Haber Ekonomi


Haberler > Ticari Araçlar Başlıkları

MAN’ın Başarılı Yetkili Servisleri Ödüllerini Aldı

Güncelleme :10.01.2023

 MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş., 2022 yılı 2. Dönem Yetkili Servisler toplantısı Ankara’da gerçekleştirdi. Yetkili Servis Değerlendirme ve Geliştirme programı kapsamında başarılı olan MAN Yetkili Servisleri, düzenlenen özel bir törenle ödüllerine kavuştu. Üç farklı kategoride yapılan değerlendirmeler sonucunda B Tipi Yetkili Servisler kategorisinde İzmir Avos Yetkili Servisi, C Tipi Yetkili Servisler kategorisinde ise Erzurum Doğu-Trans Yetkili Servisi birinci oldu. Ayrıca müşteri memnuniyet anketlerindeki başarılı performansı ile öne çıkan İzmir Avos Otomotiv, Müşteri Memnuniyeti kategorisinde ilk sırada yer aldı.

MAN’ın Türkiye genelinde faaliyet gösteren tüm yetkili servisleri MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş.’nin ev sahipliğinde 22 Aralık’ta Ankara’da bir araya geldi. MAN ve Yetkili Servis yöneticileri toplantı öncesi verilen akşam yemeğinde MAN markasının ruhunu yeniden yaşarken, 2022 yılını değerlendirme ve 2023’ün de vizyonu hakkında konuşma fırsatı buldular. 

“İlave Yetkili Servis noktalarımız ve kesintisiz hizmetlerimiz ile fark yaratıyoruz”

MAN Yetkili Servisler toplantısında konuşan MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş. Müşteri Hizmetleri Direktörü Aydın Yumrukçal, Türkiye’nin farklı noktalarda hizmet sunan MAN Yetkili Servisleri ile bir arada olmaktan mutlu olduklarını belirterek, şunları söyledi:

“Gelişen piyasa koşullarında fark yaratmak için önceki yıllarda olduğu gibi bu sene de satış sonrasında müşteri memnuniyeti odaklı hizmetlerimize kesintisiz devam ediyoruz. Daha hızlı ve kaliteli çözümlere odaklanabilmek için de dijitalleşmeye özel önem veriyoruz. Bunun yanında servis ağımızı daha da geliştirmeyi sürdürüyoruz. Bir taraftan servis ağımızı ilave servis noktaları ile yaygınlaştırırken, diğer taraftan da müşterilerimizin ihtiyaçları doğrultusunda hayata geçirdiğimiz kampanyalarla ‘yaşam boyu iş ortağı’ olma felsefemizi devam ettiriyoruz. Yıl içinde büyük bir titizlikle yürüttüğümüz denetlemeler ile servis ağımızı değerlendiriyoruz. Bu denetlemelerle hem müşterilerimizin MAN markası altıda aldıkları hizmetlerin kalitesini standartlaştırıyor hem de hizmet standardımızı daha da ileriye taşımaya çalışıyoruz. Yaptığımız bu çalışmaların sonucunda müşterilerimizden aldığımız geri bildirimler; bu alanda doğru partnerler ile kaliteli hizmet sağladığımızı ortaya koyuyor. Bu denetlemeler sonucunda başarılı bir performans ortaya koyarak, ödül alan tüm servislerimizi kutluyoruz. MAN Ailesi olarak, şimdiye kadar olduğu gibi bundan sonra da hep birlikte sektörde fark yaratmaya ve yeniliklerimizle sektöre öncülük etmeye devam edeceğiz.”

“Hedefimiz; hizmet ve servis ağı kalitemizi daha da üst noktalara taşımak”

MAN Kamyon ve Otobüs Ticaret A.Ş. Servis Ağı ve İş Geliştirme Müdürü Gamze Harmandalı ise, etkinlikte yaptığı konuşmada şunları kaydetti:

“Hedefimiz müşterilerimize verdiğimiz hizmetlerimizi ve servis ağı kalitemiz sürekli değerlendirerek, sunduğumuz hizmeti ve hizmet kalitemizi daha da üst noktalara taşımaktır. Bu organizasyon ile ödül alan başarılı iş ortaklarımızı kutluyorum. Her geçen gün başarılı partnerlerimizle geliştirdiğimiz servis ağımız ile müşterilerimizin ‘yaşam boyu is ortağı’ olmaya devam edeceğiz. 

