Haber Ekonomi


Haberler > Ticari Araçlar Başlıkları

Scania Modüler ve Esnek Yeni Şasisi MACH ile Ezberleri Bozuyor

Güncelleme :10.01.2023

 Müşterilerine her zaman en yeni ve pratik ürünleri sunmaya odaklanan Scania, yeni model lansmanı gerçekleştirmeden ürün iyileştirmelerine devam ediyor.

Scania, sürekli gelişim odaklı yenilikçi yaklaşımıyla sektörüne öncü olmaya devam ediyor. Müşterilerine her zaman en yeni ve pratik ürünleri sunmaya odaklanan Scania, yeni model lansmanı gerçekleştirmeden ürün iyileştirmelerine devam ediyor. Bu felsefe kapsamında, 2023 yılı Ocak ayından itibaren sadece MACH (Modular Architecture Chassis/Modüler Mimari Şasi) şasili araçların üretimine devam edecek. 

 MACH mimarisiyle birlikte, 2016 yılından bu yana NTG modellerinde kullanılan şasiye de veda edilecek ve tüm seçenekler MACH mimarisi üzerinde şekillenecek. Bu yeni modüler şasiyle birlikte, müşteriler kendilerine en uygun alternatiflerle Scania modellerini tercih edebilecekler. 

 Modüler esnek şasi 

MACH şasinin öne çıkan en önemli özelliği yeni yakıt ve SCR depolarıyla birlikte gelmesi. Esnek şaside yakıt tankları, müşteri isteğine göre önde veya arkada konumlandırılabiliyor.

 Scania modüler sisteminde Mach Şasi artık her zamankinden daha çok yönlü. Yeni tasarım, Scania araçlarının daha sorunsuz üstyapı oluşturma sürecini kolaylaştırmakla kalmıyor, aynı zamanda optimum yük dağılımı için daha fazla olanak sağlarken yük taşıma potansiyelini de artırıyor. 

 Tasarımda sağlamlık ve esneklik

Özel deliklere sahip Yeni Şasi şablonu, kullanılacak kasa seçimi (üst yapı) ve montajı konusunda çeşitliliği ve ihtiyaca özel özgürlük sunuyor. Bu, şasi ve üstyapı arasında daha iyi entegrasyonun yanı sıra daha modüler ve esnek bir şasi yerleşimi sağlarken, aynı zamanda uygulama ne olursa olsun ihtiyaca özel bir çözüm de üretiyor.

 D şeklindeki yakıt deposu 

Scania, D-şekilli alüminyum dizel yakıt deposu serisi, her zamankinden daha hafif ve sağlam olan yeni bir geometrik tasarıma sahip. 165 litreden 910 litreye kadar pek çok farklı boyutta sunulan depo yelpazesi, silindirik gövdenin sağlamlığı ile dikdörtgen bir deponun hacim avantajlarını birleştiriyor. 

 123 ve 150 Litrelik SCR tankları

Scania'nın yandan monteli SCR depoları, aktarma organlarının üstün emisyon kontrolünün çok önemli bir parçasıdır. Scania İkiz (Twin) SCR sistemi, 123 litre ve 150 litre SCR depoları aracılığıyla daha yüksek AdBlue hacim kapasitesi sunarken, yakıt ve AdBlue kapasitesi arasında bire birlik hacim oranını sağlıyor. 

Bu haber 1192 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Mercedes-Benz Türk, Dünya Şoförler Günü’nü Kutladı!... 11.12.2024
TPAO personel yönetmeliğinde değişikliğe gidildi... 11.12.2024
ABB, Engineering Software Steyr'e (ESS) yatırım yapıyor... 11.12.2024
#TekEldenUTTS İstasyon TİM ve TTO Montajları Hız Kesmeden Devam Ediyor!... 11.12.2024
Brisa’nın hızlı bakım servis zinciri Otopratik’ler, UTTS montajı yetkisi aldı... 11.12.2024
TPAO, yurt dışında 6 ülkede 15 proje yürütüyor... 11.12.2024
Türkiye’de Elektrikli Araç Devrimi Hızlanıyor... 11.12.2024
Petrol Ofisi, Tokat’ta ilk bp istasyonunun dönüşümünü gerçekleştirdi ... 11.12.2024
Frigo Nevnak’ın filosu Renault Trucks T520 ile verimliliğini artırıyor... 11.12.2024
Sanayi Sektörü, GES Yatırımları ile AB’nin ‘Sınırda Karbon Engeli’nin Mali Yükümlülüklerini Azaltabilir... 11.12.2024
Metalog’da verimlilikten taviz yok, 29 yeni Tırsan yatırımı... 11.12.2024
SEDAŞ’tan, Adapazarı’nın elektrik altyapısına 166 milyon TL yatırım... 11.12.2024
Elektrikli araçların konutlarda gerekli altyapı olmadan şarj edilmesi risk oluşturuyor... 11.12.2024
Petrol devlerinin karı bu yılın ocak-eylül döneminde yüzde 15,1 düştü... 11.12.2024
OPEC'in petrol üretimi kasım ayında günlük 104 bin varil arttı... 11.12.2024
ABD, 2025 için petrol fiyatı tahminini aşağı yönlü revize etti... 11.12.2024

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.