Haber Ekonomi


Haberler > Ekipman Başlıkları

TORA’da müşteri memnuniyet süreçleri

Güncelleme :18.01.2023

 Müşteri memnuniyeti, müşterilerin aldığı ürün veya hizmet sonrası kullanıcıların memnuniyetlik durumunu kapsar

Müşteri memnuniyeti, müşterilerin aldığı ürün veya hizmet sonrası kullanıcıların memnuniyetlik durumunu kapsar, ihtiyaç ya da yaşanan bir sıkıntı sonrası mevcut durumları iyileştirir ve sürdürülebilirlik için önemli bir süreçtir.

Memnuniyet ölçümü birçok kanal yoluyla gerçekleşmektedir. TORA bünyesinde bu süreç aşağıdaki başlıklar altında 8 kanalla değerlendirilmektedir;

Memnuniyet Anketi

Memnuniyet Aramaları

E-mail yoluyla 

Otomatik anket dönüşleri

Sosyal medya tarafından iletilen konular

Personellere ulaşan konular

Web sayfalarından iletilen bildirimler

Santral aramaları

Bu farklı kanallardan toplanan konular tek bir havuz içerisinde; konu kategorileri, departman birimleri, konuların önceliklendirme dereceleri şeklinde gruplandırılarak aksiyon alınır ve ölçümlenir.

Müşteri memnuniyet analizi dönemsel ve aylık değerlendirmeler ile yönetim tarafında değerlendirilmesinin yanı sıra haftalık olarak da TORA tarafında ele alınır. Müşteri sadakatinin dönüşlere verilen önem ve memnuniyet ölçümüyle ilgili olduğuna inanan TORA, tüm iş süreçlerinde bu prensip ile ilerlemektedir. 

TORA için ‘Müşteri Sadakat’ süreci nedir?

Müşteriler ile güçlü ilişkiler kurarak onların hem işlemsel hem de genel değerlerini göz önünde bulundurup isteklerini sürekli olarak anlamak için müşterilerinizle kurulan bağdır. İç müşteri ve son kullanıcı arasındaki süreçleri samimiyetle yürütüp kanalları bu doğrultuda programlamak TORA’nın ilerleyiş şemasını oluşturur. 

Bu kanallardan birisi olan Servis süreçleri de IOT teknoloji ile kesintisiz veri hizmeti, hızlı raporlama müşterilerimiz her türlü soruları cevaplandırmaktadır.

Çağrı Merkezine gelen tüm talepler ERP sistemine kaydedilmekte, önceliğimiz gelen arıza bildirimlerini iyi bir şekilde analiz ederek çözmektir. TORA montajını yaptığı her ürüne, IOT teknoloji ile haberleşebileceği bir alt yapı kurar. Bu sayede cihazlara online erişim sağlayarak hızlı ve güvenir şekilde çözümler sunar. Gelen arıza taleplerinin ortalama %42’si IOT teknoloji ile uzaktan çözümlenmekte.

 #MüşteriMemnuniyet #Memnuniyet #IOT 

Bu haber 2991 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Polat Group Holding’e TAİDER’den Büyük Ödül... 28.05.2025
Danimarkalı enerji ve lojistik şirketleri Türkiye'de yatırım fırsatı kolluyor... 28.05.2025
Başkent Lojistik’ten Renault Trucks C520 ile zorlu yükler için güçlü adım... 28.05.2025
Kâmil Koç, 100. yılına Mercedes-Benz Türk otobüsleriyle ilerliyor... 28.05.2025
Enerji depolama ekosistemi Ankara’da buluştu... 28.05.2025
Stellantis’in Yeni CEO’su Antonio Filosa 23 Haziran’da Göreve Başlıyor! ... 28.05.2025
Astor Enerji, İSO 500 listesinde 13 basamak yükselerek 74'üncü sıraya çıktı... 28.05.2025
Turizm bölgesinin elektrik altyapısı teknoloji ve inovasyon odaklı yatırımlarla dönüşüyor... 28.05.2025
Schneider Electric'ten sürdürülebilirlik ve enerji yönetimi alanında yapay zeka girişimi... 28.05.2025
Kıraç Turizm, Mercedes-Benz Tourismo ile Yolculuk Deneyimini Yeniden Tanımlıyor... 28.05.2025
Togg bu yıl da en değerli ve güçlü markalar arasına girdi... 28.05.2025
Üniversite, güneş enerjisi yatırımıyla hem çevreye hem bütçeye katkı sağladı... 28.05.2025
Türkiye'nin ilk yüzer gaz üretim platformu İstanbul'un fethinin yıl dönümünde Boğaz'dan geçecek... 28.05.2025
CW Enerji’den Hem Üretime Hem İstihdama Dev Katkı... 28.05.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.