500’ü aşkın kriter üzerinde değerlendirilen başarılı servisler ödüllerini aldı

Toplantıda, 2022 yılının ikinci yarısında yapılan MAN Servis Değerlendirme Geliştirme Programı denetimlerinin sonuçları da açıklandı. Müşteri memnuniyetini temel alan program kapsamında tüm MAN Yetkili Servisleri, 500’ü aşkın kriter üzerinden değerlendirilerek, sıralamaya tabi tutuldu. Yapılan titiz değerlendirmenin sonucunda, ilk üçe giren başarılı yetkili servislere törenle plaketleri verildi.

Değerlendirmede, B Tipi Yetkili Servisler kategorisinde İzmir Avos Yetkili Servisi birincisi sırayı alırken, MAN’ın İzmir servislerinden Lokman Koçaslan ikinci ve Mapar ise üçüncü sırada yer aldı. C Tipi Yetkili Servisler kategorisinde ise, Erzurum Doğu- Trans birinci oldu.

Almanya’nın düzenlediği “Müşteri Memnuniyeti Ödülü” Avos Otomotiv’in oldu

Toplantıda ayrıca büyük bir heyecanla beklenen Almanya merkez tarafından gerçekleştirilen 2022 yılı 2. Dönem Müşteri Memnuniyet anketleri sonucunda belirlenen- Customer First kupaları da sahiplerini buldu. Müşteri memnuniyeti ve sunulan hizmetin kalitesini yansıtan ve servisler arasında büyük bir prestij anlamına gelen anketin sonucunda, İzmir’den Avos Otomotiv birinci oldu. Trabzon’dan Turman Otomotiv’in ikinciliği aldığı değerlendirmede, Denizli’den Can Kardeşler Otomotiv de üçüncü sırada yer aldı.

Bu haber 1158 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Mercedes-Benz Türk, Dünya Şoförler Günü’nü Kutladı!... 11.12.2024
TPAO personel yönetmeliğinde değişikliğe gidildi... 11.12.2024
ABB, Engineering Software Steyr'e (ESS) yatırım yapıyor... 11.12.2024
#TekEldenUTTS İstasyon TİM ve TTO Montajları Hız Kesmeden Devam Ediyor!... 11.12.2024
Brisa’nın hızlı bakım servis zinciri Otopratik’ler, UTTS montajı yetkisi aldı... 11.12.2024
TPAO, yurt dışında 6 ülkede 15 proje yürütüyor... 11.12.2024
Türkiye’de Elektrikli Araç Devrimi Hızlanıyor... 11.12.2024
Petrol Ofisi, Tokat’ta ilk bp istasyonunun dönüşümünü gerçekleştirdi ... 11.12.2024
Frigo Nevnak’ın filosu Renault Trucks T520 ile verimliliğini artırıyor... 11.12.2024
Sanayi Sektörü, GES Yatırımları ile AB’nin ‘Sınırda Karbon Engeli’nin Mali Yükümlülüklerini Azaltabilir... 11.12.2024
Metalog’da verimlilikten taviz yok, 29 yeni Tırsan yatırımı... 11.12.2024
SEDAŞ’tan, Adapazarı’nın elektrik altyapısına 166 milyon TL yatırım... 11.12.2024
Elektrikli araçların konutlarda gerekli altyapı olmadan şarj edilmesi risk oluşturuyor... 11.12.2024
Petrol devlerinin karı bu yılın ocak-eylül döneminde yüzde 15,1 düştü... 11.12.2024
OPEC'in petrol üretimi kasım ayında günlük 104 bin varil arttı... 11.12.2024
ABD, 2025 için petrol fiyatı tahminini aşağı yönlü revize etti... 11.12.2024

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.