar, bu ana başlıklar doğrultusunda fikirleri ile başvurarak sürece dâhil oluyorlar. Ardından fikir sahipleri, şirketin direktörleri ile “Asansör Konuşmaları” ve “İnovasyon Kampları”na katılıyorlar. Bir senelik maratonda gönüllü ekipler, sundukları fikirleri mentorları ve sponsorlarının da desteğiyle hayata geçirme olanağı buluyorlar. 

Mercedes-Benz Türk 2.El Otobüs & Kamyon Satış Direktörü & Mercedes-Benz Koza Merkezi Direktörü Didem Daphne Özensel, “Şirket olarak yenilenme, sorgulama ve geliştirmenin çok önemli olduğuna inanıyoruz. Şirketimize ve topluma kattığımız değerlerin temelinde yenilik, kalıcı değer yaratma ve bu değerin sürdürülebilir olması yatıyor. Dünyadaki hızla değişen dinamiklere uyum sağlamak ve aynı zamanda şirket içi girişimcilik ruhunu yaşatmak amacıyla bir dönüşüm yolculuğuna girdiğimiz bir süreçte; Mercedes-Benz Türk bünyesinde kültürel değişimi yaratmak amacıyla gönüllü bir ekiple Koza Merkezi’mizi kurduk. 2017 yılından bugüne kadar istisnasız her çalışanımıza bir noktada dokunmuş merkezimiz, her yıl hiyerarşiden bağımsız yenilikçi ve sürdürülebilir fikirlerin hayata geçmesine ev sahipliği yapıyor. Sürdürülebilirlik vizyonumuza doğru ilerlerken, bizi bu yolda destekleyen en önemli kurum içi oluşumlarımızdan biri olan Koza Merkezi’nde her yıl binlerce çalışanımızın dahil olduğu Fikir Haftaları gerçekleştiriyor; yenilikçilik, sürdürülebilirlik ve dijitalleşme konularında çeşitli çalışmaları hayata geçiriyoruz” dedi.

Bu haber 924 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Zorlu Holding’ten açıklama... 02.03.2025
2024 yılını güçlü bir performansla kapatan Naturelgaz, temettü kararını açıkladı ... 01.03.2025
Petrol Ofisi, “İste Olsun” mottosunda bayileri ile Antalya’da bir araya geldi ... 01.03.2025
AB, elektrikli araç talebini artırmak için harekete geçiyor... 01.03.2025
ODAŞ, DEİK Webinar’ında Özbekistan yatırımını anlattı... 28.02.2025
2024’ün Hızlı Büyüyen Markası Aytemiz, Bayileriyle Bir Araya Gelerek “Güçlü Gelecek, Birlikte Gelecek” Dedi ... 28.02.2025
TORA olarak, tüm Türkiye'de Ulusal Taşıt Tanıma Sistemi (UTTS) montajlarımıza devam ediyoruz!... 28.02.2025
Karsan İtalya’nın Campania Bölgesinde Toplu Ulaşımı Elektriklendirecek!... 28.02.2025
Ford Türkiye’den Sıra Dışı Ford Evreninde Sıra Dışı Bir Etkinlik... 28.02.2025
Türkiye’nin Elektrikli Araç Fuarı “Go Green Türkiye” Mayıs’ta Kapılarını Açıyor! ... 28.02.2025
En Yakıt Seyahat Özgürlüğünü İstanbul-İzmir Otoyolu'na Taşıdı... 28.02.2025
Volvo Trucks, Sürdürülebilirliği Bir Yaşam Biçimi Olarak Değerlendiriyor!... 28.02.2025
Shell, Madeni Yağlar Stratejilerini Türkiye’deki Distribütörleriyle Paylaştı... 28.02.2025
Türkiye'nin petrol ithalatı geçen yıl aralıkta yüzde 3,4 azaldı... 28.02.2025
LPG ithalatı geçen yıl aralıkta yıllık bazda yüzde 29,9 azaldı... 28.02.2025
Doğal gazda mart tarifesinde değişikliğe gidilmedi... 28.02.2025
ZF’den otobüs ve raylı sistemler için yenilikçi çözümler... 28.02.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.