Haberler > Akaryakıt Başlıkları
İlk GO Bayi Konseyi toplandı Güncelleme :20.12.2013 Özgün birçok özelliğiyle Türkiye akaryakıt sektöründe yeni bir dönem başlatan GO, ilk Bayi Konseyi’ni gerçekleştirdi. Yarattığı BADO (Bayi Dostu) felsefesi ile GO, ilkini düzenlediği Bayi Konseyleri ile yönetim ve karar aşamalarında bayilerine de söz hakkı tanıyor.
Türkiye’nin yeni nesil akaryakıt istasyonları GO’nun ilk Bayi Konseyi, SHV Enerji Yönetim Kurulu Üyesi, SHV Enerji Asya ve Orta Avrupa Başkanı, İpragaz CEO’su Selim Şiper ile İpragaz Genel Müdür Yardımcısı Eyüp Aratay’ın ev sahipliğinde gerçekleşti. Tüm GO bayilerini temsilen 9 GO bayisinin yer aldığı GO’nun ilk Bayi Konseyi, GO ve İpragaz yöneticilerinin de katılımıyla, 19 Aralık 2013 Perşembe günü Ortaköy’deki Radisson Blu Bosphorus Hotel’de gerçekleştirildi.
Özgün birçok özelliği ile sektörde yeni bir dönem başlatan GO, üstün yakıt ve hizmet kalitesi, yüksek ekolojik hassasiyetlerinin yanı sıra yarattığı BADO – Bayi Dostu felsefesi ile de Türkiye akaryakıt sektöründe fark yarattı. Türkiye akaryakıt sektöründe ilk ve tek olan GO’nun geliştirdiği BADO (Bayi Dostu) felsefesi kapsamında düzenlenen 1. GO Bayi Konseyi’nde, bayilerle genel değerlendirme ve fikir alışverişinde bulunuldu.
“Bayi Dostu – BADO’nun, bir benzeri dahi yok”
Renklerini yollardan, şeklini ve felsefesini ‘Mavi Dev’ İpragaz ile dünya devi SHV’den alan GO’nun kısa sürede elde ettiği başarıya değinen Selim Şiper, “Akaryakıt sektörünün en genç ve dinamik markası GO, henüz ilk istasyonunun açılışı üzerinden bir yıl bile geçmeden, yolların aranan markası oldu. Kısa sürede yakalanan bu başarı, bu markayı yaratan bizlerin olduğu kadar, bu markayı sahaya doğru şekilde yansıtan, tüketiciye ulaştıran siz değerli bayilerimizin de eseridir” dedi. GO’nun geliştirdiği özgün BADO sistemine de değinen Selim Şiper, “İpragaz’ın ana omurgasını, bayilerimiz oluşturmaktadır. Bizim faaliyet gösterdiğimiz tüm alanlardaki ilk amacımız, sizlerin de olduğu gibi ‘müşteri memnuniyeti’dir. Ancak bizim en az buna yakın bir diğer önceliğimiz ise ‘bayi memnuniyeti’dir. Birçok örnekte de görüldüğü gibi biz, bayilerimizin kazanmasını, güçlü olmasını düşünen, bu doğrultuda çaba gösteren bir grubuz. Açılımı ‘Bayi Dostu’ olan BADO da, bu önceliğimizle, bu yaklaşımımızla geliştirdiğimiz ve sadece GO’da olan bir felsefe. Salt markanın değil, bayilerinin de yararına olan başka benzer bir sistem, sadece akaryakıt pazarında değil, hiçbir sektörde yok” açıklamasında bulundu.
GO bayileri, yönetimsel süreçlere dahil olacaklar
GO’nun BADO felsefesine değinen Eyüp Aratay da, “GO bayilerine, pazar gerçekleri doğrultusunda adil bir ticari yaklaşım gösterileceğine dair verdikleri sözü de hatırlatarak, “BADO, ‘kazan kazan’ ilkesiyle; sadece tek bir tarafın kazanacağı değil, daima adil şartlar ne gerektiriyorsa, o çerçevede iki tarafın da kazanacağı bir iş modeli demek. Bunun da güvencesi, İpragaz’ın 50 yılı aşkın iş yapma biçimi ve tutkusudur. GO ayrıca, bugüne kadar yapılmamış bir şeyi daha vaat ediyor. Diyor ki; ‘yönetimsel süreçlerde benimle birlikte olacak bayilerime söz hakkı veriyorum’. Bu doğrultuda bugün ilkini gerçekleştirdiğimiz ‘GO Bayi Konseyleri’ ile bayilerimiz; şirketin yönetimsel süreçlerine fikirsel katkılarda bulunduğu gibi, karar alma süreçlerinde de kendilerini bulabiliyorlar” açıklamasında bulundu. Bu haber 3909 kere okunmuştur.
|
|