Haber Ekonomi


Haberler > Ticari Araçlar Başlıkları

Anadolu Isuzu’ya Yılın Müşteri Markası Ödülü

Güncelleme :27.10.2022

 Anadolu Isuzu, ALFA Awards 2022 Ödülleri Ticari Otomotiv kategorisinde “Yılın Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Markası” seçildi.

 Türkiye’nin ticari araç markası Anadolu Isuzu, bu sene sekizincisi gerçekleştirilen ve müşteri deneyimi yönetimindeki başarısıyla sürdürülebilir bir ilişki kuran markaların belirlendiği ALFA Awards 2022 Ödülleri Ticari Otomotiv kategorisinde “Yılın Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Markası” seçildi.

 Deneyim tasarımı alanında Türkiye’de verilen en önemli ödül olarak kabul edilen ALFA Awards’un kazananları, XCO’22 Deneyim Tasarımı ve Yönetim Zirvesi’nin ardından gerçekleştirilen törenle sahiplerini buldu. Marketing Türkiye tarafından gerçekleştirilen ALFA Awards’ta 60’a yakın kategoride aldıkları ALFA puanlarıyla en iyi müşteri deneyimini yaşatan markalar “Customer Brand” olarak ödüllendirildi.

 Anadolu Isuzu Genel Müdürü Tuğrul Arıkan, konuyla ilgili açıklamasında şunları söyledi: “Anadolu Isuzu olarak faaliyetlerimizi müşterilerimize, topluma, ürünlerimizle sunulan hizmetlerden yararlananlara ve diğer tüm paydaşlarımıza sürdürülebilir değer katma hedefiyle sürdürüyor, her zaman en iyi deneyimi ve en yüksek müşteri memnuniyetini sağlamak için çalışıyoruz. Bu açıdan, dünyanın dört bir yanında söz konusu deneyimi yaşayan müşterilerimizin memnuniyetini ifade etmesi bizim açımızdan kuşkusuz en büyük ödül. Bunun için ortaya koyduğumuz kararlılık ve çabanın kamuoyunun görüşünü ortaya koyan bağımsız araştırmalarla bir kez daha teyit edildiğini görmek bizleri gururlandırıyor. Bu vesileyle başarımızı mümkün kılan ve ortak olan tüm çalışanlarımıza, iş ortaklarımıza, bayilerimize ve müşterilerimize teşekkür ediyorum.”

 Kazananlar nasıl belirleniyor? 

Yılın “Customer Brand”lerini ödüllendiren ALFA Awards’da kazananlar uluslararası standartlarla oluşturulan özgün bir metadoloji belirleniyor. Endekse temel oluşturan kapsamlı araştırmada ±2,75 hata paylı, rastlantısal olarak belirlenen Türkiye temsili 12 ilde 1200 kişiyle yüz yüze görüşülüyor. “Müşterilerin arzu boyutu”, “Markayı deneyimleme istekleri”, “İletişim boyutu”, “İlişki boyutu” ile “Markanın tüketici nezdinde bilinirliği” gibi parametrelerin yer aldığı araştırma 50’nin üstünde kategoride gerçekleştiriliyor.

Bu haber 1520 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Mercedes-Benz Türk, Dünya Şoförler Günü’nü Kutladı!... 11.12.2024
TPAO personel yönetmeliğinde değişikliğe gidildi... 11.12.2024
ABB, Engineering Software Steyr'e (ESS) yatırım yapıyor... 11.12.2024
#TekEldenUTTS İstasyon TİM ve TTO Montajları Hız Kesmeden Devam Ediyor!... 11.12.2024
Brisa’nın hızlı bakım servis zinciri Otopratik’ler, UTTS montajı yetkisi aldı... 11.12.2024
TPAO, yurt dışında 6 ülkede 15 proje yürütüyor... 11.12.2024
Türkiye’de Elektrikli Araç Devrimi Hızlanıyor... 11.12.2024
Petrol Ofisi, Tokat’ta ilk bp istasyonunun dönüşümünü gerçekleştirdi ... 11.12.2024
Frigo Nevnak’ın filosu Renault Trucks T520 ile verimliliğini artırıyor... 11.12.2024
Sanayi Sektörü, GES Yatırımları ile AB’nin ‘Sınırda Karbon Engeli’nin Mali Yükümlülüklerini Azaltabilir... 11.12.2024
Metalog’da verimlilikten taviz yok, 29 yeni Tırsan yatırımı... 11.12.2024
SEDAŞ’tan, Adapazarı’nın elektrik altyapısına 166 milyon TL yatırım... 11.12.2024
Elektrikli araçların konutlarda gerekli altyapı olmadan şarj edilmesi risk oluşturuyor... 11.12.2024
Petrol devlerinin karı bu yılın ocak-eylül döneminde yüzde 15,1 düştü... 11.12.2024
OPEC'in petrol üretimi kasım ayında günlük 104 bin varil arttı... 11.12.2024
ABD, 2025 için petrol fiyatı tahminini aşağı yönlü revize etti... 11.12.2024

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.