Haberler > Akaryakıt Başlıkları
TotalEnergies İstasyonları Effie Türkiye’de iki kategoride ödül aldı Güncelleme :27.06.2023TotalEnergies İstasyonları, pazarlama ve iletişim sektörünün en prestijli ödüllerinden biri olarak kabul edilen Effie Türkiye’de, akaryakıt istasyonlarında başlattığı ve “Yeni Nesil Enerji, Daha İyi Gelecek!” mottosuyla gerçekleştirdiği kampanya ile Effie ödüllerine layık görüldü.
TotalEnergies İstasyonları başarılı marka dönüşüm kampanyası ile Yeniden Doğanlar kategorisinde altın, Otomotiv Ürün ve Hizmetleri, Satış Sonrası Ürün ve Hizmetler kategorisinde bronz ödülün sahibi oldu.
OYAK Grubu Şirketleri bünyesinde hizmet veren GüzelEnerji markalarından TotalEnergies İstasyonları, dünya çapında 55 ülkede EACA’e (European Association of Communciation Agencies) üye Reklam Ajansları Dernekleri ve Reklamveren Dernekleri tarafından ortak olarak düzenlenen dünyanın en prestijli pazarlama ve reklam etkinliği yarışması Effie Türkiye’de iki ödül birden kazandı.
Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği tarafından, American Marketing Association (A.M.A.) ve Effie Worldwide Inc.’ten alınan lisansla 2005’ten beri düzenlen Effie Türkiye ödüllerine Özel Kategori - Yeniden Doğanlar ile Sektörel Kategoriler - Otomotiv Ürün ve Hizmetleri, Satış Sonrası Ürün ve Hizmetler kategorilerinde aday olan TotalEnergies İstasyonları, altın ve bronz ödülünün sahibi oldu.
Özel Kategori - Yeniden Doğanlar kategorisinde de “Yeni Nesil Enerji, Daha İyi Gelecek!” mottosuyla katılan TotalEnergies İstasyonları, küresel bir enerji devi olan Total’in 2022'de dünya ve tüketicilerin beklentilerine yanıt olarak sürdürülebilir enerji kaynaklarına odaklandığı yeni bir strateji belirledi. Hedef, düşük karbonlu ürünler geliştirerek yenilenebilir enerji kaynaklarına yatırım yapıp, enerji verimliliğini artırıp, sürdürülebilir bir gelecek sağlamaktı. Ödül sürecinde markanın TotalEnergies ismini alarak kurumsal dönüşüm sürecine girmesi ve bu amaçla hazırlanan reklam kampanyası anlatıldı.
TotalEnergies İstasyonlarının “Yeni Nesil Enerji, Daha İyi Gelecek!” mottosuyla gerçekleştirdiği Otomotiv Ürün ve Hizmetleri, Satış Sonrası Ürün ve Hizmetler kategorisi başvurusu, teknolojik ve yenilikçi algılanan sürdürülebilir enerjilerin tüketiciler tarafından "yeni nesil enerjiler" olarak tanımlanmasını içeren marka dönüşüm kampanyasını kapsıyordu. Adaylık sürecinde, reklam kampanyasıyla desteklenen dönüşüm süreci, TotalEnergies İstasyonları dönüşümünün kuruma ve kategoriye getirdiği "yeni nesil enerji"yi merkeze alarak, alışılagelen "sürdürülebilirlik" konseptinin ötesine geçildiği anlatıldı. Bu haber 911 kere okunmuştur.
|
|