Haber Ekonomi


Haberler > Elektrik Başlıkları

Uludağ Elektrik’te Ekimin Rengi Pembe

Güncelleme :20.10.2022

 Uludağ Elektrik, meme kanserine dikkat çekmek amacıyla hayata geçirdiği Pembe Fatura uygulamasını bu yıl da sürdürüyor. Ekim ayının “Meme Kanseri Farkındalık Ayı” olarak anılması sebebi ile bu hastalığa dikkat çekmeyi amaçlayan şirket, faturalarını pembe renkte tasarlayarak müşterilerine ulaştırıyor ve meme kanserine yönelik farkındalık oluşturmaya çalışıyor.

Sağlık, çevre ve sosyal alanlardaki ihtiyaçlar doğrultusunda toplumda bilinç oluşturmayı amaçlayan Uludağ Elektrik, meme kanserine dikkat çeken Pembe Fatura projesini 2019 yılından bu yana devam ettiriyor. Şirket, hizmet verdiği tüm müşterilerine erken tanının önemine dikkat çeken mesajın yer aldığı pembe faturaları gönderiyor. “Korkma, farkında ol! Düzenli kontrol ve mamografi sizi meme kanserinden korur” mesajlı pembe faturaları müşterilerine ulaştıran Uludağ Elektrik, bu çalışması ile dünyada en sık görülen kanser türü olan meme kanserine yönelik farkındalık oluşturuyor.

 ‘Erken teşhisin önemine dikkat çekmek istedik’

Projenin çok önemli ve değerli olduğunu vurgulayan Uludağ Elektrik Genel Müdürü Ali Erman Aytac, ‘Meme kanseri, dünyada en çok görülen kanser türü. Bu anlamda kadınların hayatında büyük bir risk teşkil eden meme kanseri için Uludağ Elektrik olarak 2019 yılında hayata geçirdiğimiz Pembe Fatura projemiz, bizim için çok değerli. Elektrik faturalarının vatandaşlarımız tarafından titizlikle takip edilen ve incelenen bir evrak olması sebebiyle bu platformda yer verilen açıklama ve mesajlar da yoğun bir şekilde okunuyor. Her yıl Meme Kanseri Farkındalık Ayında yürüttüğümüz projemiz ile bu kanser türüne yönelik bilinçlendirmeye bir katkı da biz sağlamayı amaçlıyoruz. 3 milyon müşterimize “Korkma, farkında ol! Düzenli kontrol ve mamografi sizi meme kanserinden korur” mesajının yer aldığı pembe faturalarımızı ileterek, bu sağlık sorununa karşı farkındalık oluşturmayı amaçlıyoruz. İşlem merkezlerimizde çalışanlarımız pembe kurdele takarak da konuya dikkat çekmeyi amaçlıyor. Yine kurum içerisinde kadın çalışanlarımıza yönelik beslenmenin kanser üzerindeki etkisi ve kendi kendine muayenenin önemini vurgulayan eğitimler düzenledik. Web sitemiz ve sosyal medya hesaplarımız gibi dijital mecralarda logomuzu pembe renkte tasarlayarak, binamızın aydınlatmasını da pembe renge çevirerek, tüm platformlarımızda meme kanserine dikkat çekiyoruz. Yüzde elliden daha fazla kadın çalışan oranına sahip bir şirket olarak, kadınların daha sağlıklı bir geleceğe sahip olmaları için bir farkındalık ışığı yakmaya çalışıyoruz’ dedi.

Bu haber 1816 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Elektrikli araç şarj soket sayısı mayısta yüzde 4 arttı... 01.07.2025
Osmangazi Köprüsü 9 yılda 108 milyar liralık tasarruf sağladı... 01.07.2025
TP Petrol Dağıtım A.Ş.'den Yönetimsel Değişiklik Açıklaması... 01.07.2025
Atlas Copco, elektrikli araç batarya montajında zorluklara karşı dozajlama çözümleri sunuyor... 01.07.2025
Binalarda enerji verimliliğinde yeni dönem başladı... 01.07.2025
TotalEnergies İstasyonları ve Akbank’tan chip-para kampanyası... 01.07.2025
Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye, Türkiye’nin en çok ihracat yapan 2’inci şirketi oldu... 01.07.2025
Madencilik, Çevre ve Tarım Arasında Siyaset Üstü Bir Denge Arayışı... 01.07.2025
CALL Energy ile hedef 1.000 MW’lık yatırım... 01.07.2025
GÜRİŞ Holding Son İki Yılda 674 Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projesine İmza Attı... 01.07.2025
Shell Filo Çözümleri’nden Türkiye’de Bir İlk: Shell Filo Yıkama Kartı... 01.07.2025
ATSO ve CK Enerji Akdeniz Elektrik’ten, Antalya’nın enerjisi için stratejik buluşma... 01.07.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.