Haberler > Ticari Araçlar Başlıkları Mercedes-Benz Türk çalışanları fikirlerini yarıştırıyorGüncelleme :25.01.2024Mercedes-Benz Türk’ün Koza Merkezi, şirket içerisinde yenilikçi, sürdürülebilir, dijitalleşmeye yönelik fikirlerin hayata geçirildiği Yenilikçi Fikir Haftaları’na 6’ncı kez ev sahipliği yaptı. Etkinlikte her yıl hem şirket hem de topluma ekonomik kalkınmada fayda sağlayacak, sosyal gelişimi destekleyerek insana dokunacak, çevreci yaklaşımlarla doğayı koruyacak fikirler yarışıyor.Sürdürülebilirliği ve yenilikçiliği odağına alan Mercedes-Benz Türk, dünyada hızla değişen dinamiklere uyum sağlamak, aynı zamanda şirket içi girişimcilik ruhunu yaşatmak hedefiyle 2017’de kurduğu Koza Merkezi ile yenilikçi ve sürdürülebilir fikirlerin hayata geçmesine destek oluyor. Mercedes–Benz Türk, Koza Merkezi’nde her yıl binlerce çalışanın dahil olduğu ‘Yenilikçi Fikir Haftaları’ etkinliği düzenliyor. Koza Merkezi bu etkinlikle kapılarını, hem şirkete hem topluma ekonomik kalkınmada fayda sağlayacak, toplumun sosyal gelişimini destekleyerek insana dokunacak ve çevreci yaklaşımlarla doğayı koruyacak fikirler için dönüşüm yaratmak isteyen çalışanlara açıyor.2023 yılında 6’ncısı düzenlendi2023 yılında 6’ncısı düzenlenen Yenilikçi Fikir Haftaları’nda önce ana konu başlıkları belirleniyor. Ardından şirket içerisinde yenilikçi, sürdürülebilir, dijitalleşmeye yönelik fikirler Koza Merkezi’nde toplanıyor. Her departmandan isteyen çalışanlar, bu ana başlıklar doğrultusunda fikirleri ile başvurarak sürece dâhil oluyor. Fikirler toplandıktan sonra, çalışanlar tarafından oylamaya sunuluyor ve alt başlıklarda en çok oy alan fikir sahipleri, ‘İnovasyon Kampları’na katılıyor. Bu kamp, fikirlerin kuluçka dönemini başlatıyor. 2023 yılının başlığı ‘Sürdürülebilirlik’, alt başlıkları ise ‘Ekonomik Büyüme’, ‘Sosyal ve Çevre’ olarak belirlenmişti.Bir yıl süren bir maratonİnovasyon Kampı sonrasında fikir sahipleri, fikirlerini projelendirmeye başlıyor. Projelendirilen fikirler, “Asansör Konuşmaları” adı verilen, yöneticilerin bulunduğu bir komisyona sunuluyor. Jüri üyeleri tarafından seçilen fikirler, hayata geçirilebilmesi için nelere ihtiyaç duyulduğunun analizinin yapıldığı Prototip Kampı’na geçiyor. Prototip Kamp sonrası, Sharktank adı verilen, fikirlerin İcra Kurulu’na sunulduğu aşamaya geçiliyor. Burada İcra Kurulu Üyeleri, hangi fikirlerin hayata geçirilmesi gerektiğine karar veriyor. Bir yıl süren bu önemli maratonda gönüllü ekipler, sundukları fikirleri, mentorları ve sponsorlarının da desteğiyle hayata geçirme olanağı buluyor.“Tüm çalışanlarımızı davet ediyorum”Mercedes-Benz Türk 2. El Otobüs & Kamyon Satış Direktörü & Mercedes-Benz Koza Merkezi Kurucusu Didem Daphne Özensel, sürdürülebilirliği ve yenilikçiliği odağına alan bir şirket olduklarını belirterek şunları söyledi: “Yeniliğin, sorgulamanın ve geliştirmenin çok önemli olduğuna inanıyoruz. Şirketimize ve topluma kattığımız değerlerin temelinde yenilik, kalıcı değer yaratma ve bu değerin sürdürülebilir olması yatıyor. Sürdürülebilirlik vizyonumuza doğru ilerlerken, bizi bu yolda destekleyen, yenilikçi ve sürdürülebilir fikirlerin hayata geçmesine ev sahipliği yapan en önemli kurum içi oluşumumuz ise Koza Merkezi. Koza Merkezi’nde gerçekleştirdiğimiz ve her yıl binlerce çalışanımızın dahil olduğu ‘Fikir Haftaları’nı çok önemsiyoruz. Bu etkinliğimiz çerçevesinde ortaya çıkan ve çalışanların oylarıyla en yüksek puanı alan fikirlerin hayata geçirilmesi bize büyük gurur veriyor. Yenilikçi fikir ve projeleri olan tüm çalışanlarımızı ‘Yenilikçi Fikir Haftaları’ etkinliğine katılmaya davet ediyorum.” |
Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ. |