Haber Ekonomi


Haberler > Elektrik Başlıkları

Zorlu Enerji "Son Ödeme Tarihi Sizden Sorulur" kampanyasını uzattı

Güncelleme :07.02.2024

Zorlu Enerji, Eskişehir, Uşak, Afyonkarahisar, Kütahya, Bilecik'te yürüttüğü "Son Ödeme Tarihi Sizden Sorulur" kampanyasını 2024 sonuna kadar uzattı

Zorlu Enerji Osmangazi Elektrik Perakende, hizmet bölgesi olan Eskişehir, Uşak, Afyonkarahisar, Kütahya, Bilecik'te yürüttüğü 'Son Ödeme Tarihi Sizden Sorulur' kampanyasını 2024 sonuna kadar uzattı.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, hizmet bölgesindeki yaklaşık 2 milyon abonesine sürdürülebilir ve yenilikçi hizmetler sunan Zorlu Enerji Osmangazi Elektrik Perakende, fatura ödeme tarihine esneklik kazandıran 'Son Ödeme Tarihi Sizden Sorulur' kampanyasını yıl sonuna kadar uzattı.

Kampanyadan son bir yılda ödediği elektrik faturasının aylık ortalaması 50 bin liranın altında olan ve otomatik ödeme talimatı bulunan tüm mesken ve ticarethane aboneleri yararlanabiliyor. Bu koşulları sağlayan aboneler, faturalarının son ödeme tarihini kendi seçtikleri bir tarih ile değiştirebiliyor.

Abonelerin bir yıl içerisinde, arada en az üç ay olması koşuluyla iki kez tarih değiştirme hakkı bulunuyor. Örneğin şubat ayında ödeme tarihini değiştiren bir abone, yeniden değişiklik yapmak istediği takdirde bu işlemi mayıs ayında gerçekleştirebiliyor. Kampanyaya katılmak için '0850 933 39 99' numaralı çağrı merkezini arayarak başvurmak gerekiyor.

Açıklamada görüşlerine verilen Zorlu Enerji Osmangazi Elektrik Perakende Direktörü Cihan Tunç Ertunç, kampanyaya ilişkin 'Zorlu Enerji olarak iş stratejimiz doğrultusunda müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmak için sürekli olarak iyileştirmeler yapıyor, yenilik sunma potansiyeli olan alanlarda etkin çözümler üretiyoruz. Son Ödeme Tarihi Sizden Sorulur kampanyası ile de abonelerimizin hayatını kolaylaştırmayı hedefledik. İş değişikliğinden dolayı maaş gününün değişmesi, emeklilerin maaş alım tarihleri, üniversite öğrencilerinin burs günleri veya KOBİ'lerin ödeme planları gibi nedenlerle abonelerimiz ödeme tarihini değiştirmek isteyebiliyor. Biz de buradan yola çıkarak faturaların son ödeme tarihlerini abonelerimizin kendilerinin belirleyebileceği bir kampanya yürütüyoruz. 2023 yıl sonu itibarıyla yüzde 96,3 seviyesine ulaştığımız müşteri memnuniyetini daha da yukarılara taşımak için çalışmalarımıza devam edeceğiz.' ifadelerini kullandı.

Bu haber 1163 kere okunmuştur.
En Son Eklenen Başlıklar
Elektrikli araç şarj soket sayısı mayısta yüzde 4 arttı... 01.07.2025
Osmangazi Köprüsü 9 yılda 108 milyar liralık tasarruf sağladı... 01.07.2025
TP Petrol Dağıtım A.Ş.'den Yönetimsel Değişiklik Açıklaması... 01.07.2025
Atlas Copco, elektrikli araç batarya montajında zorluklara karşı dozajlama çözümleri sunuyor... 01.07.2025
Binalarda enerji verimliliğinde yeni dönem başladı... 01.07.2025
TotalEnergies İstasyonları ve Akbank’tan chip-para kampanyası... 01.07.2025
Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye, Türkiye’nin en çok ihracat yapan 2’inci şirketi oldu... 01.07.2025
Madencilik, Çevre ve Tarım Arasında Siyaset Üstü Bir Denge Arayışı... 01.07.2025
CALL Energy ile hedef 1.000 MW’lık yatırım... 01.07.2025
GÜRİŞ Holding Son İki Yılda 674 Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projesine İmza Attı... 01.07.2025
Shell Filo Çözümleri’nden Türkiye’de Bir İlk: Shell Filo Yıkama Kartı... 01.07.2025
ATSO ve CK Enerji Akdeniz Elektrik’ten, Antalya’nın enerjisi için stratejik buluşma... 01.07.2025

 

 

 

 
 
 
 

Copyright © 2015 - Tüm hakları saklıdır. EKONOMİ YAYINCILIK PAZR.SN.VE TİC.LTD.ŞTİ.