Haber Ekonomi


Haberler > Ticari Araçlar Başlıkları

Madrid, İtfaiye Filosunu Yenilemek için Allison Şanzıman Donanımlı Renault Trucks Kamyonları Tercih Etti

Güncelleme :13.03.2023

 Madrid İtfaiyesi, Allison tam otomatik şanzıman donanımlı 13 adet Renault Trucks itfaiye aracıyla filosunu güçlendirdi. 

Renault Trucks ve Allison Transmission, Madrid İtfaiyesi’nin 2019-2029 İtfaiye Filosu Operasyonel Planında belirtilen yenileme sürecinin bir parçası olarak Allison donanımlı Renault Trucks araçları teslim etti. Yeni teslimat, Allison tam otomatik şanzıman donanımlı yedi hafif şehir içi itfaiye aracını, iki adet otomatik merdivenli kamyonu ve dört adet ağır hizmet tipi arazi kullanımına uygun itfaiye aracını kapsıyor. 

 İtfaiye ve acil durum hizmetleri için gerçekleştirilen satın alımlarda hem halkın hem de görevli profesyonellerin güvenliği hayati önem taşıyor. Mümkün olan en iyi çalışma koşullarını sağlamak üzere itfaiye araçlarının, en yüksek sürüş hızında bile acil durum mahalline güvenli bir şekilde ulaşılmasını sağlayan son teknoloji ekipmanlarla donatılması gerekiyor. 

 Bu araçlar, yangınla mücadelede mükemmel performanslarıyla dikkat çekiyor

Renault Trucks İspanya Filo Satış Müdürü Juan Antonio Sánchez, konu ile ilgili açıklamasında; “Bu araçların en dikkat çekici özelliği, bağımsız Bostrom koltuklar ve savrulma önleyici kafesle donatılmış Renault Trucks kabininin ferahlığı. Bu sayede araçlar, kategori 2 arazi itfaiye araçlarının gerekli konfigürasyonlarından daha geniş kapasite, boyutlar ve dinamikler sunarken mevcut mevzuat ve yönergelerle uyum sağlıyor. Bir örnek vermek gerekirse yaklaşma açısı, 36º. Ayrıca, Allison'ın kesintisiz tork aktarımı, vites değiştirirken daha fazla ivmelenme ve daha az güç kaybı sunuyor" diye belirtti. 

 D 2.1 240.12 4x2 FPTL şasi üzerine monte edilmiş Iturri üstyapısı ile yedi hafif şehir içi itfaiye aracı, Allison 2000 SerisiTM tam otomatik şanzıman donanımına ve EN 1846 standardına uygun Renault Trucks çift kabine sahip. Bu kabinlerde Bostrom yardımcı sürücü koltukları ve öne bakan üç arka koltuk dahil 2-3 koltuk düzeni bulunuyor. Sadece 3150 milimetrelik aks aralığı, şehir merkezlerinde rakipsiz bir dönüş yarıçapı ve manevra kabiliyeti sağlıyor.

 D 2.1 280.16 4x2 şasi üzerine monte edilmiş Flomeyca üstyapılı iki adet otomatik merdivenli kamyon ise Allison 3000 SerisiTM şanzıman donanımına sahip. Bu model, 3.500 milimetrelik bir aks aralığı, arka aksta özel geniş tekerlekler ve maksimum 2.395 milimetrelik kabin şasi genişliği ile bugün sınıfının en kompakt mafsallı merdivenli kamyonu olarak ön plana çıkıyor. 

 Iturri üstyapısı, D 2.1 280.14 4x4 CCR şasi üzerine monte edilmiş dört adet ağır hizmet tipi arazi kullanımına uygun itfaiye aracı ise daha iyi frenleme ve daha az fren aşınması için bir motor retarderli Allison 3000R şanzımanla donatıldı. Bu kamyonlarda, NFX61517 standardına uygun, 2-3 koltuk düzenine, Bostrom yardımcı sürücü koltuklarına ve öne bakan üç arka koltuğa sahip Renault Trucks EN 1846 uyumlu çift kabinler bulunuyor. 

 Sánchez; “Retarderli Allison 3000 Serisi, kırsal kesimde itfaiye operasyonlarının ihtiyaçlarını karşılamak için gereken performansı garanti ediyor. Her şeyden önce, Allison tam otomatik şanzımanın uzun yokuşlarda veya eğimlerde sağladığı katkının altını çizmek isterim” dedi. 

 Son derece sağlam olan Allison tam otomatik şanzımanlar, aktarma organlarında daha fazla koruma sağlayarak arıza riskini azaltıyor.

 Allison Transmission Avrupa Satış Direktörü Trond Johansen ise; “Böyle özel bir aracın donatılması ve itfaiyeye üstün otomasyon sağlanması konusunda Renault Trucks ile çalışmak çok keyifli bir proje oldu. Açıkçası, Madrid Belediye Meclisi ile yapılan bu sözleşme, Allison tam otomatik şanzımanların yüksek güvenilirlikleri, %35'e kadar artırılmış araç ivmelenme kapasiteleri, sarsıntısız sürüşleri, vites geçişleri sırasında kesintisiz güç aktarımı ve tam araç kontrolü gibi avantajlarının tümünün acil durumlarda hayati öneme sahip olduğu gerçeğini yansıtıyor” şeklinde açıkladı. 

 Sánchez, son olarak; “Renault Trucks ve Allison, uzun yıllardır birlikte çalışıyor. Aynı kamyona atanan çok sayıda sürücüyle, Allison tam otomatik şanzımanlar güvenlik, hız ve manevra kabiliyeti açısından maksimum araç performansı sağlıyor” diye ekledi. 

Bu haber 1150 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Shell&Turcas’tan motorsiklet sürücülerine “bir kural bir ömür“ kampanyası... 13.03.2025
ABD, 2025 için petrol fiyatı tahminini aşağı yönlü revize etti... 12.03.2025
Türkiye’deki Chery Teknisyenleri Üstün Yeteneklerini Sergilemeye Hazırlanıyor!... 12.03.2025
Enerji sektörü net sıfır hedeflerini erteliyor... 12.03.2025
Petrol hakkına müteallik karar... 12.03.2025
Küresel elektrikli araç satışları ocak-şubat döneminde yüzde 30 arttı... 12.03.2025
Bakan Bayraktar, ABD'de enerjide işbirliği görüşmeleri gerçekleştirdi... 12.03.2025
EPDK, PALGAZ Doğal Gaz Dağıtım Sanayi ve Ticaret AŞ'ye 10 milyon lira ceza verdi... 12.03.2025
BSH Türkiye’den Yenilenebilir Enerji İçin Büyük Adım ... 12.03.2025
IC Enterra Yenilenebilir Enerji, 2024 yılında 3,1 milyar TL gelir elde etti... 12.03.2025
YASED: Türkiye’ye 1,4 Milyar Dolar Değerinde Uluslararası Doğrudan Yatırım Geldi... 12.03.2025
Enerjisa Enerji, ‘Enerjimi Koruyorum Projesi’nin sosyal etkisini artırdı... 12.03.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.