Haber Ekonomi


Haberler > Elektrik Başlıkları

TSKB’nin Enerji Verimli Sürdürülebilirlik İletişimi Kampanyasına Çifte Ödül

Güncelleme :09.01.2023

 Sorumlu sürdürülebilirlik iletişimi politikasıyla iklim dostu bir gelecek için kalıcı değerler yaratmaya devam eden TSKB, Türkiye’nin ilk enerji verimli kampanyası “Dönüşen Adımlar” ile İstanbul Marketing Summit’ten iki ödül aldı.

 Sürdürülebilirlik kavramını ekonomik, çevresel ve sosyal eksende benimseyerek Türkiye’nin sürdürülebilir kalkınmasına ve büyümesine destek olan TSKB (Türkiye Sınai Kalkınma Bankası), banka yerleşkesinde farkındalık yaratmak üzere gerçekleştirdiği sürdürülebilirlik iletişimi projesi “Dönüşen Adımlar” ile İstanbul Marketing Summit’te iki ödüle layık görüldü. Türkiye’nin ilk enerji verimli sürdürülebilirlik iletişimi kampanyası olma özelliği taşıyan proje, TSKB’ye illüstrasyon kategorisinde “IMA Gold”, indoor (iç alan) kullanım kategorisinde de ise “IMA Mentioned” ödüllerini kazandırdı.

 “Dönüşen Adımlar” kampanyası ile günlük alışkanlıkların adım adım dönüştürülmesi hedefleniyor

 Sürdürülebilir bankacılık alanında erken dönemde yola çıkan¬ ve finans dünyasında pek çok ilki gerçekleştirmiş olan TSKB, son 30 yıldır yeş¬il ve sosyal temalı kalkınma yatırımlarının finansmanı ve sosyal sorumluluk projeleriyle BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçlarının tümüne katkı sağlıyor. 2022 yılında yayınladığı Sorumlu Sürdürülebilirlik İletişimi Politikası ile Türkiye’de bir ilke daha imza atan ve iletişim faaliyetlerinin çevresel ayak izini minimumda tutmayı taahhüt eden TSKB, bu kapsamdaki ilk kampanyasını “enerji verimli” bir formatta hayata geçirdi. Bir iç iletişim kampanyası olarak tasarlanan ve çevreye zarar veren günlük alışkanlıkları adım adım dönüştürmeye teşvik eden “Dönüşen Adımlar”, tipografi, renk ve basılı materyaller olmak üzere her aşaması enerji tasarrufu sağlayacak şekilde tasarlandı. 

 Konuyu gerçekçi ve şaşırtıcı bir dille ele alarak alışılmışın dışında bir görsel dünya ile sürdürülebilirlik farkındalığını artırmayı hedefleyen kampanya kapsamında banka içinde ilgi çekecek noktalara illüstrasyonlar yerleştirildi. Daha az ekran enerjisi harcama ve baskıda yüzde 30 daha az mürekkep kullanma özelliğine sahip, Times New Roman ile Century Gothic Pro fontlarının kullanıldığı kampanyada enerji tasarrufunu en üst seviyeye çıkaracak renk paletleri tercih edildi. Çevresel ayak izinin en düşük seviyede olmasıyla büyük ilgi toplayan kampanya, TSKB’nin karbon-nötr genel müdürlük yerleşkesinde çalışan ekiplerinin ve yerleşkeyi ziyaret eden iş ortaklarının dikkatini çekerek iklim dostu bir gelecek için kalıcı davranış değişikliği yaratmayı hedefliyor. 

 Bu yıl dördüncü kez düzenlenen ve TSKB’nin Dönüşen Adımlar kampanyasıyla iki ödülle layık görüldüğü İstanbul Marketing Awards ödül töreni, Zorlu Performans Sanatları Merkezi'nde gerçekleştirildi. 

Bu haber 1031 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Türkiye ve Bulgaristan Nükleer Enerjide Güçlerini Birleştirdi... 02.07.2025
Türkiye akaryakıt sektörünün geleneksel lideri Petrol Ofisi Grubu 17. kez zirvede... 02.07.2025
Astor Enerji, TİM'in "İlk 1000 İhracatçı" listesinde 121. sırada... 02.07.2025
Doğalgazda konutta % 24,6, sanayide ise % 7,86 Artış... 02.07.2025
Suzuki’den Temmuz Ayına Özel Çok Cazip Finansman Teklifleri!... 02.07.2025
IC Holding, IC Nükleer ve Endüstri ile Türkiye’nin nükleer enerjide ... 02.07.2025
Polat Enerji’den Depolama ve Hibrit Enerji Sistemlerinde Öncü Yatırımlar... 02.07.2025
Nisanda konkordato ilan eden Euroil’in %20 hissesi satıldı... 02.07.2025
İZODER: Doğalgaz faturalarını azaltmak için çözüm ısı yalıtımı... 02.07.2025
Türkiye, Angola ile ticaret hacmini 500 milyon dolara çıkarmayı hedefliyor... 02.07.2025
Hilal Trans ve Renault Trucks’tan 100 araçlık stratejik iş birliği adımı... 02.07.2025
Aksa Kayseri Doğalgaz iç tesisat firmalarına bilgiler aktardı... 02.07.2025
Bina Enerji Verimliliğinde Yeni Dönem: Değerleme ve Yatırım Kararları Doğrudan Etkilenecek... 02.07.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.